/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
vildu
Fra : 3773
Vist : 558 gange
500 point
Dato : 08-10-07 02:33

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 500 point
Dato : 08-10-07 06:23

Citat
vildu

Var faktisk et bedre positivt ladet navn til siden

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-10-07 11:24

- nej, gu vil jeg ej...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 16:52

Citat
nej, gu vil jeg ej

Vildu ikke vilde

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 22:32

Tak for svaret jomfruane.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-10-07 23:56

Hej 3773.

Da du oprettede tråden, hvor du siger ca. 'ud med kaj sylvester' ville jeg skrive et privat brev til dig, desværre kunne jeg ikke få lov, da du har forbeholdt retten til PM's til dine favoritbrugere

Jeg vil meget gerne lige kunne skrive til dig, så hvis jeg, for en kort tid, kunne komme i betragtning som en af dine 'favoritter' så vil jeg skrive til dig, ad den vej.

Jeg må lige tilføje at jeg kun er herinde ganske kort tid ad gangen, da jeg stadig er syg.

Jeg aner ikke om 'paperboy' er Kaj(Eddie m.fl.!! MEN - HVIS det er sådan, så er der rigtig meget der falder på plads, i mine tanker, så forstår jeg en hel del, meget bedre

I øvrigt skrev du i den anden tråd, at folk kunne se hvordan han var efter creamy, dette kan jeg ikke forstå (har endnu ikke kigget i tråde, efter det, grundet manglende kræfter lige nu) - men lige netop Creamy har jo faktisk korrekset mig, mere end een gang, fordi jeg har brokket mig over paperboys opførsel overfor mig. Creamy påstår endog, i et af disse indlæg, at jeg skulle have haft oprettet en bruger før denne (- åndsvage 'vil.du'bruger), fordi hun VED at man IKKE kan følge tråde uden at have oprettet en bruger herinde. Disse påstande om at jeg skulle være fuld af løgn, forstår jeg ikke, da jeg simpelthen ikke gider at lyve om sådan noget - hvorfor skulle jeg dog dét? Hvad ville jeg få ud af det?
Jeg var inde, for et stykke tid siden, og bevise at man (selvfølgelig) kan følge tråde herinde, uden at have en bruger - men man kan blot ikke skrive i trådene, uden en bruger (selvfølgelig ikke).
Creamy bruger denne påstand (-om at jeg skulle have haft en anden bruger herinde) som belæg for at jeg tilsyneladende 'også' lyver om paperboys opførsel overfor mig.
Jeg fatter hat af hvorfor Creamy ser det som sin mission at forsvare en type som paperboy, det viste mig at jeg må have taget grueligt fejl af Creamy - men een ting er helt sikkert - HVIS paperboy = Eddie Skov, Kaj m. fl. , så kender Creamy ikke til ham, for så er jeg (hmm..næsten-) sikker på at hun ikke ville forsvare ham.

Det her er vist noget værre rod, jeg er ikke rask og vil smutte igen - jeg håber du kan forstå noget af det jeg skriver, ellers må du bare se bort fra det og så skal jeg forsøge at forklare når jeg engang får det lidt bedre

Jeg vil lige tilføje at jeg ikke kan finde den tråd hvor jeg var inde og bevise for Creamy at man (selvfølgelig) kan følge tråde herinde, uden at have oprettet en bruger - jeg VED at jeg lige var inde og skrive men kan ikke finde det
Det er dog ret nemt at bevise, da man blot kan logge af og så gå ind i en tråd og læse - HVIS Creamy læser med her, så håber jeg meget at hun nu, vil indse at der ikke er grund til at beskylde mig for at lyve om sådan noget pjat. Enhver kan da se det selv.

I håb om at du bliver på kandu, de venligste hilsener fra Dorthe
- som meget gerne snart vil være frisk igen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-10-07 01:57

Næ jeg fulgte ikke med denne tråd. Hvorfor i alverden skulle det. Men det hindrede åbenbart ikke en anden bruger i at efterlade mig et hint om din lille novelle hér..

Havde det iøvrigt ikke været lettere og mindre kompliceret for andre brugere - at du havde sendt en privat besked, istedet for både her og i min egen tråd om "jyder" at tæske langhalm på en meningsudveksling vi har haft for hvad?!....2 måneder siden!!!!

Citat
Jeg fatter hat af hvorfor Creamy ser det som sin mission at forsvare en type som paperboy

Faktisk gider jeg ikke fluekneppe dette med dig en gang til. Men jeg vil gøre dig opmærksom på, at ovenstående er det rene vrøvl og en fuldkommen skævvridning af sandheden.. Du godeste hvor er du egentlig selvhøjtidelig - og du skyr åbenbart ingen midler for at sætte dig selv i martyr rollen som den uskyldige forfulgte stakkel...Det klær' dig ikke kan jeg fortælle dig!

Citat
Jeg var inde, for et stykke tid siden, og bevise at man (selvfølgelig) kan følge tråde herinde, uden at have en bruger - men man kan blot ikke skrive i trådene, uden en bruger (selvfølgelig ikke).

Du har ikke bevist en skid. Hvornår går det mon op for dig, at da du blev medlem i 2005 kunne man IKKE læse trådene UDEN at være logget ind med et nick - hvilket også fremgår af de tilbagemeldinger du får i denne tråd af såvel Keldd, bentjuul, ans og vaxen.. http://www.kandu.dk/Spg71495.aspx#776306

At man kan læse med nu uden at være logget ind - ændrer ikke på, at sådan var det ikke før omlægningen i julen 2006.. Udtrykker jeg mig klart?!

Iøvrigt er det ufatteligt så meget du kan få ud af en meningsudveksling der fandt sted for 2 måneder siden. Men det forklarer jo fint, hvorfor du stadig i 2007 ordknepper med paperboy og andre der gider høre på det, grundet et harmløst tip helt tilbage til 2005.....

Christ All Mighty - Det kan man da kalde at være præget af alvor og værdighed .. LOOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-10-07 04:09

Er du i tvivl med hensyn til Kaj, læser du bare hans historik. Læg mærke til hans ret voldsomme udladninger, når han bliver nuppet. At Creamy skulle have forsvaret ham, er vist temmelig utilsigtet og må bero på en fejl i din opfattelse af tingene.

Men ellers jo, Kaj er manden bag det ekstreme "Arne-haderi". Hjemmesiden og hele svineriet. Eddie Skov, Rytmehans, The Expert, Paperboy osv osv. Læg mærke til han flere steder antyder han er af anden herkomst og at "vi jagter ham" for dårlig stavning af halvracistiske årsager. Ellers er der blevet slettet en række tråde på kandu der har fortalt lidt mere. Og noget af det var da temmelig artigt og involverede mændene i sort - altså kriminelle ting.

Slut herfra