/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Knækket mus
Fra : MissXX
Vist : 1193 gange
50 point
Dato : 12-12-07 22:59

Min mus til den bærbare pc er knækket....

Det vil sige at det er USB-modtagerne der er knækket, heldigvis uden at PC'en tog skade. Men kan sådan en ny USB-modtager købes løs?

Det er en Logitech mus, men jeg kender desværre ikke model-navnet. På modtageren står der "831120-2000 og LZ608B2"

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 60 point
Dato : 12-12-07 23:10

Det er sandsynligvis billigere og lettere at købe en ny mus.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-07 23:11

tjah jeg vil sige det samme - de kommer jo for det meste i sæt med det hele

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 12-12-07 23:25

Det har jeg godt tænkt på, men mener at jeg gav omkring 400 for musen for ca. ½ år siden. Og sådan en modtager kan da ikke koste ret meget.... Hvis den altså sælges løs.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-12-07 23:28

Problemet er at butikkerne ikke gider at sælge den slags løsdele, der er for lidt omsætning i dem.

Så hvis du skal have en skal du nok gå direkte til Logitech, og der er den ikke billig.
Hvis du kender en god PC butik der hvor du bor, er det muligt at du kan få dem til at skaffe den.

Er det helt udelukket at den gamle modtager kan fikses?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-12-07 14:09

Mus holder ikke evigt, ej heller de elektroniske
Køb en ny (foreslået af andre)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-12-07 14:13
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-12-07 14:21

C200 er udgået i DK tror jeg nok, den er ikke med i programmet på
http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/&cl=dk,da&page=1&filter=368&sort=1
men er dog at finde på:
http://www.logitech.com/index.cfm/business/mobility/mobile_essentials/devices/146&cl=dk,da

Kontakt dog LogiTech direkte, og se om de kan hjælpe:
http://www.logitech.com/index.cfm/contact/&cl=dk,da

Kommentar
Fra : lassekt

Dato : 20-12-07 16:10

det er ligemeget hvad du gør. det er nok bare nemmest for dig at købe en ny jmus. men du vælger jo selvfølig selv ..

Godkendelse af svar
Fra : MissXX

Dato : 02-03-08 22:44

Tak for svaret BertelBrander. Jeg opgav og købte en ny *s*