/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Flere tlf. til samme fibernet?
Fra : Tobster
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 05-11-07 13:02

Kan fibernet-boksen godt trække flere telefoner på samme udgang?

Vi plejer at have sat 3 telefoner på samme fast-net-telefonstik, og nu hvor vi får fibernet vil jo vi stadig gerne have 3 telefoner i huset.

Vil det stadig virke, eller vil der være for lidt spænding på?

Hvad er alternativet?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-11-07 13:31

nej det skulle ikke være noget problem

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-07 14:13

Du smækker bare telefoner på.
Du finder selv ud af, hvor mange boxen kan trække.
Der er jo stor forskel på, hvor meget strøm de forskellige telefoner trækker.
Jeg har flyttet det eksisterende interne telefonnet over på den anden side af flere forskelige adaptere uden de store problemer.
En af mine forældres gamle telefoner trækker åbenbart en del strøm, så der kan ikke høres/tales med på andre telefoner, når den benyttes, men de kan sagtens være tilsluttede.
Men som sagt : Prøv dig frem.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 05-11-07 14:49

Tak for svaret Gambrinus.

Lyder godt. God og fyldestgørende forklaring...

Kommentar
Fra : Gambrinus