/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"refi" Hvem er du?
Fra : tadeo
Vist : 954 gange
200 point
Dato : 27-07-07 17:08

Kære "Refi", du har hjulpet mange brugere på kandu.dk.
Du har været medlem siden sidst i 2003, jeg har været det samme år, men tidligere,
men også tidligere end 2003, jeg har lært meget siden da.

Man stiller sig selv det spørgsmål?, hvem er personen bag navnet?.

han/hun, der bruger næsten døgnets alle timer til at besvare spørgsmål på næsten alt,
her på kandu.

Mange mennesker kan ikke overskue deres daglige hverdag.

Det kan du "refi" tilsyneladende, jeg tror mange mennesker i dagens Danmark kunne lære noget af dig?.

Du er godt nok skarp i dine kommentarer, men også konkret, det sidste er det vigtigste.

Det sætter jeg stor pris på, glem så ikke, at når man stikker snuden frem, så er det øretævernes holdeplads, sådan er det jo. Det ved du selvfølgelig.

Mvh.

tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 27-07-07 17:21

Det er ikke for at snage jeg har lagt dette spørgsmål ind,
men vi danskere er af naturen nysgerrig, det er vist også tilfældet rent globalt

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 210 point
Dato : 27-07-07 17:22

Stikker han knoppen frem?? Så skal han ha lussinger

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 27-07-07 17:31

Jamen det er jo virkelighedens verden ikk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 17:44

Jeg er såmænd bare mig.....

Ved ALT
Kan ALT

Bortset fra det jeg IKKE ved og kan

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 27-07-07 17:52

Jamen "refi", sådan er jo den verden vi lever i, ikk.?

Jeg står af nu, skal hen til tassekassen.

vi snax ved

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-07 17:58

glimrende profil beskrivelse i må alle have en god weekend

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-07-07 18:08

ja jeg er også imponeret over refi med alle dine gode svar. Især på IT fronten er du genial, men vi skal heller ikke glemme o.v.n med dine gode kommentarer og rigtigt gode råd/forslag.

I er ægte Kanduere

mvh timeglas

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-07-07 18:16

Jer er her da osse

Det var en typisk: "SE MIG"-kommentar

Men seriøst: De er nogle omvandrende Handdiske med en omsiggribende masse RAM.

Go´ weekend
TOM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 18:17

Vi gør vel alle vores bedste

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 27-07-07 18:18

hvad man ikke ved, ved man ikke, at man ikke ved, så derfor ved man alt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-07-07 18:23

HOV HOV HOV.... Nu glemmer I ikke arnefuckingpunktumjakobsen. Han ved alt BASTA

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-07 18:27

Yearhouse du skal da ikke være ked af at være her Kandu er et glimrende sted at opholde sig i regnvejr

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-07 18:30

Citat
HOV HOV HOV.... Nu glemmer I ikke arnefuckingpunktumjakobsen. Han ved alt BASTA

Det er godt nok ved at være længe siden han har været her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 18:36

Han er flyttet til Sverige....

Eller var det Sundholmen.....

Hvorom alting er - det siges jyder er et glad folkefærd......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-07 18:38

Citat
han/hun, der bruger næsten døgnets alle timer til at besvare spørgsmål på næsten alt,
her på kandu.

Den opfattelse minder lidt om dengang en mand kl 9 om formiddagen var på vej til byen....så kom han forbi 2 kommunalarbejdere der stod og fik et par minutters hvil i frokostpausen.....kl 15 kørte han hjem igen....og så de samme to mænd stå og snakke ved vejkanten.......straks ringede han til kommunen og oplyste om, at deres ansatte stod og snakkede hele dagen

og m.h.t. refi.....så er vedkommende da en ren novice i Kandu's samlede statistik, hvis man sammenholder besvarelser med perioden for medlemskab

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 18:46

Hva faen - man gør vel sit bedste....

At spørgerne ikke altid respekterer det, er en anden historie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 18:48

Jeg søgte da om medlemsskab i forrige århundred - men da kunne jeg ikke komme ind.....

Så tog jeg på ferie

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-07-07 18:49

Jeg er hér fordi:

Jeg kan prale af at være sammen med lærde

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 27-07-07 19:32

Citat
Han er flyttet til Sverige....

Eller var det Sundholmen.....

Hvorom alting er - det siges jyder er et glad folkefærd......

vil det sige at intelligenskvotienten er steget begge steder

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 19:34

JA der en masse ordsprog jeg ikke kan huske nu LORT

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-07 19:34

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 162
- Annullerede 4
- Slettede 6
Ialt 173

refis resultatliste, det ser sort ud. Bopæl Italien?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 19:35

Det sagde JEG ikke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-07-07 19:36

Han er måske død af blodforgiftning, hvis han er kommet til at bide sig selv i læben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 19:36

Ja - "Teil" - den er svær at leve med....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 19:37

Og jo man skal ikke kaste med sten når man sevl bor i glashus

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 19:39

sevl=selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 19:40

Men "Teil" - kan du finde nogen svar i dem der er annulet skal jeg da gerne rette dem

Og til de slettede er kun at sige - KANDU....

Det var dem der ændrede reglerne UDEN at advare på forhånd......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-07 19:44

Citat
Det var dem der ændrede reglerne UDEN at advare på forhånd......

Det minder om en Hr. Rasmussens skæbne.

Lad os sige som gamle ryttere, glem det, se fremad.
At jeg slog svigermor ihjel er gamle nyheder, ikke noget at rode i mere.

Du får den gule trøje refi
Respekt for din viden.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 19:47

Teil
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 84
- Annullerede 7
- Slettede 7
Ialt 99

JAAA OG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 19:49

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-07 19:50

God balance i regnskabet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 19:50

- Ubesvarede 1
- Besvarede 38
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 45

Ja - det er svært..... dr_dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 19:51

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 19:52

Nå ja - bare vi ved HVOR glarmesteren bor

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 19:54

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 19:50

--------------------------------------------------------------------------------
- Ubesvarede 1
- Besvarede 38
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 45

Ja - det er svært..... dr_dem
Rolig nu jeg kommer igen snart

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-07 19:55

Citat
Og jo man skal ikke kaste med sten når man sevl bor i glashus

Jo så slipper man for vinduespudsning.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 19:56

Citat
Jo så slipper man for vinduespudsning.

Det er SGU koldt lige nu

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 19:59

refi (Superbruger)
Medlemsnummer : 126460
Superpoint : 163727
Medlemsdato : 24-11-2003
Seneste login : 27-07-2007

dr_dem (Superbruger)
Medlemsnummer : 251420
Superpoint : 1843
Medlemsdato : 28-03-2006
Seneste login : 27-07-2007

Ja der er forskel over alt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-07 19:59

Citat
Det er SGU koldt lige nu

Besøger naboen i hans glashus.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-07-07 20:31

HOLD DA OP, er lige væk 10 minutter og så går tråden fuldstændig amokka, det var da utroligt, hvad er I på iaften?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 20:34

SUPER topform LIGHT fra Netto + dåse ØL

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 20:38

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 20:38

Yankie Bar.......

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-07-07 20:40

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Yankie Bar.......

Tøsepige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-07-07 20:48

Kærnemælkskoldskål og LSD

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-07-07 20:53

Citat
mennesker i dagens Danmark
+
Citat
refis resultatliste, det ser sort ud. Bopæl Italien?
- det er msåke svaret ? så vidt jeg har opsnuset er det faktisk uden for DK's grænser - det er måske svaret på at Refi bare fortsætter som en Duracel kanin på EPO (ment positivt) ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 21:01

Citat
det er msåke svaret ?

Hvad er svaret

Dine såkaldte citater hænger ikke sammen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-07-07 22:44

Citat
Man stiller sig selv det spørgsmål?, hvem er personen bag navnet?.
han/hun, der bruger næsten døgnets alle timer til at besvare spørgsmål på næsten alt,
her på kandu.

ALL = the time__ ''brugen sover vel'' bare engang imellem_''

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-07-07 22:45

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-07-07 22:47

Citat
Jer er her da osse
Det var en typisk: "SE MIG"-kommentar

Skulle LIGE GENUDSENDES__

LOL o.s.v

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-07-07 22:58

Citat
OV HOV HOV.... Nu glemmer I ikke arnefuckingpunktumjakobsen. Han ved alt BASTA

PÅ HAM_______eller's går det VEL ? godt i de Danske hjem.
Eller ligger mennesket____i en FUCK urne ///// ikke ORNE
Undersøg skidtet eller PIL af:::::: LOL ''ss''

Fler ? koneriet er tilbage.¨'
Bliv skilt og du kan komme igen ___
MED DET HELE.

Men rart at se KLAMME ikke ? = desværre ikke er gået til endnu__DOS

Andre SMIDT ud af ''turen'' og TV 2 viser stadig LORT'
Eller har de ikke andre nyheder,
De har selv blæst skidtet OP, men at genudsende det HVER TIME
på mit lille stakkels tv,, der sætter jeg sgu grænsen.

Men KUN min fuck´t OP KYLLINGE = hjerne....

B PIST.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-07-07 00:01

http://www.netchannels.tv/ o.s.v
Men LIDT at RYSTE den """ kyllling ud ?
hvorfor EN tournusol // Tintin +?

KUN FOR MENNESKER_________
Æd svampe_______

=

+ +

S^KÅL___________

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-07-07 00:02

Up...s

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-07-07 11:25

Citat
Man stiller sig selv det spørgsmål?, hvem er personen bag navnet?.
han/hun, der bruger næsten døgnets alle timer til at besvare spørgsmål på næsten alt,
her på kandu.

Tjaaaaa... tadeo.
Du kunne jo selv skrive lidt mere i din profil.
Det er sæ'fø'li' frivilligt.
Jeg selv ka' godt li´at vide, om jeg skriver svar til en 8 årig knægt M/K eller en 104 årig Quinde M/K og hvilken baggrund vedkommende har med hensyn til det spørgsmål, der bliver stillet.
Det kunne spare meget tid.
Meeennn.. Det ER jo frivilligt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-07-07 11:31

Og MIG skal i høre efter !
Jeg er vist nok alderspræcident her på KAndu i denne tråd. Ik' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-07 11:37

Citat
Jeg er vist nok

Ja - sikker kan du ikke være....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-07-07 11:39

Citat
Ja - sikker kan du ikke være....

Nææææ..... Alderen trykker.
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-07 11:54

Selve "nicket" er nok - men det er jo KUN en profil

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-07-07 12:01

Og der er mange andre, der har nået at lukke mere lo.. ud end jeg, på mindre tid.
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-07 12:10

Det hænger nok sammen med HVAD og HVOR MEGET man "spiser"

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 28-07-07 14:36

Det var sgu pokker som mange kom op på dupperne på mit lille uskyldige indlæg om "refi".

Det har været sjovt at læse kommentarerne igennem.

"Gambrinus", jeg er en gammel senildement forkalket fyr, derfor har jeg altid en flaske kalkfjerne ved hånden

Jeg kunne da godt skrive lidt mere i min profil, men jeg orker skitte at så meget du har.

Det var "refi", der i sin profil bruger en smiley, det gav mig ideen, men det ku være jeg skulle ændre den lidt

Jeg venter lidt med at slutte tråden

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 28-07-07 14:51

Lidt til smilebåndet.
Rationalisering: En skotsk præst ejede en gård, som han drev så økonomisk som muligt. En dag så han i marken karlen sidde på ploven, mens hesten fik sig et foder. Præsten var dybt røstet.
- John, ville det ikke være en god ide, om du havde en økse med, så du kunne fælde et træ mens hestene æder.
- Jo, men så vil jeg også foreslå, at præsten tager et fad kartofler med i kirke på søndag og piller dem under salmesangen.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-07-07 17:55

Citat
Knægt midt i 30'erne (+ 10)

Jeg vil kalde dig et barn

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-07-07 18:17

TAK !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-07-07 19:03

Agurketid - nyhedstørke
Er det Se & Hør der snager?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-07 19:31

Jammen hvem er så denne Refi som i snakker om hele tiden.
Er i sikre på der ikke er FIRE, men bare stavet forkert.

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 28-07-07 19:59

Tak for svaret Klumme.

Du blev den heldige, jeg slog plat eller krone, gik så frem efter hvem der fik flest kroner.

Fornøjeligt har det været

Mvh. tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 27-09-07 14:09

Her på kandu kan man finde, næsten alt.

Det gjorde jeg dags dato "refi".

Du er sgu den du er, men har så også belæg for det,
godt for det.

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Jeg har arbejdet i over 15 år i socialforvaltninger hvor det at forebygge boligudsættelser, forhandle med boligselskaber samt skaffe husly til dem der bliver sat på gaden har været almindelig dagligdag

Det må være i istegadekvarteret....

Citat
Hvilken praksis har du Refi

INGEN Det lader jeg fruen om.....

Dine 15 år kan jeg ikke slå, men jeg har kørt samtlige fogedforretninger for Øbro-Ålborg for en del år tilbage.... Det var med "lidt held" en om ugen - og alle var folk med STORE huslejerestancer

Men lad det være - jeg tror spørger kan danne sit eget billede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 14:15

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-09-07 19:47

REFI laver ikke en s... han er på computeren 24 timer i døgnet og svare på alt inden for 1 minut

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 19:57

Ja - er det ikke godt gået...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-07 20:06

Jamen 1.000 tak. De ryger lige i pointbanken. hvor jeg har en indlånskonto. Desværre nægter de mig at hive noget ud igen, men det ligner jo til forveksling det virkelige liv