/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Explorer faner
Fra : rwo
Vist : 596 gange
200 point
Dato : 24-07-07 09:43

Jeg ønsker at indstille min computer sådan at når jeg skriver en ny www, så åbner denne på en ny fane, og den tidligere forbliver på den tidligere fane...

Håber I forstår hvad jeg mener...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-07 09:53

Du kan åbne en ny tom fane ved at klikke på knappen Ny fane på fanerækken eller trykke på CTRL+T. Hvis du vil åbne en ny fane, når du følger et link på en webside, skal du trykke på CTRL, mens du klikker på linket, eller højreklikke på linket og derefter markere Åbn på en ny fane. Hvis du har en mus med et musehjul, kan du klikke på et link med hjulet for at åbne en ny fane.

(Fanebrowsing er en ny funktion i Internet Explorer, der gør det muligt at åbne flere websteder i et enkelt browservindue. Du kan åbne websider eller links på nye faner og skifte mellem dem ved at klikke på fanen. Hvis du har mange faner åbne, kan du bruge Hurtig fanenavigation til nemt at skifte til andre faner. Fordelen er, at du skal have færre elementer åbne på proceslinjen.)

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 210 point
Dato : 24-07-07 09:54

Det er meget nemt. Du trykker blot Alt+Enter når du har skrevet URL'en,
så åbner den i en ny fane.

//Kettedk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-07-07 10:58

helt korrekt som kettedk skriver og hvis du vil have den til at åbne i en ny fane, når du klikker på et link skal du blot holde Ctrl rtasten nede når du kilikker og med Shift tasten nede åbnes et nyt vindue

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-07-07 12:11

Hvis du helt vil undgå at bruge andet end Enter tasten, så bruger du Deepnet Explorer, for eksempel åbnede linket herunder ved at jeg skrev i adresse feltet ovenover denne side, trykkede Enter og http://www.deepnetexplorer.com/ åbnede i en ny fane uden at lukke denne

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 24-07-07 13:01

Tak for svaret kettedk.