/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mit tastatur skriver forkert !
Fra : bettemikeSuper
Vist : 4467 gange
100 point
Dato : 29-07-07 15:05

aner ikk hvad der sker, men når jeg prøver at benytte mit tastatur skriver den noget helt andet ( u bliver til 4 og o bliver til 6 ) jamen okay så jeg bare slette det hele og ligge windows xp home ind igen og starte på en frisk igen, men det kan jeg heller ikke da jeg ikke kan taste lince koden ind..... hvad gør man så..... kan man ikke roligt sige at jeg er på røven..... håber virkelig, at der er nogen der kan hjælpe mig.......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 15:07

Vent med det til du bliver ædru.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 29-07-07 15:12

Har du helt saftevand i tastaturet. Så er det nok nyt tastetur

Har du set om der ikke er en tasteknap som sitter fast.

Har du et andet tastetur så prøv lige den.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-07-07 15:28

Du har sat NumLk til, derfor bruger den tallene fra tastaturet. Tryk på Fn tasten og NumLk, så er du tilbage igen.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : Finn90

Dato : 29-07-07 15:30

Er det en bærbar pc du har.

På en bærbar sidder typisk en knap som hedder "Fn" - når den er trykket ned vil nogle af bogstaverne blive erstattet af tal, hvis du nu kigger godt efter på tastaturet kan du ved siden af nogle af bogstaverne se tal skrevet med en anden farve(typisk blåt) - de er aktive når Fn tasten er trykket ned, trykker du på den igen, så er det de almindelige bogstaver der virker.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-07-07 17:12

Hvis det er en bærbar fra Dell du har, er det sikkert en opstået fejl i tastaturet, hvis det er tilfældet at den er derfra, så ring til dem, så sender de dig et nyt tastatur.

Min veninde har nemlig haft samme problem - hende fortalte de, at der havde været flere der havde "opført sig sådan".

Clou

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-07-07 19:41

Citat
mit tastatur skriver forkert !

Der er mange andre,der har samme problem,når man ser teksterne her på kandu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-07-07 19:43

jeg tror mest på dem der siger Fn tasten er slået til.
Ellers er der jo altid en systemgendannelse, fra før problemet opstod.