/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvornår skrider du Dr_dem
Fra : creamygirl
Vist : 1265 gange
100 point
Dato : 21-08-07 14:31

Sorry dude, det er ikke for at være på nakken af dig, men du ynder jo selv at hidkalde folk i dine besynderlige tråde med dyt båt overskrifter – og da jeg netop har opdaget, at du står bag 3773’s beslutning om, at han ikke gider deltage på kandu længere, gav det mig en voldsom trang til at skide lidt på dig – og fortælle dig, at jeg ville have ønsket det var dig og din slightly mental bon kammerat "paperboy" der havde forladt skuden..

For at sige det det rent ud og uden indpakning, så betragter jeg både dig og paperboy, som værende 100% under 3773’s niveau i kandu sammenhæng! …

I udstiller begge, at I ud fra et latterligt princip (jeres had mod Klumme) tror jer fritaget fra at bruge jeres hjerne selvstændigt, og i det mindste gøre forsøg på at separere diverse profiler! … Små forsmåede skoledrenge som hjertens gerne opsøger alle tråde med Klumme, blot for at gennemprygle jer selv med ordene i dem, i en cocktail af vrede og nydelse. Og wauw sq da – ve den/dem som ikke deler jeres mening om Klumme. De skal prygles, og udstilles – og selvfølgelig frivilligt forlade kandu..

Drop dead – røvhuller!

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 21-08-07 14:40

Hvordan pokker er det folk taler/skriver til hinnande, find dog en debat side hvor i kan svine hinnanden til.

Jeg trode i min navitet, at Kandu, var et sted, hvor man kunne søge nogle råd og svar.

sushjer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-07 14:43

Problem solved. Du magter ikke MI (mental ignore) - så du er hermed hjulpet og fritaget for at deltage ydeligere.. Hvor svært kan det være?!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-08-07 14:46

DR_dement & WC_paperboy

-Kandu's svar på Batman & Robin! - lookout for next performance, exellent underholdning

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-08-07 14:46

Endelig en der tør åbne munden i rygklapper forummet...

Hvad kan man siger andet end: SMÅKAGE... Så er der håndmader og flyveskaller...

CHICKFIIIIIGHT.....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-08-07 15:12

Kors i skuret, hvor er i dog sure....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 16:38

Citat
Hvordan pokker er det folk taler/skriver til hinnande, find dog en debat side hvor i kan svine hinnanden til.

det kan man he på smaltalk

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 16:44

Citat
creamygirl Nu er jeg slet ikke kommet til dig endnu. da du lige er kommet ind på min chat, men det skal nok komme.

Så lad mig da lige fornærme dig på forhånd.

Dine indlæg i din egen debat her - efterlader mig med en fornemmelse af, at hvis din IQ var 5 % lavere, så ville du ikke kunne tage føde til dig

Jeg har ikke taget beslutningen om at 3773 skal stoppe jeg har givet igen af samme pose og så er den lort lagt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:01

Hvad Paperboy har leveret indtil nu er småting neeeeen creamygirl/klumme/3773

Citat
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-07 08:25

--------------------------------------------------------------------------------
Nåddada Molo. Heftig Peter-Belli tobak du åbenbart har muntret dig med. Du ævler løs om sagsanlæg for bagvaskelse når nogen påpeger du er en ugidelig nasserøv. Problemet er, DU ER en ugidelig nasserøv, hvilket du så smukt dokumenterer med dit CV. Du er fuld af løgn, hvilket igen kan findes nedskrevet sort på hvidt i dette forum. Du forbruger og dyrker cannabis, hvilket heller ikke er lovligt. I forvejen har du på dette forum skrevet og fortalt om din tid bag tremmer. Hård dom iøvrigt for en ung mand. Hvad har du lavet? Er det narkokriminalitet? Eller har du pillet ved unger? Nu udvider du så med bagvaskelse. Har du bare noget der ligner et hint om jeg laver sort arbejde. Nej vel? Ergo, endnu en løgn lagt i alle de andre. Dine klamheder overgår klart Arne, når han er værst. Du har ubetinget fået pladsen som den klammeste og mest unødvendige kandue på dette site.

OG

Men hved skal det ende med ??????

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:02

Citat
Hvornår skrider du Dr_dem
Fra : creamygirl

ALDRIG

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:10

creamygirl
Du har blacklistet alle mine venner, for at deltage her, så nu er jeg alene

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:13

Og Paperboy kender jeg ikke andet fra her og han er ikke blacklistet og det er der heller ikke nogle andre der er

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:16

Gad vide hvem der får de 100 point ( det bliver nok 3773)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:24

3773 (Superbruger)
Medlemsnummer : 58032
Superpoint : 87438
Medlemsdato : 13-01-2003
Seneste login : 21-08-2007

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-07 17:31

Alt det skriveri må da tære gevaldigt på din hjerne....dr_dem

Jeg har indtrykket af den bliver mindre for hver dag der går

Tror du ikke du skulle tage en pause og lade lidt op

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:33

Citat
Alt det skriveri må da tære gevaldigt på din hjerne....dr_dem

Jeg har indtrykket af den bliver mindre for hver dag der går

Tror du ikke du skulle tage en pause og lade lidt op

Hvorfor du har skrevet mere end nig, så du burde være flad nu

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:35

der er nogle der har flyttet mit m

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-08-07 17:39

Han kan heller ikke stave... Kan du ikke blackliste mig dr.dem ?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:42

Citat
Han kan heller ikke stave... Kan du ikke blackliste mig dr.dem ?

Og Paperboy kender jeg ikke andet fra her og han er ikke blacklistet og det er der heller ikke nogle andre der er

dr.dem

Og nej

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:59

Citat
Han kan heller ikke stave... Kan du ikke blackliste mig dr.dem ?

Citat
Han kan heller ikke stave...
var det til de andre
Citat
der er nogle der har flyttet mit m

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 18:03

Paperboy Paperboy kom nu frem ellers går vi/jeg aldrig hjem

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 18:17

Citat
Hvornår skrider du Dr_dem
Fra : creamygirl Vist : 166 gange
100 point
Dato : 21-08-07 14:31

--------------------------------------------------------------------------------
Sorry dude, det er ikke for at være på nakken af dig, men du ynder jo selv at hidkalde folk i dine besynderlige tråde med dyt båt overskrifter – og da jeg netop har opdaget, at du står bag 3773’s beslutning om, at han ikke gider deltage på kandu længere, gav det mig en voldsom trang til at skide lidt på dig – og fortælle dig, at jeg ville have ønsket det var dig og din slightly mental bon kammerat "paperboy" der havde forladt skuden..

For at sige det det rent ud og uden indpakning, så betragter jeg både dig og paperboy, som værende 100% under 3773’s niveau i kandu sammenhæng! …

I udstiller begge, at I ud fra et latterligt princip (jeres had mod Klumme) tror jer fritaget fra at bruge jeres hjerne selvstændigt, og i det mindste gøre forsøg på at separere diverse profiler! … Små forsmåede skoledrenge som hjertens gerne opsøger alle tråde med Klumme, blot for at gennemprygle jer selv med ordene i dem, i en cocktail af vrede og nydelse. Og wauw sq da – ve den/dem som ikke deler jeres mening om Klumme. De skal prygles, og udstilles – og selvfølgelig frivilligt forlade kandu..

Drop dead – røvhuller!

Ja der er et problem

Mindreværksproblemer (og røvhul er ikke et pænt ord)

dr.dem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-08-07 18:18

Citat
Endelig en der tør åbne munden i rygklapper forummet...

Hvad kan man siger andet end: SMÅKAGE... Så er der håndmader og flyveskaller...

CHICKFIIIIIGHT.....

Hold da op________kunne forstå, at man
lavede FUCK herinde, men dette er DA VIST RENT PERSONLIGT
dr_dem__er da et meget fornuftig menneske,

Hopper igen.
bli blabby

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 18:20

disken

Takker mange gange

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-07 18:36

Citat
dr_dem__er da et meget fornuftig menneske

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 18:46

Er det venlig memt eller

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 18:49

nu er den der igen med m og n SGU

dr.dem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-08-07 19:08

Citat
Takker mange gange

For HVAD___ dr_dem
Vi har da haft kontakt 'før'' og der VAR der vel IKKE problemer.
ELLER...

Syntes bare det hele går op i mudder for tiden.

Om en enkelt bruger er værre end andre ?
kommer vel an på hvem - hvad - hvor.

Og om skidtet kan bruges INTET ANDET.

Kun et PAR BRUGERE, herinde, der virkeligt har generet mig.
Men HVA_FA, jeg overlever ? GØR DE.
Tvivler, de bliver ved.
Intet ondt ment om andre, men de har det som MIG
Keder du dig tager jeg en flaske /////////
andre tager et VERBALT SLAGSMÅL_ og håber på andre
bliver MOPPET ud af dette forum:

PÅ DEM __ DOTORE ?

Eller´s kan de flytte sig.

IP Abby _ROAD

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 19:25

Citat
Men HVA_FA, jeg overlever ? GØR DE.

LIge mine ord (som er dine) og vi har det jo dejligt her på kandu.dk os der kan holde det ud

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 19:45

creamygirl

Anuller spørgsmålet

så får du da nogle af point tilbage

dr.dem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-08-07 21:08

Citat
LIge mine ord (som er dine) og vi har det jo dejligt her på kandu.dk os der kan holde det ud

Tvivler stærkt PÅ at andre syntes det_______

Men fick__
da alle
der ikke er SOM
andre syntes
MAN skal //skal IKKE// VÆRE

SGU DA GODT MAN BLEV FØDT FØR lovlige ABORTER BLEB INDFØRT.

SIEG HHHHHHHHHHHHHHa ha aha ha

Resterne kan altid AFHENTES PÅ DET lokale LOKUM...

Ha D_ DOVTER

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-08-07 21:12

Citat
creamygirl

Anuller spørgsmålet

så får du da nogle af point tilbage

Hvorfor DOG, sikkert et af de eneste måder
SMÅPIGER med det hele IORDEN_ kommer til ORDE.

UDEN FOR deres LOKALE + KLIKE
Øhhhhh flere forbrydere_ lokalt... Øv
¨

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-08-07 21:14

Glemte

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 21-08-07 21:47

Uha slimede creamysnegl kom vi til at træde på dig mht. kim, som ynder at oprettede svinetråde mod blacklistede folk, at du tar hans parti, det sir mere om dig end andre kunne skrive.
Lidt mindre hjernekapacitet og du sked på gulvet, men så kan du jo altid låne en ble af Kimsedrengen.Den eneste røvhul der er her creamy, det er din slimede anus, der er blevet fist fucket lidt for tit.

Kommentar
Fra : øvse

Dato : 22-08-07 20:23

Davs Kaj.

Troede de havde kylet dig og alle dine profiler ud herfra. Hvor mange er stadig aktive? Og du er begyndt at svine pigerne til istedet for drengene. Du plejede da ellers at holde dig til at genere Arne Jakobsen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-07 22:15

Ups! – der dummede du dig Paperboy. Skammeligt at du ikke længere magtede at skjule dit virkelige jeg (og profil) ….Men velkommen tilbage som eddie_skov/The_Expert – og tillykke med at det lykkedes dig at overbevise mig om, at profilen vil.du havde ret i sine antagelser - og havde luret dit dit ækle væsen, før jeg selv gjorde det..

.. Du har ikke udviklet dig siden sidst – og fedter stadig rundt i den anale fase, kan jeg se!

Citat
Uha slimede creamysnegl kom vi til at træde på dig mht. kim, som ynder at oprettede svinetråde mod blacklistede folk, at du tar hans parti, det sir mere om dig end andre kunne skrive.
Lidt mindre

hjernekapacitet og du sked på gulvet, men så kan du jo altid låne en ble af Kimsedrengen.Den eneste røvhul der er her creamy, det er din slimede anus, der er blevet fist fucket lidt for tit.

Lad mig skære det ud i pap for dig Eddie. Denne tråd handler IKKE om Klumme, og i særdeleshed ikke om, hvor min eller andres sympatier/parti ligger ift. hverken den ene eller den anden profil. Tråden er udelukkende oprettet for at afsløre at dr_dem (med dig på slæb) har hetzet og disset 3773, ene og alene pga. at i tilsyneladende ikke er voksne nok til at kan acceptere 3773 ikke har samme mening/holdning til Klumme, som I selv.

Jeres infantile adfærd minder iøvrigt foruroligende meget om, at jeg i barndommen nægtede at være ven med Louise, fordi hun var ven med Julie (som jeg uha uha ikke kunne døje) …Eneste og meget væsentlige forskel er, at jeg var 7 år – og ikke havde lært, at mine barnlige holdninger og meninger ikke var almengyldige. Dette burde både du og dr_dem vel også have lært, da jeg formoder, at I begge har passeret det stadie i barndommen, hvor man benytter sig af karakteristiske metoder for små børn, fordi man ikke ved bedre!!

Jeg er ikke din mor, og jeg kan derfor ikke fortælle dig, at du er god nok som du er, for jeg kender dig ikke. Hvad jeg KAN fortælle dig, men som jeg dybest set er klar over er dig ligegyldigt, idet du er udenfor pædagogisk rækkevidde, - er, at det rager DIG en papand, hvor mine sympatier ligger. Og lad mig slå fast med syvtommer søm, at såfremt du en anden gang skulle ønske at gøre dig klog på mine meninger/holdninger, så gør dit arbejde grundigt, og UNDLAD billige tricks, hvor du med skævvridning, pådutning og fri fantasi tillægger mig holdninger jeg ALDRIG har udtalt mig om..

Naturligvis kan du ytre dig. Men når du som her gør det på grundlag af frie spekulationer, som ikke på det ringeste baserer sig på meninger JEG har givet udtryk for, så er du tyndt ude dude! – og jeg er i min fulde ret til at kalde dig for en intrigant og stupid løgnhals..

Du vil ikke et eneste sted på kandu se mig hverken opmuntre Klumme, eller erklære mig enig i hans form og metoder.. Havde du fulgt godt nok med, ville du vide, at jeg tværtimod har fortalt ham, at jeg synes han er svinsk i både sprogbrug og metode. Så pak dig usling – og luk røven, når du så åbenlyst ikke ved ordentlig besked!!

Blot et par eksempler på, at du ikke aner en kæft om mine synspunkter, og hvor mine sympatier/parti ligger...

Citat
Kommentar
Fra : creamygirl
Du tager fejl Klumme! Du er præcis ligeså svinsk som AJ, når du går ind og retter på hans adfærd UDEN GRUND..Men ja, vi er tydeligvis mere uenige end først antaget.

Citat
Kommentar
Fra : creamygirl

Klumme.

Lige så sød du kan være, lige så svinsk kan du sq også være! Måske er det bare mig, der har en brist i min ellers veludviklede humoristiske sans, men jeg har virkelig svært ved at få øje på humoren i dine indlæg - og jeg fristes til at sige det samme til dig, som jeg har sagt til AJ:

Øv dig bedre på dine udbrud inden du skriver dem, de er ikke gode

Hvad angår din oprettede tudetråd sushjer - så lad mig sige det sådan, at mig bekendt har du ingen beføjelser til at bestemme hvad der skrives i andet end dine egne indlæg. Er du til candy floss debat, hvor alt skal være lyserødt, harmonisk og rime på plesantwill - så er det ikke mine tråde du skal besøge.. Jeg har ikke vredet din arm om på ryggen og tvunget dig herind - og jeg smider konsekvent folk på BL, når de som dig ikke selv evner at sortere i, hvad deres små sarte øjne ikke tåler... Sådan er det!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-07 22:45

Citat
Tråden er udelukkende oprettet for at afsløre at dr_dem (med dig på slæb)
STOP STOP jeg har intet med PAPREBOY at gøre

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-07 22:47

PAPERBOY

ja det er nat

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-07 22:50

Jeg skal lige ha læst resten igennem. og kommer så igen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-07 23:03

Det er meget svært at finde ud af om det er PAPERBOY eller mig DR_DEM du er ude efter

dr.dem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-07 23:17

Citat
Ups! – der dummede du dig Paperboy.

Med mindre du er indehaver af profilen paperboy, så kan det vel ikke være så svært at regne ud, hvem det er "jeg er ude efter" ...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-07 23:33

Kommentar
Fra : dr_dem

Citat
Dato : 24-08-07 22:45

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Tråden er udelukkende oprettet for at afsløre at dr_dem (med dig på slæb)

STOP STOP jeg har intet med PAPREBOY at gøre

dr.dem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-07 23:34

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-07 23:39

Citat
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-07 23:34

--------------------------------------------------------------------------------

Betyder det at du ikke har overskud mere

dr.dem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-07 23:40

Nej det betyder jeg synes du er en klaphat

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-07 23:42

OG meget STORT OG

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-08-07 00:03

creamygirl
Ja når man kikker i ordbogen står der

creamy = Flødeagtig

girl= pige,kokain,gamle tøs

altså creamygirl = Flødeagtig pige,kokain,gamle tøs

dr.dem

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-08-07 14:37

Uhhh. Jeg elsker når folk begynder at kommer med ordbogs citaterne... Det betyder nemlig de har været nødt til at slå ordet op fordi de ikke selv ved hvad det betyder.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 12:08
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 12:10
Kommentar
Fra : Dynedronning

Dato : 28-08-07 12:16

Som Iben Skjern i Matador sagde:
"sådan en rask lille intrige lokker altid en ekstra bid ned"

jeg går til frokost - med tak for spændende og varieter læsning!

Kommentar
Fra : Dynedronning

Dato : 28-08-07 12:17

nå ja - varieret, even

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 18:22

Citat
"sådan en rask lille intrige lokker altid en ekstra bid ned"

Jeg er ikke sikker på at det er rigtig det du skriver men jeg vil undersøge det

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-07 20:15

Tak for svaret refi. Den var lige i øjet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 20:25

Citat
"sådan en rask lille intrige lokker altid en ekstra bid ned"

Citat
Ja sådan en rask lille ballade lokker en ekstra bid ned

AFSNIT 15 i slutningen

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-08-07 20:28

Selv tak.....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 20:29

Blebuks hvornår har han været her????

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 20:33
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-07 20:35

Synd med de prutter, som altid sætter sig på tværs hos dig dr_dem..
Er der en dybere mening med, at du graver og linker til gamle tråde?!.. Du har gjort det før, og heller ikke den gang var der en åbenlys mening. Var det ikke nemmere, at du melder ikke klart ud, i stedet for at man skal sidde og gætte på, hvad fanden du har gang i.?!

Betyder dine links, at du ligesom jeg synes at kandu er blevet tandløs og kedelig - og at de få farverige personligheder der er, eller har været her, enten er forsvundet eller blevet kastreret af det selvbestaltede kandupoliti?!

Eller kan det ligefrem tænkes, at du som jeg synes det kunne være forfriskende, hvis både du og ligesindede turde fralægge sig de lyserøde blomster i håret og bolchepædagogiken, og samtidigt droppede bare ½ delen af de totalt énsrettede, normative, upersonlige og kedeligt eftersnakkende indlæg herinde?! Mmmmm!

Nej det tænkte jeg nok. Du er til det upassionerede girafsprog - og bortset fra at du utrætteligt quoter i en stor meningsløs pærevælling, og åbner den ene dyt båt tråd efter den anden, hvor du ynder at hænge folk ud, så er der simpelthen ikke noget som helst der rammer din hjernebark! …. Du har ikke meget substans – og det er med beklagelse jeg må meddele dig, at du nok ryger på min BL.

Der er for meget og for mange intetsigende indlæg fra dig, og på et eller andet plan minder du om en mellemting mellem Disken og Molo.. Blah blah blah, er hvad der kommer fra dit tastatur. Tråden her har været åben længe nok til, at du har haft mulighed for at forklare, hvorfor du saboterede denne hyggetråd: http://www.kandu.dk/spg108378.aspx og med paperboy på slæb åbnede en tudetråd, fordi I ikke kunne få lov til at dreje tråden som det lige passede jer: http://www.kandu.dk/spg108403.aspx ...Men nej, i stedet valgte du at spamme tråden med 30 (LÆS: TREDIVE) meningsløse indlæg. Jeeez!

Afslutningsvis kan jeg oplyse dig, paperboy, molo, teil m.fl, at jeres ytringsfrihed ikke betyder at der findes en mediemæssig forpligtigelse overfor jer. Køb jeres egen server, lav jeres eget board. Så kan I sige præcis hvad I vil..

Du kan sammenligne det med, at hvis ikke du havde befundet dig på sinkestadiet skriftligt, og havde været i stand til at sammenfatte et læsebrev til eksempelvis Berlingske tidende, så har Berlingske tidende IKKE forpligtelse til at trykke dit læserbrev!

Buhhuu ...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-07 20:35

Æv kan du ikke svare?! ....Fniiis, det er fordi du er blevet BL

Kommentar
Fra : dr_dem