/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
AaseNissum HURRA!
Fra : Camillasmoster
Vist : 721 gange
500 point
Dato : 03-10-07 19:02

Aase har fødselsdag i dag!

HIP HIP HIP HURRA

Hjerteligt tillykke!

Føs'da's krammer

MosterHanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-07 19:05

ihhh hvor burde jeg skamme mig grundigt at glemme det - hopper i gryde med tjære og ruller mig i fjer

men et stort tillykke til aase herfra (kan du høre jeg råber ??)

og så det lange

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-07 19:15

ÅÅhh nej hvor pinligt at jeg havde svedt din fødselsdag helt ud, godt mosterHanneglad huskede os på den

Aase du ønskes hjertelig tillykke med fødselsdagen,

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-07 19:33

Tillykke og tænk dig, at Miritdk har pyntet sig med lånte fjer i anledningen.
>>> Blomster <<<

(kagespiseøvelser)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-10-07 19:50

Øv, jeg glemmer det hver år, jeg skulle skamme mig.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 03-10-07 21:09

Sender et STORT STORT krammer videre til dig Aase. Så må strikketøjet hvile en enkelt dag

De kærligste hilsner herfra

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-10-07 22:31

nøøi, tak skal I ha allesammen. det varmer langt ind i sjælen.

har haft en skjøn daw med rare gæster i flerre hold - ikke så mange, men de go'e.

oven i hatten nogle dejlige telefonopringninger.

i morgen skal jeg ud og plukke hyldebær til saft. vil I med?

hindbærrene står også for tur.

kyllingerne er så småt begyndt at gøre æg på størrelse med en marengs af de små.

nu hedder det oprydning og så til køjs.

tak fordi I tænkte på mig.

aase

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-10-07 22:43

Med dagen Åse....håber den har været rigtig go!
Knus fra mig

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-10-07 23:09

Tillykke med fødselsdagen, tak for i dag og UNDSKYLD !
Gambrinus
(Sådan sagde min mor, at jeg skulle sige, når jeg havde været til fødselsdagsfest)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-07 00:22

jeg må med skam meddele, at jeg havde glemt at lave denne tråd i dagens anledning - faktisk er Aases egen skyld, at jeg kom i tanker om den......

Så håber jeg, at posten er på stikkerne i morgen - for det var han/hun ikke i dag

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 500 point
Dato : 04-10-07 07:51

antydningens kunst, (når man nu stadig - trods en fremskreden alder - synes, at små søde hilsener er dejlige) kan til tider være nødvendig at tage i brug....

jeg dabber således opløftet af de mange hilsener ud til min morgenmad.

vender tilbage

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-10-07 15:42

Små ting har størst betydning!

Aase, din søde quind - du er allerede én uge ældre......

MosterMig

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-10-07 21:52

jammm' er det ikke herligt ... mange små ting bliver nemt til større - f.eks. fuglene flyver i flok, når de er mange nok.
tak mosterham