/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Tak til bentjuul...
Fra : Stouenberg
Vist : 574 gange
335 point
Dato : 16-09-07 16:52

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-07 16:59

Ja tak skal du ha Bent Juul, din side røg lige i mine foretrukne, jeg har lige for første gang fået et digitalkamera, så hvem ved, måske jeg lige pludselig får brug for din side?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-09-07 18:57

Jeg tilstutter mig koret: Hurra for bentjuul, du kan det der med at lave guider alle kan forstå jeg havde stor fornøjelse at din harddisk guide, da jeg instalerede en ekstra disk og var nybegynder med selv at rode i computere (det er faktisk ikke mere end to år siden)

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 335 point
Dato : 17-09-07 14:46

Jeg takker for alle de pæne ord.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-09-07 17:17

- du fortjente dem Bent...

Mvh Steen