/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
!!!!Decemberbarn!!!!
Fra : Sunowich
Vist : 842 gange
300 point
Dato : 05-01-08 22:25

Ja så er de diverse Gnavere i gang igen Derfor denne kategori Hvis du sådan sidder og studerer de forskellige tip vil du hurtigt se at jo mere du ber( "De konstant negative elementer her på det ellers fede forum ")om at lade andre intresserede i emnet personer komme til jae des mere har det den modsatte virkning.Der er nogle der lever her kun for at "nakke nogle" og absolut ikke andet (skal her ikke kun pudse min glorie for jeg kan også "nakke nogle"(fik i den i negative find fem fejlere )lie til at klippe ud når nu i kommer med kommentarer men "nakker kun folk der selv er for grove eller aldrig kommer med svar til til de stillede spørgsmål )de deltager men kun for at kommenterer andres kommentarer eller bare for at saboterer eller hvad deres gund nu er.Det er sørgeligt det er sådan men det må du lærer at leve med her hvis du har nogle meninger:jeg prøver selv at være positiv men ofte blir man sku sur over andres tromlende eller nedgørende bemærkninger for man ska jo ikke janteagtigt tro man er noget Og har da også oplevet Arrogance der vil noget. Nå ku jo blive ved i en uendelighed men du ka jo bare kigge dig omkring frøv feks at kigge på mine sidste tip for bare at tage et eksempel og på mystisk vis er der også to poientgivere der ikke gider andet en at give et par smilyes og også de samme som tildelte mig Zero stars Men det må jo være deres måde at have et liv på

Med Venlig Hilsen Sunowich suno sune alt i en profil For her er jo også nogle med flere profiler her.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 22:29

øv øv øv, jeg troede lige spørgsmålet var om gnavere

Du der tre i en, ka du ikke komme med et link??

Nå nu bliver jeg vel nakket

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 22:50

Her Norsted dette tip bla. http://www.kandu.dk/tip17218.aspx og så ka du jo ellers bare kigge på aflad efter den store forbrugsfetippene bare for at nævne nogle og desværre du blir altså ikke nakket i dag, af mig, du er da ikke sådan en antændervel ??

Mvh Sun

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 22:55

Hep hep Decemerbarn... du får lige 5 ***** af mig, det var et godt tip.... hvorfor ser jeg altid det tip for sent

Suno.... nej jeg syntes ikke selv jeg er en antænder en, men jeg kan godt, men der skal en del til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-08 23:35

off topic - sorry sunowich - men jeg er sikker på jeg kan tænde nordsted med bare tre bogstaver

(til gengæld gør jeg det ikke

flueben af - ville bare lige drille nordsted lidt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:38

Mirit.dk skal du ikke snart på ferie

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 06-01-08 02:07

Citat
så er de diverse Gnavere i gang igen

Min kat savner sommeren__MASSER af gnavere

Citat
off topic - sorry sunowich - men jeg er sikker på jeg kan tænde nordsted med bare tre bogstaver

(til gengæld gør jeg det ikke

UPS____

Citat
jeg syntes ikke selv jeg er en antænder en, men jeg kan godt, men der skal en del til

Pas for fanden DA på hinabden eller HOR en dårlig melodi.

Når JEG__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
UPS,
tænker på dem der pisser mig op og ned af nakken_
Kan jeg kun sige_______LOL
og godt man ikke UDGIVER ? MØGKATTENS tangenter

SKAL LIGE sige/ nævne<<<<<----
SIKKERT BARE EN VITS.
MEN hed jeg disken OG en anden 097=&(&(¤/& '' klumme '',
+ andre________ skulle han ikke vide sig sikker.
Plus andre = jeg har siddet og givet ''privat'' lektioner
så man ser RØDE gråspurve, og ser UD AF vinduet
og så er det almindelige spurve,
og ? får drag over DIKKEN for det.
Men HVA_________-men de VIL STADIG hjælpes

Ikke noget______LOL_____der går mere end 1 ½ år tilbage

KAN SAMTLIGE HER hygge SIG.........
MIG SELV___

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 06-01-08 02:25

Skal for god ORDEN lige nævne,

AT KATTE SOV GENNEM DETTE.
OG ER PÅ INTET TISSEPUNKT ER BLEVET _ kløet = kælet FOR/ PÅ
Så har MIN kat på det rene / med forbehold,
da katten havde MARERIDT af DK tv------eller katten Cæsar

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-08 04:34

En indskudt bemærkning fra en der af Sunowich er blevet beskyldt for at være nedgørende og arrogant lige så i ved hvem jeg er og kan tage jeres forholdsregler

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-08 07:21

Skal du ikke til at slappe lidt af Sune.

Du begynder at fremstå som den eneste der har patent på sandheden. Det du hentyder tll i tips er IKKE et tip, og derfor skal det heller ikke bedømmes som et tip. Så enkelt er det, men forfatteren skal lære, hvad der er tips og hvad der ikke er tips. Øjensynlig er han godt klar over, at den ikke er helt rask, men vælger alligevel at sætte indlægget som et tip, fordi han ikke har point nok til en tråd.

Så må han kraf.........lære at udsætte sine behov, vente et døgn eller 2 så alle de "kloge" ord, (som har været diskuteret 1000-vis af gange) kan komme i en tråd, hvilket han alt andet end lige osse får meget mere ud af.

Og du klapper lige i Sune....ik??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-08 07:24

Så er det en aftale Sune.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 11:31

Hva faen er Proppen med Hankatteterrietorieafmærkningspis i nu røget af igen?? Ka du så komme ned i flasken igen. Ellers må jeg finde en med patentprop på .
God søndag til nogen af jer

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 16:39

-proppen på flasken- sku der stå

Accepteret svar
Fra : Peter-Pedal

Modtaget 300 point
Dato : 10-01-08 21:43

Ja - Der blev jeg afsløret -
Decemberbarn hedder nu Peter Pedal

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 21:47

Tak for svaret Peter-Pedal.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 22:03

Afsløret og afsløret, du skrev det jo selv, så det var da vel ingen hemmelighed

Jeg syntes også det lyder bedre med Peter-Pedal, - decemberbarn, lyder lidt blåfrossent