/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Manglende harddisk plads
Fra : korsbak
Vist : 459 gange
40 point
Dato : 23-10-07 22:51

Jeg har netop instaleret XP på en ny maskine. Det har 320gb, men windows vil kun finde 127gb. Hvordan løser jeg dette problem?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-10-07 23:13

er service pack 2 installeret?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-10-07 23:16

Windows kan kun finde 130 GB under installation uden ekstra driver.
Enten kan driveren installeres (typisk fra en diskette) under .
Eller du kan installerer driveren efter Windows-installationen.
(Driveren ligger som oftes i Windows SP2)
Så kan du i : Kontrolpanel - Administration - Computeradministration - Diskhåndterring partitionerer resten af harddisken.
Du vil så få minium 2 partitioner.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 50 point
Dato : 23-10-07 23:19

Om igen :
Windows kan kun finde 130 GB under Windows-installationen uden ekstra driver.
Enten kan driveren installeres under Windows-installationen (typisk fra en diskette).
Eller du kan installerer driveren efter Windows-installationen.
(Driveren ligger som oftes i Windows SP2)
Så kan du i : Kontrolpanel - Administration - Computeradministration - Diskhåndterring
partitionerer resten af harddisken.
Du vil så få minium 2 partitioner.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : korsbak

Dato : 01-11-07 20:17

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : Gambrinus