/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
CD brænding kan ikke vises
Fra : liljo
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 05-09-07 17:11

Jeg har på en CD-r, Verbatin brændt vores familiebilleder ned. Efterfølgende har jeg lavet kopier og sendt til familimedlemmer der nu meddeler at de ikke kan læse skiven på deres computer? hvad er der galt?. Har selv afspillet cd-en på egene 3 forskellige computere/bærbare og også på DVDmaskine uden problemer. Filerne er alm. jpg og brænderprogrammer er Nero (cd er låst).
MVH
liljo

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-09-07 17:19

Du har altså checket de CD'er du har sendt til familien!?
Så må det være familien der er noget i vejen med!
De kan jo prøve at se om de kan se billederne på deres DVD, hvis putteren ikke vil vise dem.
Når du har afsluttet CD'en bør der ikke være problemer!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-07 17:25

Det "smager" lidt af du har brugt "multisession" - og IKKE afsluttet skiverne.....

Så kan du nemlig se dem, men andre kan ikke....

De kan reddes endnu ved at komme retur og blive lukket hos dig....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 05-09-07 17:27

Ja - hvis du har kunnet se DEM ALLE på din DVDmaskine så er de jo lukket.....

Eller er det bare een du har tjekket

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 05-09-07 21:14

Mon ikke du bare har glemt at færdiggøre kopierne?

- Nero husker den sidste handling (at du har lukket din data-skive)
men ikke nødvendigvis at lukke skiven, hvis du har lavet en kopi.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-09-07 22:08

Sikker på du IKKE BARE HAR SMIDT en ''genvej'' over på ''kopiérne''

DU SKAL SÆTTE NERO TIL AT LAVE/ KOPI´ere/ antal gange-
eller gemme/ og brænde videre en anden dag.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-09-07 22:09

Citat
DU SKAL SÆTTE NERO TIL AT LAVE/ KOPI´ere/ antal gange-
eller gemme/ og brænde videre en anden dag.

DET STÅR HØJT OG TYDELIGT, HVOR MANGE skiver DU VIL BRÆNDE.
Ellers hent den gemte Nero FIL, og håb på, at filerne IKKE er blevet flyttet.

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 08-09-07 00:51

som refi siger lyder det som om du har brugt "multisession" har selv problemmer med DVD der er lave såden som jeg har få fra mine venner Prøv at lave dem uden og så hvad der sker

Godkendelse af svar
Fra : liljo

Dato : 10-09-07 09:22

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 10:09

Selv tak.....