|
| Java version problemer på KoV Fra : Terat | Vist : 855 gange 100 point Dato : 18-08-07 21:56 |
|
Hej med jer
Både min mor og jeg er flittige bruger af komogvind, som så mange andre herinde også er, og har også problemer med java, dog på en anden måde en andre.
Jeg har været ved at følge de forskellige råd som folk har skrevet i de andre tråde, men det har desværrer ikke virket.
Problemet går ud på, at jeg godt kan spille de forskellige spil (har ikke stødt på nogen som ikke kan spilles endnu), men lige så snart man vil lukke det pågældende spil, så lukke den hele browseren, så man skal starte forfra. Når det sker, så laver den også en tekst fil på skrivebordet, hvor den melder forskellige fejl/bugs, jeg kan desværrer ikke tyde hvad der står, da jeg ikke kender til den slags ting.
Når jeg laver en computertest på komogvind, så komme den op med følgende info.:
Javascript: Aktiveret Ok
Javascript version: 1.6 Ok
Java: Aktiveret Ok
Java version: 1.1.4 Mislykkedes
Java producent: Microsoft Corp. Mislykkedes
Og det forstår jeg ikke.
Jeg har været ved at afinstallere alle java versioner, genstartet computer, nulstillet internet indstillinger og derefter geninstalleret den nyeste version af java. Java(TM) RE 6 Update 2.
Jeg håber der er nogen som kan komme med nogle råd, eller evt. selv har prøvet ligende problem, som kan hjælpe mig med at ordne dette, da jeg har brugt flere dage på at finde ud af det.
Håber i kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Thomas Aka Terat
| |
| Kommentar Fra : chrazqx |
Dato : 18-08-07 22:21 |
| | |
| Kommentar Fra : Terat |
Dato : 19-08-07 00:10 |
|
Hej med jer
Jeg har hentet java på den side som KoV har henvist til, da jeg slet ikke kunne finde rundt på java.sun.com
Jeg har også forsøgt at slette mine cookies, men det hjalp heller ikke noget.
Jeg har også forsøgt at kontakte en admin, men jeg kan hverken kontakte dem via messenger da man skal være vip medlem, og jeg kan heller ikke gøre det igennem chatten i de forskellige spil, da de aldrig har virket ordenligt for mig.
Håber stadigvæk at der er nogen som har nogle råd der kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Thomas Aka Terat
| |
| Kommentar Fra : fulla |
Dato : 19-08-07 08:36 |
|
Hej Terat
Vi har haft de samme problemer her på 2 omputere. Vi har prøvet alt - også at geninstallere alt forfra på den ene computer. Efter den operation har jeg allerede 2 txt-filer på skrivebordet.
Sommetider får vi også en meddelelsesboks om en exe-fil der forårsager fejl - med efterfølgende mulighed for at indrapportere til microsoft. Selv om vi siger jo til det, sker der ikke noget.
Jeg har overvejet om det kan være firewallen, som giver problemer. Vi kører med TDC-sikkerhedspakke (norman) Gør du også det???
| |
| Kommentar Fra : Terat |
Dato : 19-08-07 14:08 |
|
Hej med jer
Til Dior: Jeg har forsøgt med Firefox nu, og det er det samme problem. Dog når jeg køre computertesten på deres side, så siger den at jeg har den nyeste installeret og godkendt det hele. Jeg kender desværre ikke nogen som er VIP på KoV.
Til Miritdk: Det har jeg allerede gjort, da det stod i en anden tråd, + at tømme cachen også.
Til Fulla: Jeg havde godt set din tråd, men ville ikke begynde at blande min problem ind i det også, derfor startede jeg denne tråd. Jeg har dog ikke gået så drasktisk til værks som du har, med at formatere og geninstallere på ny. Du skriver at du får en tekstfil på skrivebordet, det gør jeg også, dog får jeg ikke nogen meddelse så man kan sende en fejlrapport til microsoft. Ang din firewall, så bruger jeg kun xp's egen, og AVG som antivirus, og der har aldrig være noget problem med de 2 ting.
Det kan godt ende med at jeg bliver så tosset på det hele at jeg vil forsøge at formatere og geninstallere det hele fra ny af. Dog ser jeg dette som en udfordring, da det burde kunne lade sig gøre at finde fejlen, på en eller anden måde.
Kom endelig med flere råd, det kan være vi er heldig og finder årsagen lige pludselig
Med venlig hilsen
Thomas Aka Terat
| |
| Kommentar Fra : Terat |
Dato : 19-08-07 16:47 |
|
Hey
Tjaa Dior, jeg ved ikke hvad der sker, men jeg har også forsøgt at genstarte computeren op til flere gange, men det ændre ikke på det. Som du siger, så kan det jo godt være KoV som har en eller anden fejl.
| |
| Kommentar Fra : dior |
Dato : 19-08-07 19:05 |
|
Hey Terat.
Det er muligt det er KOV der har fejlen.Så er der ikke så meget andet at gøre,end at vente og se
| |
| Kommentar Fra : chrazqx |
Dato : 19-08-07 20:52 |
|
har du prøvet at hente fra www.sun.com ??? der er et link lige når du kommer ind hvos der står download Java
| |
| Kommentar Fra : chrazqx |
Dato : 19-08-07 20:54 |
| | |
| Kommentar Fra : sanne6 |
Dato : 10-09-07 16:58 |
|
hej
jeg har samme problem når jeg spiller på kov.....har du fundet ud af noget siden sidst der er jo gået et stykke tid
vh sanne
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|