/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tak til REFI
Fra : hawaii7
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 31-10-07 11:53

Da jeg i sidste uge havde problemer med en lader fra Hong Kong skrev refi at jeg kunne købe en adapter hos Thansen. De havde den ikke på lager, men den kom 2 dage efter.
Hverken supermarkeder eller isenkræmmer havde sådan en.
Så du skal vel også have 100 point for din hjælp.

Det er dejlig med sådan et lille apparat der kan lægge mobiltelefoner døde når man sidder og spiser i en Bistro eller restaurant..

hawaii7

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-07 14:52

Godkendelse af svar
Fra : hawaii7

Dato : 31-10-07 20:58

Tak for svaret refi.