/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvor kan jeg købe
Fra : ladies
Vist : 543 gange
23 point
Dato : 25-09-07 17:47

er der nogen der ved hvor jeg evt gennem tysklansd(helst der har en side på dansk )kan købe de billigste dvdskiver og cd skiver ????

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-09-07 17:49
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-09-07 18:03
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 33 point
Dato : 25-09-07 18:03
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-07 18:04

Billigere får du dem ikke.....

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 25-09-07 18:22

Hej.
Det er sandelig lidt som i reklamen for A-energimærkede elprodukter.
De billgiste er/kan let blive de dyreste.
Jeg handler hos Azomedia.dk, og der køber jeg A-grade medier.
De er kun en bagatel dyrere, end de billigste.
Til gengæld får jeg ingen fejlbrændinger, skal ikke smide skiver væk, og bruger ikke tid på forgæves at brænde skiver, jeg så skal kassere.
VH
Leif
PS. Du skal sandelig også kikke på pris for fragt og ekspedition, inden du bestemmer dig. Det er væsentlige faktorer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-07 18:34

Citat
fragt og ekspedition

Netop det gør billigmedien attraktiv

Men korrekt at det billigste ikke altid er billigt i den sidste ende, men sådan er det jo med alt.....

Kvalitet koster.....

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 25-09-07 19:44

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-07 19:50

Selv tak.....

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 26-09-07 14:43

refi hvad for cd er bedst at købe cd-r eller hvad til spil og musik???

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 26-09-07 14:44

sorry var forkerte spørgsmål