/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Visitkort med egen baggrund?
Fra : Douink
Vist : 2556 gange
50 point
Dato : 09-10-07 13:34

Nogen der ved hvor man kan få lavet visitkort med egen baggrund. Er der ikke noget med at man kan lave dem i Word?
Hvis man kan lave dem her på nettet med egen baggrund vil det også være nice. behøber ikke at være plastikkort til 15 pr stk.

MVH
Douink

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 60 point
Dato : 09-10-07 14:11

Jeg har selv lavet nogle med egen baggrund ved hjælp af et lille program jeg har downloaded fra avery (søg det på google).

Ulempen er at designet kun passer til averys visitkort.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 14:58

Jo... i word er det muligt - i publisher ligeså.....

Det er jo bare et billede med tekst....

Averys produkter er de nemmeste at gå til da de fleste winprogrammer kører med skabeloner netop til avery....

Ligeledes kan kortene købes i enhver boghandel....

Kommentar
Fra : beercase

Dato : 09-10-07 16:10

For uøvede er publisher nokdet bedste. Her kam man også finde div. skabeloner at bygge videre på

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 09-10-07 16:21

Ellers kan du forsøge at maile til kjgrafisk@kjgrafisk.dk som fremstiller visitkort efter opgave.
Ammitz

Kommentar
Fra : supertorsdag

Dato : 09-10-07 16:25

Hej
www.vistaprint.dk kan klare opgaven, og de er næsten ..altså de første 200 stk

Hilsen

www.bytteklar.dk

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 11-10-07 14:10

Tak for svaret vith. Det blev den jeg brugte

Kommentar
Fra : vith

Dato : 11-10-07 14:38

Held og lykke med det!