/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
UNDERSKRIFTINDSAMLING
Fra : bibsamie
Vist : 525 gange
1 point
Dato : 21-04-04 12:06

Hvis du vil have Fridaflip & Ram 2 tilbage på kandu så skriv dig på her, for man kan da ikke ignorere alle de underskrifter vi her vil modtage, jeg er den første

Jeg Bibsamie/Per kræver at Kandú genåbner Profilerne Fridaflip & Ram2

per

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 12:11

Jeg 3773 kræver at Kandú genåbner Profilerne Fridaflip & Ram2

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-04-04 12:12

Til bibsamie
Det er da slet ikke nødvendig, de er her sikkert allerede,eller du er måske en af dem,måske derfor denne latterlige tråd.
Mv.Swarn

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-04-04 12:12

jeg, Calista, kræver at Kandu genåbner profilerne Fridaflip & Ram2

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 12:13

swarn

fatter du ikke hvad der stod som overskrift, så daf lige af igen.

per

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 21-04-04 12:16

lad os bare få noget underholdning tilbage i smalltalk

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 21-04-04 12:16

lad os bare få noget underholdning tilbage i smalltalk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 12:17

Smalltalk er da for ALLE - er det ikke?

Hvad samler du ellers underskrifter til?

Kommentar
Fra : oleo1

Dato : 21-04-04 12:17

hov , det må være delerium

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-04-04 12:17

Nu er det f..... for langt ude,i skal da nok jage folk væk det er jeg sikker på.

Jeg vil godt lave en "UNDERSKRIFTINDSAMLING" og bede KanDu om at udelukke bibsamie
Swarn

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 12:20

swarn

gør du bare det så går tiden da for dig din nø- (fridaflip udtryk)

per

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 21-04-04 12:21

Jeg 7337 kræver at Kandú genåbner Profilerne Fridaflip & Ram2

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-04-04 12:21

Jeg vil godt lave en "UNDERSKRIFTINDSAMLING" og bede KanDu om at udelukke bibsamie+Calista+3773
swarn

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 21-04-04 12:23

Der er vel en eller anden grund til at KANDU "bannede" Fridaflip & Ram 2 ????

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 12:23

swarn

så gør det dog hvis du kan finde ud af det.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 12:25

invisible

RACISME.

per

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-04-04 12:26

Til bibsamie
Din tid må da ikke værer så kostbar, da du kan komme med sådan en gang
swarn

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 12:29

Hold da op swarn. Du opfører dig nøjagtigt ligesom gutterne nede syd for grænsen for godt tres år siden eller dem ovre østfra. Er man ikke enig med dig (og dine medsammensvorne) er det bare af med knoppen! Skægt nok har jeg oplevet det samme når man diskuterer med autonome og anden venstreorienteret sammenrend - er man ikke enig er man automatisk racist, nazist eller fascist - der er ingen mellemvare.

...men Swarn, istedet for bare at gale op, så læg da en, to eller tre tråde og få os kylet ud.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-04-04 12:30

swarn

jeg har tilladt mig en fridag så jeg har hele dagen for mig.

per

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 21-04-04 12:30

Jeg er mest en lytter her på kandu, men jeg faldt sku ikke kun for seriøsiteten, men også for at det "var lidt sjov og ballade".
Fridaflip og Ram2 ska tilbage.
/sgb

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 21-04-04 12:30

Ja ram2 har ikke været her forgæves. Man skulle tro det var ham der holdt liv i kandu.

Jeg kan sagtens undvære ham.

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 21-04-04 12:34

Jeg tror faktisk, at bla. denne tråd er god for Kandu og brugere, da selve tråden og en anden, som omhandler samme problematik, giver os Kandubrugere, der ikke har overblikket over forskellige brugeres grad af seriøsitet og det er vel ikke så ringe endda, at få lidt klarhed over det, hvis man vil bruge Kandu som hjælp til selvhjælp, både den ene og den anden vej.

Det er i alle tilfælde det jeg får ud af disse tråde - det bliver noget nemmere herefter, at orientere sig i forhold til om et råd opleves som brugbart og samtidig en ide om, hvor der er grund til at lægge energi i besvarelse af spørgsmål.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-04-04 12:38

Til 3773
Hvad kender du til mig siden du kan udtale dig sådan (og dine medsammensvorne) og hvem er så de.
Jeg tror det er dig der skal tænke dig om inden du overfalder dit tastatur.
Swarn

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-04-04 12:46

Til Hovsan
Der ramte du lige plet,det kan nok ikke siges bedre om nogle af de folk der er her på KanDu.
Citat:
Det er i alle tilfælde det jeg får ud af disse tråde - det bliver noget nemmere herefter, at orientere sig i forhold til om et råd opleves som brugbart og samtidig en ide om, hvor der er grund til at lægge energi i besvarelse af spørgsmål.

Swarn

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-04-04 12:48

>>swarn
Under kom godt i gang kan du læse om hvordan du laver et pænt citat

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-04-04 12:50

Til Mordex
Er det det enste du er med for??????????????????
Swarn

Kommentar
Fra : binky

Dato : 21-04-04 12:51

Jamen, jeg syntes da, at de to meget verbalt korrekte profiler burde have deres egen lille smalltalk. Hvis de så blev der, var vi andre fri for deres kommentarer.
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-04 12:52

Øh skal man bruge digital underskrift eller hvordan havde du egentligt tænkt dig bibsamie??

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 21-04-04 12:55

Hej

... meget spændende diskution. jeg er forholdsvist ny her, er der nogen der kan fortælle mig hvad de har gjort for at blive bortvist?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 12:58

Jeg kender ikke en skid til dig Swarn - ligesom du heller ikke kender en skid til mig.

Svar mig derfor på, hvorfor jeg skal udelukkes fordi jeg er uenig med dig?

Forlanger jeg dig udelukket, fordi vi ikke er enige?

Det er såmænd systematikken i dine udgydelser jeg finder angribelige.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 13:00

->Swarn

Citat dig selv:

Jeg vil godt lave en "UNDERSKRIFTINDSAMLING" og bede KanDu om at udelukke bibsamie+Calista+3773

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-04-04 13:08

Til 3773
1 Det er jeg glad for
2 Det er op til dig hvad du vil
3 Og hvad mener du så med "systematikken"
Swarn

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-04-04 13:10

En ting er der kommet ud af vores to tråde indtil videre. En heftig debat!!

Men jeg forstår ikke hvorfor vi skal udelukkes fra Kandu?!
Swan, vil du forklare dig nærmere?

Cali

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-04-04 13:17

Til calista

Det er den mest latterlige tråd som ham/hende bibsamie har lagt ind,men det syntes du åbenbart ikke?????????????
Swarn

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-04-04 13:20

Swan, dette er smalltalk. Ingen tråd er for latterlig til dette forum.
Men du besvarede ikke mit spørgsmål, om hvorfor det skulle betyde udelukkelse for et par stykker af os.

Cali

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 13:30

->Swarn
1 I lige måde
2 Der tager du fejl, Swarn. Det er DIG der vil have os kylet ud, det er ikke os der truer med at gå.
3 Læs 2'eren. Du har en grim måde at udtrykke dig på! Vi (mine medsammensvorne og jeg) laver ikke nogen underskriftindsamling med henblik på at få kylet Swarn ud, selvom vi ikke er enige, vel? Det er dig der kyler med sten.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 13:31

->Swarn.
Hvorfor i alverden blander du dig egentlig?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 13:36

Jeg stemmer for at ram 2 og fridaflip skal tilbage og jeg kan sagtens undværer et par andre "nødder " som eks.vis SWammer
Dejlig dag ik
Mvh Sune

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 13:37

-> Swarn, du glemmer at svare på hvorvidt vi (jeg) forlanger dig smidt ud pga uenighed?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 21-04-04 13:40

Sjov nok har jeg også mødt en kommentar meget lignende den, du er så forarget over. Godt nok fyldt med diverse svinerier. Den var bare ikke fra Swarn. Hvem kunne den så være fra. Guess self who!! Så hvis du gerne ser dem igen, så må du jo også kunne tolerere sådan ting.
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-04 13:44

Nå man må jo konkludere at der er en 4 - 5 stykker der gerne vil ha Ram og Frida tilbage! Alt i alt et overvejende flertal!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 21-04-04 13:48

Øh, tedd, hvormange er vi egentlig? 9?
mvh
binky

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 13:53

Glem det Binky! Jeg er bimlende ligeglad med Swarn's udgydelser. At man kan være så skinhellig og samtidig lege korsfarer er ubegribeligt. Tendenserne i det skrevne er det rene østblokmetodik. Vær enig, eller bliv skudt.

Bevares jeg har da selv slås'set med Ram, men kommer da tåleligt ud af det med ham nu. Der varsles iøvrigt en mulighed for at udelukke brugere fra sine tråde i det ny kandu. Dette tiltag freder jo dem der ikke gider sniksnakke med Ram & Co, idet de bare kan udelukke dem fra deres tråde.

Iøvrigt har en del af Rams udgydelser ramt kvajpander der bestemt selv bad om balladen. Dermed ikke sagt at han altid opfører sig pænt! Det ville være løgn i min mund. Men som kandu selv har ytret. Bryder du dig ikke om Rams facon - undgå ham. Ævler du dig ind på ham, har du selv en del af skylden for ordgyderiet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 13:55

Næh, det bør vel læses derhen at der ikke er stemning for Ram's og Frida's tilbagevenden. Fair nok med det. Så bukker man hovedet og trækker sig for det store flertal (LÆS OG LÆR SWARN, det hedder demokrati).

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-04-04 14:10

Hej med jer alle
Jeg vil indledningsvis sige at jeg kender ingen af jer, jeg er ikke imod nogen og jeg deltager helt frivilligt i denne tråd. Jeg må derfor finde mig i den respons dette indlæg kan få af andre. Dette er en af betingelserne for at stikke næsen frem smalltalk.

Jeg har fulgt mange tråde her på kandu fra sidelinien, og fatter simpelthen ikke at nogle brugere kan blive så fjendske og hadske at man vil have hinanden fjernet. I kender jo ikke hinanden og kan man ikke lide ordvalget i en tråd, så holder man sig da bare væk fra den tråd !!!

Jeg syntes det er problematisk at hvis vi er ihærdige nok, så kan vi åbenbart få en anden bruger fjernet - dette burde ikke kunne finde sted og kandu risikerer med den politik at ødelægge sig selv.

Der skal mindst to til at starte en dialog i Smalltalk - og jeg har set masser af eksempler på ordvalg hvor det ene ikke var bedre end det andet, selvom den ene bruger tilsyneladende brugte et "pænt" ordvalg og den anden et mere direkte ordvalg, ja så var der ingen forskel på meningen.

Vi skal forlange af kandu, at ingen kan slettes med mindre de direkte snyder, og vi skal forlange af os selv, at vi må tage de ord der falder i en smalltalk tråd, når vi helt frivilligt deltager i den.

//bentjuul

Kommentar
Fra : binky

Dato : 21-04-04 14:14

De burde nok have behandlet nye brugere mere anstændigt, end de gjorde. Der er jo altid en kreds, der kender hinanden sådan et sted, så det er ikke så nemt at komme ind. Havde det ikke været for Mordex, var jeg stået af omgående. Men det var der jo også nogen, der gerne så, at jeg gerne havde gjort, kan jeg huske.
mvh
binky

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 21-04-04 14:17

hehe... Det ser da ud til at I ellers klarer jer fint uden de to der....
Til det mere seriøse, så må man vel respektere at kandu er gået ind og sagt stop over for nogle brugere, for selv om det er brugerne der skaber kandu, så sidder der jo nogle admins som i sidste ende bestemmer. Kan man ikke lide deres måde at køre siden på, så find en anden.. der er masser af dem derude.... i hvert fald hvis det er kategorien smalltalk man er mest til....
musenfryd (der er fløjtende ligeglad med om de to kommer på banen igen)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-04-04 14:21

bentjuul>jeg kan kun være enig med dig,og så vil jeg lige fjerne fluebenet i bunden.
Manse9933

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 14:25

Citat
Jeg vil godt lave en "UNDERSKRIFTINDSAMLING" og bede KanDu om at udelukke bibsamie+Calista+3773

De andre to savnes ikke.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 14:27

Der kan du have ret Binky, Ram & Co har ikke altid været lige søde ved nyankomne - det har jeg heller aldrig påstået. Men derfra og så til at kyle dem ud pga Rasmus-Kandu fik lidt høvl! Tjaeee.......Kritik modtages åbenbart ikke, ligesåvel som Swarn ikke gider (kan) svare.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 14:29

Okay Teil, så læg da en tråd, så vi også kan blive smidt ud!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-04-04 14:29

Teil, så du mener, at bibsamie, 3773 og undertegnede er på niveau som Ram og fridaflip?

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 21-04-04 14:30

Ja, jeg har fået nok indblik til, bedre at kunne orientere mig på siden her og drage mine e g n e konklussioner, følger eksemplet med at fjerne mit flueben - havde ikke lige tænkt på den mulighed.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 14:31

Smalltalk blev indført på brugernes ønske - Det udviklede sig så til at blive et sted hvor man kunne komme af med sine frustrationer og videre til at være et sted hvor man bare svinede hinanden til.

Fjern smalltalk - der er masser af den slags andre steder.

Kandu var vel oprindeligt ment som en slags videndatabase - om det er kedeligt eller ej er jo ligegyldigt - der er tilsyneladende nok der vil deltage.

At nogle få så ikke ville være her hvis smalltalk blev fjernet - ja det vil nok ikke ødelægge helhedsbilledet.

Der kommer hele tiden nye (gamle) til.

Og så lad os lige få fjernet pointene samtidig - der må være andre måder at sige tak på.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 14:35

calista
ja det beviser i lige nu.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 14:35

Calista - åbenbart!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 14:36

Jeg arbejder ikke aktivt for at smide idioter ud.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 14:37

Tak for tilliden Teil. Det er altid rart at snakke med folk der har et åbent sind og tillader andre at have en mening.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-04-04 14:37

Hvad er det vi beviser?
Er man uenig i det skrevne, hvorfor så blive ved med at blande sig?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 14:37

Det gør vi vist heller ikke Teil - det lader vi andre om!

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 21-04-04 14:40

Jeg er spritny herinde og kan slet ikke forstå denne diskussion. Hvorfor fjerne smalltalk? jeg har da lige siddet og afkrydset hvilke katagorier jeg vil abbonere på. Vil man ikke deltage i smalltalk kan man jo bare lade være at abbonere på dette emne, og helt lade være med at åbne tråde/spørgsmål i denne katagori. Det er da ikke svært... eller er det?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 14:40

Her må alle blande sig.
Netop uenigheden er grundlaget til en diskussion.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 14:41

Calista

Teil mener vi er idioter, idet vi ikke er enige med Teil. Ligeledes taler vi grimt og vores mødre er grimme, fordi vi ikke hader Ram & Frida. Vi har antagelig en eller anden form for defekt, når vi ikke hujer rundt og glæder os over Ram & Co's udsmidning, men forsigtigt ytrer, at vi egentlig ikke havde noget imod deres tilstedeværelse. Velkommen til demokratiet!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 14:41

Hvorfor ikke starte en ram-frida fan-club.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 14:43

Min mening udelukker ikke andres.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-04-04 14:49

Ville have skrevet noget om fanklubber, men undlader at diskutere dette emne mere.
Vi har hver vores opfattelse og mening om Rams og fridaflips banning, end of story.
Det er jo håbløst, at diskutere.

Kan i nu have en god eftermiddag og aften

Cali

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 14:50

Teil
Det har ikke været på tale! Er det et forslag fra dig?

Læs fra oven: Vil vi have profilerne genåbnet? Nogen har sagt ja, andre nej. Som jeg skriver ovenfor et eller andet stede, er der tegn i sol og måne på nej. Så må ja-sigerne (deriblandt mig sæl') bukke og neje, og sige nåh..

Dette ændrer dog ikke ved årsagen til udsmidningen. Kandu har ikke været særlig konsekvent. Det har været masser af bøvlen og ballde med Ram tidligere uden at man gør noget. Hvorfor så pludselig nu?

Men jeg føler det stygt beskæmmende at du, Teil, Swarn og et par mere, straks hiver folk hen foran en henrettelsespeloton, når vi ikke alle bukker og føjer lige netop jeres mening. Jeg (vi) har vel ret til en anden mening end jer, uden at vi automatisk er idioter, eller hva'? Det sprogbrug kan jeg henføre til en ex-kandu, dette netop drejer sig om. Hvorfor lyder det så pludselig pænt i Teil's ører, at Teil kalder andre kandu'er for idioter? Jeg har da vist ikke kaldt dig noget grimt for nyligt, har jeg? Eller forventer du jeg gør det, hvis vi skulle mødes i en tråd hvor vi ikke er 100% enige?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 14:56

Inden I fordyber jer for meget i folks sprogbrug, så kunne det jo være at der lå en del mere til grund for udelukkelse end bare sproget.
Bare lige en sidebemærkning for nye brugere.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 14:57

Hvis nogen føler sig ramt af ordet idiot er det jo kedeligt.
Jeg har gang på gang set hvor grove de to personer har været,
uden grund overfor andre. - Sjovt at svine folk til -
Men nu går jeg ud i det gode vejr, ha en god dag.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 14:59

Tak for tilliden igen Teil. Rart at du er så høflig. Kender du remsen om den der med at bo i et glashus?

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 21-04-04 14:59

Tak Refi. Som hvad for eksempel?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 15:00

Sorry Per, vi kommer vist ikke videre!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 15:03

Sagt kort og kontant.
Jeg ønsker ikke at se de to landsforviste personer igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 15:03

Det må de implicere selv gøre rede for. Det kan ikke være vores opgave at blande os i det.
Men nye brugere bliver hurtigt forvirrede over det der foregår af og til.
Ellers må man jo zappe rundt på Kandu og selv danne sig et billede.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 15:03

->Teil

Modsat dig, er jeg ikke bange for at sige til dig direkte - du er dog noget af det dummeste. Hvorfor fa'en blander du dig, når det er sådan noget bavl og roden rundt i selvmodsigelser du plaprer ud med?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 15:05

du lyder som frida-flip

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 15:05

Teil

Hvorfor helvede sagde du ikke bare det med det samme Teil, istedet for at rode dig ud i at alle der var uenige med dig, er idioter?

Som du selv skriver, alle må have en mening. Husk det Teil!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 15:07

Teil

Kedeligt for dig, hvis du ikke kan kende forskel på drenge og piger! Uanset hvad du skriver, ved du selv at du har rodet i begreberne, og selv startede tilsviningen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-04 15:13

Man kan vist roligt sige at ånden efter Ram og Frida eksisterer endnu!
Synes heller ikke et ord som idiot hører hjemme i en debat! Med mindre man kan bevise det selvfølig

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-04-04 15:21

Til Alle
Skal vi ikke lige lave en ny "UNDERSKRIFTINDSAMLING" og så få "zonker" tilbage
Hvis han ikke er her hvem ved
Swarn

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-04 15:25

Hvor er du sjov Swarn!

...og du har stadig ikke svaret!

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 21-04-04 15:37

Med frygt for at have en mening som afviger fra blandt andet teil, swarn og tedd... vil jeg nu alligevel påstå, at profilen bentjuhl har ytret det mest fornuftige i denne tråd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-04 15:52

Du er da velkommen til at ha en mening der afviger fra min MissSmilla! Det ville da netop være kedeligt hvis alle var enige! Men hvorfor lige slå mig i hartkorn med swarn og teil? Jeg er sgu min egen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 19:45

I friheden og ytringsfrihedens navn KRÆVER jeg ram2 & fridaflip 'genistalleret' !!!

..zonker er jeg ikke så sikker på Zonker ville 'nedlægge' Kandu.dk og køre : http://www.findsvar.dk egenhændigt som selvbestaltet overdommer og admin.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-04-04 20:51

>bentjuul

Jeg er for så vidt helt enig i dit tidligere indlæg.
Men skal i samme åndedrag spørge dig, hvordan du stiller dig til at blive bagtalt i en tråd man selv ikke har deltaget i?.

Er det fair og retfærdig, når dette sker?, er det helligånden med ytringsfrihed?, eller kommer det under ytringsfrihed med dertil knyttet ansvar?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-04-04 00:42

Hej ellebye
Lidt sent svar, men jeg er lige kommet hjem.
Det ville jeg selvfølgelig ikke bryde mig om, og ville heller ikke kunne forstå det, men jeg ville komme med en kommentar og så ellers holde mig fra de brugere.

Jeg tror at problemet ligger i, at vi bilder os selv ind at vi kender hinanden fordi vi støder på hinandens brugernavne i forskellige tråde, men i virkeligheden kender vi intet til hinanden, og derfor fatter jeg ikke at den uenighed og fjendskhed kan opstå som vi oplever og har oplevet i visse tråde, både fra den ene og den anden side.

Jeg plejer ikke at blande mig i disse tråde, men jeg syntes at hvis kandu skal udelukke nogen herfra p.g.a. skænderier i en smalltalk kategori, så bør de udelukke alle der deltager i disse skænderier. For der skal altså mindst 2 brugere til et "skænderi" og her mener jeg ikke at kandu skal sidde som overdommere og finde ud af hvem af de implicerede der skal smides ud.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:48

"bentjuul"

Problemet var ikke her i trådene - det var bare der det startede.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-04-04 00:56

refi > det er det ellebye spørger mig om.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-04-04 01:07

>bentjuul

Du har ikke rigtigt besvaret dette:

"Men skal i samme åndedrag spørge dig, hvordan du stiller dig til at blive bagtalt i en tråd man selv ikke har deltaget i?."

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-04-04 01:21

Jeg vil da godt gentage hvad jeg skrev før, men forstår ikke hvorfor !!

Citat
Det ville jeg selvfølgelig ikke bryde mig om, og ville heller ikke kunne forstå det, men jeg ville komme med en kommentar og så ellers holde mig fra de brugere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 01:25

Hvordan er det nu man bliver fri for mails. Jeg har ikke flueben i tråden længere, men får stadig mails..øv!!

bentjuul har nu stadig ret i sine betragtninger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 01:30

Det er ikke nok du fjerner hakket - du skal trykke på send indlæg også

Kommentar
Fra : MissSmilla

Dato : 22-04-04 01:32

Tak for oplysningen*S*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 07:07

ellebye -> Mig bekendt udviser man ikke folk i danmark, fordi de ikke overholder spillereglerne. Jeg lavede som I måske ved en tråd om tolerance og ytringsfrihed : http://kandu.dk/dk/spg/38273 Der vil I kunne finde min argumentation.

At ram2 og fridaflip blev hældt ud var først og fremmest fordi (..tror jeg) de havde en divergerende opfattelse af 'god tone'. Rammerne for ytringsfrihed flytter sig hele tiden. Så vidt jeg husker kunne man ikke blive dømt for at kalde Pia Kærsgaard for landsforædder og Clausen kunne ikke dømmes for at kalde Jønke et eller andet, som jeg heller ikke husker.

Altså er det dommerstanden og ikke lovens bogstav der afgør den slags sager, da de bygger på et skøn. Straffen, hvis man skulle blive dømt, er under alle omstændigheder mildere end landsforvisning.

Man kunne i dette tilfælde altså have frataget ram2's og fridaflip's point, susidiært have givet dem f.eks 1 måneds karantæne. Dét ville i mine øjne have været mere passende.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-04-04 08:49

>Molokyle
Jeg kan da kun give dig ret langt hen af vejen, og lige at tilføje en ret så væsentlig person (Rasmus Trask eller hvordan hans efternavn nu staves), her foreligger der faktisk dom for, at han må kaldes for en løgner.

Men det der har været katalysatoren har åbenbart været noget en af dem, eller begge har skrevet, nu nøjes jeg med at skrive, til een person i administrationen, og da ingen af os ved hvad der måtte være skrevet, kan vi ikke andet end at tage det ad notam. Som du selv har skrevet tidligere, er foraet kandu´s og de bestemmer ubetinget over det uanset hvad vi andre må mene.

Personligt tror jeg ikke, at grundlaget har været klager fra enkeltpersoner, ellers ville de begge have været exkluderet for lang tid siden, og måske kun godt for det ellers ville der nok ikke have været ret mange tilbage.

ellebye

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 13:57

Swarn
Det var ikke pænt over for Mordex. Du er måske ved at kridte banen op for at blive R&F´s efterfølger. Lidt høflighed skader ikke.
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:17

>>Tak binky
Endelig en der forstår mig
Men nu får du sikkert også MissFja..ups, MissFlip på nakken.....

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 14:26

Hej igen Mordex
Selvfølgelig forstår jeg dig, vi har jo også haft meget sammen

Du skal ikke være bekymret, for den person har jeg haft på nakken før. Jeg har lige læst en hel del gamle indlæg igennem, så det får ikke mig af pinden.

Mange hilsner fra
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:28

Vedkommende er indtil videre væk........ Lad os se om indlæggene bliver slettet

Ha´ det godt binky...... og du skal bare sige til

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 14:31

Tak for det Mordex
Hvilke indlæg mener du?
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:33

Ikke her binky.........
Men det er noget med et pølsebord, husker du nok

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:36

Jeg mener indlæggene fra MissFlip....

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 14:36

Altså Mordex
det var da ikke frækt
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 14:37

Altså Mordex
det var da ikke frækt
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:38

Hvad skulle være frækt binky??????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:39

Tænker du på pølsebordet???????

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 14:41

Nåh, du mener kommentarerne. Ja, men hvad kunne ikke ødelægges dengang.
Vi kom da heldigvis over det.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 14:43

MOrdex
Er det fordi, der er mange besvarelser, det tager så lang tid at nå den sidste.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:44

Heldigvis binky.....

God dag

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:44

Åbenbart.....

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 14:46

Mordex undskyld tastefejlen
Dumt spørgsmål, men det hele skal jo rulles igennem for at svare, så jeg påtænker at åbne en forlængelse af spørgsmålet, hvor pointene går til den bibsamie vælger.
Er det en dårlig idé, synes du?
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 14:48

Test!! Skal lige se om jeg kan lægge en kommentar ind imellem Mordex og binky!!!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 14:49

Jamen Mordex
Jeg vil slå mig på frikadeller, de kan ikke misforståes
Den var da god
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 14:51

tedd
bare kom an
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:54

>>binky
Jeg synes det er en dårlig ide. Du skal ikke miste point pga. en lang tråd.
Og hvad angår frikadellerne, så forstår jeg ikke

Mordex.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 14:56

Lige et godt tip til jer 2 Hvis man har lyst til at chatte så er det en god ide at finde et lukket spørgsmål at gøre det i. På den måde fylder I ikke folks mailbokse op, altså dem der abonnerer på dette her spørgsmål! Noget andet er at dette spørgsmål efter min mening burde været lukket for længst så jeg kan selvfølelig osse bare fjerne fluebenet

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:56

>>test....øhhh, tedd

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:00

Tedd
Det har du nokret i, så fjern du fluebenet. Vi udpiner bare spørgsmålet, så regner vi med, at folk bliver trætte af det.
mvh'
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 15:02

Ok Binky Det vil jeg så gøre. Hyg jer

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:06

Hej tedd
Det var ikke for at være ubehøvlet, jeg havde da godt nok ikke lige tænkt på alle de mails, der dumper ind, så du har ret. Jeg kan også selv blive træt af det.
MOrdex, hvor mødes vi så?
Pølsevogn eller frikadellebar ??
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 15:07

Lige inden jeg piller fluebenet af! Det er lidt underligt at bibsamie ikke har reageret på det her spørgsmål siden i går kl 12:30. Kunne være det var Rams såkaldte seriøse profil, som Kandu så har fjernet, eller er der en anden forklaring?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 15:10

Jeg opfattede det nu ikke som ubehøvlet binky. Don't worry

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 15:12

>>binky
Det skal vi ikke snakke højt om her og nu.
Vi finder et andet sted.....

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:16

Har lagt et spørgsmål ind, som selvfølgelig er åbent for alle. Så snakker vi videre der, Mordex, for selvfølgelig er det irriterende at få irrelevante kommentarer ind. Vi ses forhåbentlig der, Mordex.
mvh
binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-04 15:37

ellebye -> Din kommentar Dato : 22-04-04 08:49 vil jeg gerne takke for. Det ser ud til vi nærmer os hinanden, hvad ytringsfrihed anbelanger. BjarneD kan jeg jo ikke blive enig med i det spørgsmål, men det er nu også helt iorden og til at leve med. Gudsketakoglov for det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-04-04 00:25

Ramses og frida

Er blevet fjernet herinde fra,er det virkelig så svær at forstå Bibsamie
Eller kan det ikke trænge ind.

Du bliver ved og ved med alle dine spørgsmål om de to bortviste HVORFOR?

Kan du ikke lide lugten herinde efter de to er fjernet,så må du jo bare finde dig en anden legeplads
Sværere kan det ikke være.

Det er Kandu der bestemmer hvem de vil se i butikken,og ikke dig vel?

Kan man ikke opfører sig ordentlig over for andre bruger,Ja så må man tage de konsekvenser som følger med.

Det behøves man ikke en studeeksamen for at finde ud af.

Du forlanger en svar fra Kandu,jamen den har de jo kommet med.

Citat
Vi er desværre blevet nødsaget til at smide følgende brugere ud fra Kandu.dk :

Ram2 og Fridaflip samt alle deres profiler da disse to personer ikke kunne holde tonen, og var meget ubehagelige i deres fremtoning både her i indlæggende på Kandu.dk, samt overfor en af vores medarbejdere.

Vi vil uden tvivl kunne se disse to personer figurere rundt i andre profiler indtil de bliver godt trætte af det, derfor beder vi alle om at ignorere disse to personer, da de er meget nemme at kende på deres frembrusning.

Alle indlæg og profiler fra disse to personer vil blive slettet så snart de bliver opdaget.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Hvor gode gamle ”ven” Zonker blev også udelukket,og det syntet Ram2 at det var helt i orden.

Citat
Fra : ram2 Dato : 02-05-03 11:34

Det er da fløjtende ligegyldigt hvad idioten kalder sig - det er da personen (Mogens) bag pseudonymet der, i øvrigt velfortjent, bliver udelukket. Så kan han da kalde sig hansandersen22, knaldhætten, eller hvad han nu finder på næste gang, det gør da ingen forskel.

Mvh
Ram2

Så hvis du kun er herinde fordi du kan lide tonen som Ramses og Fridaflip bruger,ja så er der jo ikke meget at hente mere herinde på Kandu til dig.

Så enten må du accepterer eller også må du finde en anden sted IKK.

Flertallet for at få disse to tilbage kan tælles på en hånd.

Brian

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-04-04 07:32

briani

brianiflop

din stakkel, hvad betyder denne sætning (Det behøves man ikke en studeeksamen for at finde ud af) det er måske noget du har eller gerne ville have, hvad er grunden til at du kommer her på falderebet og udgyder din gylle ??

Du skal lige være klar over at som butiksindehaver kan du ikke bestemme hvem du vil have i din butik, men hvor skulle du vide det fra, du mener at hvis du syntes, så skal det være sådan, kom igen brianiflop.

Nu har jeg aldrig stødt på denne zonker så hav mig undskyldt, det var før min tid.

per

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-04 08:25

briani -> Det er nu temmeligt svævende hvad kandu.dk skriver og som du har citeret.

Tonen ???

Ubehagelige i deres fremtoning ???

Dette kan betyde mange ting. Enten er folk meget nærtagende eller også meget tyndhudede. Der er jo ikke tale om decideret spam af indlæg i alle mulige og umulige kategorier. Eller er der ? Jeg kan jo ikke følge med i alt hvad der foregår her på sitet. Jeg kan blot konstatere at selv om jeg abonnere på mangt og meget har jeg ALDRIG været ude for at bemeldte profiler har blandet sig eller ødelagt noget som helst.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-04 08:32

bibsamie -> Zonker var også før min tid (næsten), men jeg kunne konstatere at zonker til gengæld var overalt på sitet og ofte af ødelæggende karakter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-04-04 08:48

Til Bibsamie

Lad mig starte med en rettelse

Studeeksamen=studentereksamen.

Du skriver du har en virksomhed som du skal passe et eller andet sted.

Kunne du så ikke ansætte disse to personer som du holder af

Så er du sikker på at MISTE
Alle de andre medarbejder og alle dine kunder-og dermed gå konkurs.

Nu snakker jeg om ”butikken” Kandu-og de er i deres gode ret til at bestemme hvem der skal være herinde.

Du bestemmer da også selv hvem der skal komme i dit hjem IKK.

Lad mig slutte med at skrive-have jeg forventet at få en ordentlig svar fra dig af-nej vel

For er man ikke overnævntes rygklapper-ja så er fanden løs,og så skal du straks begynde at kalde andre ved øgenavne

SKAM DIG

Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-04-04 09:13

>molokyle
Hvad siger du så til, at fridaflip ofte brød ind i tråde med noget ligegyldig nonsens der ikke havde noget med tråden at gøre, men KUN for at gå efter een person ??
Er det ikke at sidestille frida med Zonker ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-04 09:20

ellebye -> Jo, men som sagt kan jeg ikke følge med i alt og jeg mener ikke at have oplevet dette. Har ram2 gjort det samme ? Jeg har kun oplevet at ram2 dukkede op hvis ram2's profilnavn blev nævt i tråden.

Jeg går ikke ud fra du tænker på smalltalk eller kandu.dk tråde
Du må gerne smide et link, så jeg kan konstatere det ved selvsyn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-04-04 09:32

jeg skal gerne lægge et eksempel ind til dig, men har lige nu og her nogle praktiske ting jeg skal lave inden da. (Ulempen ved at være gift).

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 12:19

Prøv aprilsnartråden molo

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-04-04 12:54

I blander godtnok tingene sammen her - Zonker blev bortvist herfra på grund af overdreven reklame af sit eget sølle site (og ja der står sølle).....

Ram og Fridaflipflop (er begyndt at tælle *GGG*)
blev smidt ud på grund af deres hovne, flabede holdning overfor Kandu - de to førnævnte provokerede åbenbart Kandu på en sådan måde at de fandt det berrettigiget, at kyle dem ad helvede til..... og det er de I DERES GODE RET TIL... !!!!!!

Simulér nu lige en åndsfrisk - det har intet med hinanden at gøre ....

Og bibi, måske du skulle nappe en studeeksamen eller fem, for du fatter da ikke en hylende meter - lav nu bare dit eget forum med Flipflop og Ram som admins eller moderatorer (det har Ram jo prøvet før - spørg bare Zonker og Brian om det)
Der er ikke stemning for, at de kommer tilbage ..... og fred være med det.

Og så skulle vi så ikke snart forny os lidt - det er på kvalmepunktet al den snak om det samme - og det samme - og det samme - og det samme osv osv osv ......

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-04-04 12:57

- inden jeg lægger den her tråd på stinkende kølig is - vil jeg lige have lov til at fnise mig halvt fordærvet over formuleringen i bibi's indlæg (et par meter længere oppe)

Citat
.................. for man kan da ikke ignorere alle de underskrifter vi her vil modtage ...........

YEAH RIGHT !!

een, to, tre mange *LOLLER*

Karina
God weekend....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 12:58

Ja det minder mere og mere om et 5 årigt barn, der står foran slikhylden i supermarkedet!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-04 14:14

Fnollerpige i denne forbindelse kan man da godt tale om en hvis sammenligning/-blanding. Så vidt jeg husker, kom du engang med en kommentar til en bruger omkring zonker :

..egentlig tror jeg zonker var en meget flink fyr, han havde bare enormt svært ved at begå sig socialt.

men alt i alt har du vel egentlig ret

Selvfølgelig er kandu.dk i deres gode ret. Spørgsmålet er vel snarere om det nu også er rimeligt set ud fra et 'freedom of speach' synspunkt ...hvis ikke du skulle kende noget til dette. Det er det der med den lille blå sløjfe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-04-04 14:39

Hej Molo

Har jeg sagt det .... ??*G
det med at begå sig socialt lyder rigtigt nok - måske bare ikke lige mit ordvalg.... men Zonker kunne jo netop slet, slet ikke begå sig med noget eller nogen.

Jeg havde det skam fint med Zonker - han generede aldrig mig herinde - det fandt sted et andet sted på nettet og i og for sig - var det slet ikke mig han var efter jeg var blot solidarisk *S

Naaah tror ikke jeg har kaldt "meget flink fyr" men lad os nu ikke dissekere det synder og sammen - har måske kaldt ham "ok" eller så noget .... *GG

Freedom of speech - jo Molo det kender jeg til (og hylder) men kan ikke se det har/havde noget at gøre med Fridaflip og Ram.....

Men hvis du mener det, så skulle Zonker aldrig have været smidt ud .... ej heller Ram/Frida - det kan jeg godt følge, men som sagt Kandu har ikke smidt dem ud med udgangspunkt i ytringsfriheden.... det havde helt andre årsager.

Blå sløjfe - nøøøh kender til en sort, en rød og et par stykker lavet i flere farver - men ikke den blå, men skal man det for at være for ytringsfrihed??

Karina
som lige trods bemærkning om afhakning - ville svare Molo....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-04 15:04

Den blå sløjfe er et symbol der angiver, man går ind for at kunne ytre sig frit på internettet

Zonker brugte enhver lejlighed til at 'kuppe' kunder til sin portal. Iorden han røg ud af kandu.dk.
Ram2 og fridaflip kunne være grove i munden ....noget lidt andet og burde have ført til karantæne og fratagelse af point.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-04 15:31
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-04 15:31

http://www.gaytown.dk/symboleraidsslojfe.htm næsten nederst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-04-04 15:33

molokyle

hvad er grunden til at du ryster på fingeren MOLO.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-04-04 15:51

briani

du roder da noget rundet, forretning og privat er to helt forskellige ting, loven siger hvis du har en forretning med offentlig adgang må du ikke udelukke bestemte kundegrupper eller personer fra din butik, gør du det er du forfalden til straf ved bøde eller hæfte, sådan

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 16:01

Nej "bibsamie"
DET siger loven IKKE - læs ordentlig på lektien.
Man kan ikke plukke et par ord ud og sætte i tilfældig rækkefølge og så kalde loven.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 16:02

kalde det loven

Accepteret svar
Fra : Queeny

Modtaget 1 point
Dato : 23-04-04 16:12

Her har i et link http://www.kandu.dk/dk/spg/37514
Der går Fridaflip virkelig over stregen. Hun undskylder måske nok overfor spørgeren, men ellebye blev jo ærekrænket så det basker med hendes oplysninger

Desuden skal du vist ikke snakke for højt lille tedd. Du af alle - har da netop smidt provokerende indlæg i masser af tråde - bare for at se om du var i stand til at puste til eventuelle gløder. Faktisk er du nok den herinde der har været allerværst til direkte provokationer. Husker du jeg engang skrev til dig, at du burde vide bedre, når du nu gerne ville fremstå som værende den store fortaler for korrekt sprogbrug?
Du er i mine øjne værre end langt de fleste herinde, bare en skam andre ikke har gennemskuet dig for længst....

Når jeg nu alligevel har chancen - så lad mig fortælle alle, at det er ævlebævleby/ hansemor der har fået profilerne Ram og Frida fjernet....Og tak til dig Bibsamie for din opbakning, men jeg ønsker ikke at komme tilbage som Fridaflip....Hvorfor skulle jeg dog det. Får jeg lyst til at fornærme een af jer er det jo så let som at klø sig selv i nakken at logge på fra en proxy omend det er lidt besværligt med alt det skiften rundt - så det er slet ikke sikkert mit "tålmodigheds gen" holder til det i længden*LOL*

Desuden kære ævlebævlebye - så synes jeg du er uforskammet sån' at
bagtale andre i en tråd rist nu dine boller i stedet for på en af dine mange brødristere*GGG* Ja for den påstand om, at du er blevet bagtalt i en tråd var jo ikke andet, end at Ram foreslog mig at riste tarteletter på samme måde som du rister boller.....Hold da op, hvor er du dog humørforladt - Jeg lover dig så til gengæld, at jeg sammen med familien Osbourne holder FU** fri uge

Jeg kan se, at mange af jer ikke er helt klar over hvad der foregået bag kulissen - og hvad der lå til grund for, at jeg tillod mig at kalde Rasmus for et besynderligt menneske. Jamen kære venner....han er sgu besynderlig*LOL*

Da jeg første gang blev forvist fra kandu, var det fordi Rasmus havde bestemt sig for at jeg var denne samme profil som Ram2....Jeg sendte dengang tre mails til Rasmus, hvor jeg pænt forklarede ham, at han tog fejl.....Det var besunderlige Rasmus ligeglad med - han valgte konsekvent kun at skrive til profilen Ram2 - og her er hvad den besynderlige mand skrev:

Citat
From: rasmus@kandu.dk
Date: 03/23/04 19:23:00
To: ****************
Subject: RE: RE: Kandu

Vi har hermed også åbnet for Fridaflip igen, selvom vi ved, at i er en og samme person, jeg kan give dig et bevis fra i går nat d. 22.03.2004 kl. ca. 01.00.

Dette er indenfor samme IP, Cookie og session så der er ikke så meget at diskutere. Det kan godt være, at du kan snyde de andre brugere til at tro der er tale om forskellige personer, og det er også helt i orden, men lad vær at tro vi er dumme herinde.

IP : 62.243.82.95

12:52:00 AM ram2 /tip/7216
12:53:00 AM ram2 /last25.asp
12:53:00 AM ram2 /tip/7217
12:53:00 AM ram2 /last25.asp
12:53:00 AM ram2 /spg/36320
12:54:00 AM /main.asp
12:54:00 AM /login.asp <--- Her logger du ind som fridaflip
12:55:00 AM fridaflip /main.asp
12:55:00 AM /login.asp <--- Her logger du ind som Ram2
12:55:00 AM ram2 /main.asp
12:47:00 AM ram2 /spg/35900
12:48:00 AM ram2 /spg/36306

Vi finder os ikke i snyd.

Nu er der åbnet op for Fridaflip, og nu lader vi den ligge. Derudover synes jeg det er temmelig usmageligt, at nu hvor vi er flinke overfor dig, at du så kommer med et indlæg fra summer, om at det er os der er helt galt på den. Vi kender til alle dine profiler.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder

Det er jo beviser der svarer til hvad BrianSnot og hans hund ville have kunnet finde ud af og helt ærlig er det i mine øjne amatøragtigt ikke at gøre sig den ulejlighed, at undersøge tingene til bunds - og endnu mere amatøragtigt at skrive de ved vi er een og samme profil, men alligevel åbner op for profilen Fridaflip*LOL* - det viser sgu da, at de ikke vidste hvad fanden de havde med at gøre, men at indrømme det... var en svær kamel at sluge, men det blev dog enden på den historie med denne mail.

Citat
From: Date: 03/23/04 22:50:34
To: Subject: RE: RE: Kandu

Hej **************

Vi tager dine ord for gode vare, og alt er glemt herfra.

Vi har givet Fridaflip en undskyldning, for hun skulle aldrig være blevet draget ind i dette, men ud fra det vi ikke vidste, kunne vi ikke have reageret anderledes. Dette er hermed et overstået kapitel.

Du have en fortsat god aften.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder

Okay alt er nu glemt.....Indtil både Ram og jeg modtager denne mail:

Citat
From: rasmus@kandu.dk
Date: Sunday, April 04, 2004 08:45:55
To: frida@oncable.dk; kram@oncable.dk
Subject: Så stopper i det snyderi.

Hej Ram2 og Fridaflip

Nu har i op til flere gange i denne måned givet hinanden 500 point. Eftersom i 2 kender hinanden så godt som i eftersigende gør, ses dette i høj grad som pointsnyd. I bedes stoppe denne form for snyd med det samme da vi ellers ser os nødsaget til at udelukke jer begge fra Kandu.dk.

Vi har fjernet 1000 point fra jer hver, og vil ikke tøve med at stoppe jeres konto hvis dette sker igen.

Med venlig hilsen / Best regards

Rasmu Andersen
(Servicemedarbejder)

hihi - nu er vi igen enten et ægtepar eller den samme profil. Rasmus nøjes ikke med at skrive hej Fridaflip, men osse hej Ram2 - selvom Ram bor 350 km fra min bopæl....

Den mail jeg sendte til Rasmus - og som i allesammen er lige ved at tisse i bukserne over for at få lov til at se....den kommer her kære kanduer

Citat
Hej Rasmus.

Jamen så stopper du da bare min konto. Jeg har nemlig på ingen måde lyst til at deltage på ulige vilkår, hvilket det er når du hermed kalder mine point fra en anden profil for pointsnyd. Hvad er det for noget bavl Rasmus??

Men kig lige her: http://www.kandu.dk/dk/spg/36469

Med hensyn til om Ram2 og Fridaflip er en og samme person slår vi hermed en streg over
Det er ikke imod vores regler at have flere profiler, så længe man holder pointene hver for sig.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Hvordan tror du i øvrigt, at du skulle være i stand til at administrere, at der ikke snydes mellem kandubrugere som kender hinanden. Jeg kender flere brugere, som du aldrig aner en fløjtende fis om . Eneste forskel her er at Ram og jeg IKKE lægger skjul på, at vi kender hinanden, men Herre Gud og Jøsses Rasmus - er det sån' du vil have det, så sløjf for Guds skyld min konto. Jeg kan alligevel ikke se noget formål med at blive på disse ulige vilkår.

At komme og påstå det er pointsnyd - er dog det mest åndssvage du kunne kategorisere det under. Månedens præmie vil jo ikke havne på min bopæl, hvis Ram skulle gå hen og vinde den - eller omvendt.....

Jeg skulle tværtimod mene, at jeg har ligeså meget ret til at vinde månedens præmie som alle andre på jeres board - og ligeså Ram, men det er det så tilsyneladende ikke. Forklar mig lige, hvorfor det ikke er sådan ?- og når du er i gang med at forklare, kunne du jo passende fortælle mig, hvor i Jeres regler der står skrevet, at to profiler med bopæl i hver sin ende af landet ikke må tildele hinanden point??
Det står INGEN steder Rasmus, så mon ikke din beslutning om disse "NYE REGLER" har bund i, at du modtager mails fra andre kandubrugere som får særdeles ondt i røven af det.....Fin linie at køre efter Rasmus, men som sagt - slet du bare Fridaflip, hvis du har så stort et behov for at vise hvem der må og ikke må vinde månedens dims....

Men fortæl mig lige, hvorfor det er tilladt at afholde et ophørsudsalg - for derefter at vende tilbage til jeres board?? er der den store forskel på, at give sine point til de profiler man synes bedst om i en sådan situation - og det du her anklager mig for?? NEJ Rasmus - det er der ikke... http://www.kandu.dk/dk/tip/5144

Udpluk fra linket:
Det er også i orden med ” Ophørsudsalg”, tænk bare hvor venligsindede de andre bruger bliver, når man vinder månedens gave ved hjælp af den slags point! For det er, set med vores øjne, et uovervejet og tomt gestus. Men giver åbenbart afløb for udefinerede frustrationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Måske I skal overveje, at gøre jeres regler mere tydelige. I hvert fald kan jeg ikke med min bedste evne se, at jeg har overtrådt dem som de er nu. Da du i en hetz forsøgte at udelukke mig på grund af urigtige beskyldninger - tvang du mig jo til at fortælle dig, at jeg kender Ram2 privat. Dette bruger du så nu i en ny formulering af jeres regler - nemlig at kandubruger som kender hinanden ikke må give point til hinanden. Helt ærlig Rasmus, så synes jeg, at dine sko klemmer lige i dette tilfælde - og vil du så gerne af med mig, kunne du i det mindste have fundet på bedre grund end at jeg ikke må give point til en anden profil........

Som et sidste ønske herfra, vil jeg gerne at du på kandu skriver, at jeg SELV "valgte" at få min profil slettet. Det er vel ikke for meget forlangt efter din fadæse med først at mistro mig for at være en anden profil - og nu at anklage mig for pointsnyd.....

Hilsen Fridaflip ( **********)

Aijjj hvor var den slem*LOL* der indgår ord som "bavl" og "fløjtende fis", men det var så vist osse det hele...og det er trods alt ord, som jeg bruger hver dag i min sociale omgang med andre mennesker......slemme pige som jeg jo er*SSS*

Denne mail fik jeg ingen respons på - til trods for jeg sendte den to gange - derfor oprettede jeg tråden "halloooo er der nogen hjemme" - og så skal jeg ellers love for at jeg fik respons*LOL* Farvel og tak Fridaflip....Du skal ikke kalde Rasmus for et besynderligt menneske*GGG* JOW det ved Gud jeg skal...for det er han sgu -

Da de spærrede min IP - troede jeg fjols at enten havde Rasmus opfyldt mit ønske om at blive slettet eller havde noget med pointsnyd at gøre. Et hurtigt kig på kandu gennem en proxy*GGG* gav mig svaret - og jeg tænkte "no way lille Rasmus - du skal sgu enten skrive at jeg ikke længere ønsker at deltage - eller i det mindste give mig et praj til årsagen. Ja for det er ikke noget teamet bruger kan jeg så lige oplyse jer om. Man modtager bare en mail hvor der står " Vi har hermed fornøjelsen af at sende dig dit nye kodeord hos kandu.dk" *ROTFL* Yes det er virkelig en proffessionel måde at gøre tingene på ( skulle nogen være i tvivl er jeg ironisk nu

Langt om længe vågner Rasmus op og giver en anden forklaring. Denne gang er det ikke poinsnyd der er årsagen til spærringen...

Citat
From: rasmus@kandu.dk
Date: Monday, April 12, 2004 10:07:13
To: *****************
Subject: RE: Så stopper i det snyderi.

Hej Fridaflip

Grunden til at I er blevet fjernet fra Kandu.dk skyldes ikke jeres pointudveksling, men derimod jeres fremtoning overfor os herinde samt de andre bruger på kandu.dk.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder

Så kære venner og "uvenner" nu har I igen lidt at sladre om igen....
Er det ikke herligt Jeg har ikke sagt eller skrevet noget på kandu som er strafbart, men haft en "fremtoning" som

På falderebet vil jeg gerne have lov til at stille mig undrende overfor flere af jer brugere. I en af Bibsamie's tråde skriver bl.a Varla at han er blevet verbalt forulempet af Fridaflip. Dette er en lodret løgn - og mange andre af jer har samme indstilling. Så snart Ram2 er nævnt har ingen af jer format til at skille os ad. Jeg bliver den ene gang efter den anden slået i hartkorn med hans verbale formåen, hvilket er et forkert udsagn fra jer alle. Gad I gennemgå min profil ville I opdage, at jeg ikke er halv så slem så ham....bramfri ja, men det er ikke det samme som at være truende eller racistisk*LOL* men det er I ligeglade med - Fridaflip er røvslikker og dermed bata....derfor skal hun ud sammen med Ram2 hvilket passer mig glimrende. Jeg gider nemlig ikke være her uden ham......Som jeg altid har sagt og stadig mener - har han langt mere format end jer alle tilsammen til at bruge det danske sprog. At I så ikke tåler at blive gokket i nøden af hans til tider meget rammende formuleringer er jeres problem...

Til allersidst får I lige et uddrag af en sjov mail fra ellebye sendt til mig:

Citat
From: **************
Date: Wednesday, March 31, 2004 02:44:04
To: *************
Subject: Re: Re: Fridaflip

Det er helt op til dig at styre ram, du er åbenbart den eneste der kan gøre det,

Hold da kæft siger jeg bare*GGG* meget kan jeg magte ævlebævle, men at styre andre profiler, er sgu udenfor min rækkevidde*LOL*
Du er hyklerisk ævlebævle...hvad enten du vil være ved det eller ej. Det var dig der i et forsøg på at ramme en anden profil lagde mit navn ud på dette board - selvom du to dage forinden i en mail skrev til mig, at du ville behandle mine personlige oplysninger fortroligt....meld mig bare for denne påstand jeg er KOLD

Nå det blev vist lidt langt - og Queeny er på vej ud i kulden*GGG* Bye Bye - måske ses vi en anden dag - Ha' en fortsat god dag

ps. Bibsamie luk for gud skyld dine spørgsmål. Det eneste du opnår er at alle skvadderhoverne stadig har Ram og Frida at sladre om. De magter jo ikke selv at stå for underholdningen har jeg bemærket*LMAO*

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 23-04-04 16:44

Tak for svaret Queeny.

per

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-04-04 17:59

Frida, du skylder også at fortælle alle at du og Ram kalder min familie "fucking familie", men det har I måske glemt ?, har jeg ikke også sagt at jeg værner om min familie og at dette udsagn er at stærkt æreskrænkende ?, lad så komme an, læg jeres adresser i min mail HVIS I TØR, så får I en sag på halsen, men selvfølgelig tør I ikke det, I kunne jo gå hen at tabe.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-04-04 19:25

Hvis du på nogen måde tror at jeg har bannet jer ved at skrive til kandu, tager du igen fejl men I er tilsyneladende så store "tøsedrenge" at I ikke tør tage chancen eller risikoen ved en retssag, den er I jo overbeviste om at I vinder, så hvorfor ikke lade det komme an på en prøve ?

Nej Frida jeg har ikke din adresse du kan være helt roligt i den retning, men helt klart prøver jeg at få kandu til at give min advokat den, og søge efter Pia ....... i telefonbogen er som den berømte nål i høstakken. (desværre)
så det er kandu eller jer selv, hvis I tør, der er nød til at opgive den.

Kommentar
Fra : Queeny

Dato : 23-04-04 19:37

Sig mig er du diabetiker...og har mistet synet?? Mit fulde navn samt adresse står i TDC mailkatalog*LOL*

Åhh herregud ævlebævle er det virkelig konen der står for din hovedrengørring herinde - ja for Hansemor er jo din kone ikk' ?

Citat
Fra : hansemor Dato : 22-04-04 22:02

Jamen vi skal da ikke være så slemme mod MissSmilla. Du skal bare sige det til mig hvis der er noget, ligesom en der hed ram og en der hed fridaflip, dem fik jeg da smidt ud så bare sig hvis der er noget så skal jeg nok hjælpe dig.

hilsen
/hanse

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-04-04 19:41

Fridaflip

Det kan da ikke passe at du ikke kan se at det er pointsnyd når man kender hinanden privat.
Det behøves som ikke at stå under kandus regler.

Er det også i orden at familiemedlemmer giver hinanden point? Selv om der er 250 km imellem dem.
Eller man giver sin nabo dem eller omvendt.

I har som ganske rigtig stået åben frem herinde og fortalt at i kender hinanden privat,intet forkert i det,det er sku da bare dejlig.

Man skal altså bare åbne sig og fortælle man har en bror eller søster i,ja lad os sige København,så er det helt i orden at give hinanden point.

Det er altså ikke forbudt i dagens Danmark at bruge den indvendige side at hovedet vel

Og til den lille dreng Bibsamie.

Find dig en anden legeplads-du vil med garanti ikke blive savnet.

Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 19:54

Kære Frida!
Er det virkelig din eksistensberettigelse her på Kandu? Så fortryder jeg næsten at jeg har forsvaret din og Rams ytringsfrihed herinde
Citat
Får jeg lyst til at fornærme een af jer er det jo så let som at klø sig selv i nakken at logge på fra en proxy omend det er lidt besværligt med alt det skiften rundt - så det er slet ikke sikkert mit "tålmodigheds gen" holder til det i længden*LOL*

Med hensyn til dine udtalelser om at jeg skulle være allerværst til direkte provokationer, så har Ram og dig bare fået svar på tiltale, men du kan måske ikke tåle det går den anden vej? Jeg kunne aldrig finde på at provokere almindelige Kandu'er, der bare er her for at dele viden, eller hygge sig! Hvis du har følt dig mobbet af mig, så er det bare løn som forskyldt kære Frida, og det har alle andre Kandu'er end dig og Ram gennemskuet forlængst! Det er sjovt at mobbere ikke kan tåle svar på tiltale, så klynker de og bryder sammen

Kommentar
Fra : Queeny

Dato : 23-04-04 20:11

Så kom tedd og jeg skal alligevel til at drikke mig en pind i øret, så adios gutter og gutinder*GGG*

Glem alt dit pis tedd - du ved godt hvad den dybere mening med mine ord er - for dum er du trods alt ikke....

Mvh fortsat god aften og blablabla

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 20:14

Eller mobbere går på druk
God vind Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-04-04 20:20

OKAY JEG PRØVE LIGE EN GANG MERE.

Et eksempel

Jeg skriver inde på Kandu at superbrugeren Frikadelle er min søster som bor i København,hun har 20.000 ledige point.

Hun stiller en masse spørgsmål herinde til 500 point-og hver gang bliver min kommentar accepteret.
Jeg stiller også en masse spørgsmål til 500 point,som min søster kommer med en kommentar,og selfølgelig vælger jeg at accepterer en af hendes kommentarer.

På den måde får vi vores ledige point ombyttet til superpoint,og dermed større chancer for at vinde præmien.
Altså vi hjælper hinanden med at øge vores chancer.

Så fik du det skåret ud i pap,så nu må det sku da trænge ind skulle man tro

Brian

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-04-04 20:21

Ellebælle Du må sku da være specielt dum hvis du tror det holder i retten Dummere end jeg troede Med eller uden hat på

Sune

Kommentar
Fra : Queeny

Dato : 23-04-04 20:23

PS....At jeg skriver "fornærme" skal ses i lyset af alt jeres fnidderfnadder om god tone...Så skulle det vist være på plads......SKÅL!!!!!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-04-04 20:50

Så mangler vi bare Ram. Halo hvor er du Frida har brug for din hjælp.

Nej Frida, det der er galt ved jer er at I ikke kan tåle at få igen med samme mønt. I har troet I ejede kandu og selv om I begge skriver I godt kan undvære sitet her, hvad sker der så ?, find jeg dog et liv, der er altså et udenfor kandu.

Eller er der ?????????????????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 00:53

hehe..endelig den fulde forklaring..(Søg og du skal finde)
Er der et liv udenfor kandu, så har Ram2 & Fridaflip sikkert taget del i det - må jeg have lov at foreslå et par andre at gøre det samme

I friheden og ytringsfrihedens navn KRÆVER jeg ram2 & fridaflip 'genistalleret' !!!
Her er sq røvkedeligt..