/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Egen isbutik i Sverige
Fra : gr8
Vist : 657 gange
20 point
Dato : 28-08-07 19:55

Hej

Jeg skal til at have en is butik i Sverige. Is vil blive købt i Danmark og solgt fra min butik i Sverige.

Er her nogen som har erfaring med butik i Sverige?

Er der noget jeg skal være opmærksom på ved at importerer fra Danmark.

Kom med alle de gode ideer I må side inde med eller nogen erfaringer I må have haft i samme forbindelse.
Det kan også være om altmuligt andet så som Skattefordele og ulemper?

Tak for hælpen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-08-07 20:00

Citat
Jeg skal til at have en is butik i Sverige

Du lyder ikke til at have meget "bagland" i orden......

Er det bare en "drøm"

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 28-08-07 20:59

Citat
Kom med alle de gode ideer I må side inde med eller nogen erfaringer I må have haft i samme forbindelse.

Klart vi gør, is i maven. Alle kanduer sælger is i sverige..
http://www.tax.dk/
http://www.oresunddirekt.com/fp.aspx?lang=1013

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-08-07 21:06

Citat
Er der noget jeg skal være opmærksom på ved at importerer fra Danmark

Svenskerne laver selv is, importere fra DK er ikke den store fidus.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 28-08-07 21:12

Må du overhovedet bare uden videre importere madvarer fra Danmark til Sverige? Man må f. eks ikke tage spegepølse med til USA.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-08-07 07:20

Det ville nok være mere relevant for dig at stille spørgsmålet i et svensk forum

Godkendelse af svar
Fra : gr8

Dato : 22-10-07 16:05

Tak for svaret Teil.