/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
skrærm billed blinker
Fra : bettemikeSuper
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 26-12-07 15:14

når jeg starter min com op blinker min skræm hele tiden og i en svag rød farve. kan det ikke være mit grafik kort der er færdi.... (inno3D 7950GT-dual ) alt andet ser ud til at virke fint, altså det jeg nu kan nå at se....... hvis ja at det er mit grafik kort, hvilket skal jeg så vælge da jeg spiller meget og det er krævende spil........ håber virkelig der en der kan hjælpe......

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-12-07 15:27

Er det et bærbar hvis ikke tjæk lige din kabel om den er sat rigtig i computeren, eventuel lige tad den ud og sætte den i igen.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-12-07 15:30

Hm hvis du vil have svar skal du jo ikke Annullerede dine spørgsmål

Spørgsmål
- Ubesvarede    1
- Besvarede    0
- Annullerede    2
- Slettede    0
Ialt    3

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-12-07 16:53

Dit annulerede spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg107598.aspx har du end ikke giddet svare på de svar du har fået. Svaret er ellers nærliggende, men da du har annuleret det, vel sagtens for at spare point, så kan du heller ikke få et svar her på dit nye problem.
Så svar på de reflektioner der kommer i dine spørgsmål, og lad være med at udsætte flere point end du ønsker at give ud på et godt svar. Undgå for alt i verden, at annulere dem uden en god og gyldig grund.
Ellers vil du opdage, at vi ikke gider svare dig. Point i dette sammenhæng er uden betydning.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 26-12-07 17:02

fik du den men da du jo nok har forstået budskabet nu vil jeg foreslå dig en onlinescanning af diun maskine hos feks.www.spywarefri.dk har givet dette råd til en anden med rødlig skærm som blev glad for mit link sååe prøv det og så luk dine spørgsmål så du ikke bliver upopulær Og ikke nødvendigvis til mig
Hav en fortsat god dag Sunowich

Godkendelse af svar
Fra : bettemikeSuper

Dato : 26-12-07 18:45

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-12-07 22:52

du får lige en smil med på vejen