/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Tegnefilm
Fra : Soran
Vist : 514 gange
200 point
Dato : 21-12-07 20:04

Okay, det er er lidt vagt, men jeg kan huske en tegnefilm fra min barndom. Den virkede dansk men kan godt være jeg tager fejl.

Historien omhandler en 2-3 unge, der tager ud for at gøre noget ved en eller et eller andet, der stjæler byens beboeres sjæle. Kan ikke huske hvordan det foregår, men når folk har mistet deres sjæl bliver de helt grå...

Meget vagt, men kommer med mere, hvis jeg kommer i tanke om det.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 21-12-07 20:58

Fluernes Bande?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-12-07 21:02

hvor er vi henne i tid 80 erne eller?

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 21-12-07 21:26

Kunne lyde som Scooby Doo, men det er jo en helt serie...

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 21-12-07 21:41

Ikke Scoopy...

Ja, ca. midt 80erne vil jeg tro...

Fluernes Bande siger mig ikke noget og kan ikke finde noget om den på nettet...