/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
nicklas_bræmhøj tør øjnene
Fra : Kortoververden
Vist : 924 gange
50 point
Dato : 19-07-07 01:28

Fik dette fantastiske indlæg i mine private indlæg efter at have bedømt et værdiløst tip

Citat
Hvor ved du det fra, bums?

hvis du alligevel ikke tror på mine tips eller kan bruge dem, så lad være med at bedømme din, dummi

Hvis du vil sige noget knægt så gør det i det åbne, og erkend at der er mennesker der ved mere end dig, tippet du lagde ind har absolut ingen brugsværdi, og nu må du ikke løbe hjem og sladre til din politi far tør bare øjnene og tag en kiks

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-07-07 01:50

Citat
PS: Hader folk der kommer med dumme kommentarer vedr. tips! Hvis du giver en dum kommentar, får du en hård en igen. Tag den til dig eller tag dig en tudekiks og gå hjem og tud hos din mor!

Mon ikke du selv Nicklas_Bræmhøj selv skunne snuppe en kiks og gå hjem og tude ved din mor???

Ellers smup du bare 2 pakker kiks med og en kasse Kleenex med også!

VH Laika_Pigen.

ps. Frygter helt også at få sådan en sviner i privat som du fik kortoververden.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-07-07 01:52

Og der er kommet mere siden sidst

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-07-07 01:57

Haha frem med det. *GH*

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-07-07 10:15

Knægten tør jo ikke komme frem men holder debatten i mine private indlæg, så altså ike andet end en drengerøv når det kommer til stykket

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 19-07-07 11:01

Blev også svinet til privat af den unge mand. Tror næsten han blev ked af det . Bare han ikke lader sin galde gå ud over nogen lilleputter næste gang han skal dømme

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-07-07 11:53

Sidste indlæg i min private boks efter jeg havde beklaget mig over hans manglende evne til at modtage kritik:

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Kritik?

Du kom jo ikke med noget kritik, smarte

Du er sku for dum at høre på. Jeg får et hårdt liv? Ja, det er da klart, når jeg skal leve i samme samfund som dig, fucking bums.

Klip dit hår og få dig et arbejde, hippie

Tjahh, hvad skal man sige?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-07-07 12:19

Citat
Hvis du alligevel ikke kan bruge tippet til noget, så lad være med at bedøm det, tak

Lidt mere høflig var han dog over for mig. *GH*

Kommentar
Fra : stchrisdk

Dato : 19-07-07 13:05

Har ikke fulgt med i dialogen. Den mail, jeg fik og responderer på, er det jeg læser i denne mail, og det finder jeg trist. Der er ingen af os "kære" mennesker på denne Jord, der er perfekte, eller ved ALT, lad os i det mindste slå det fast.

Og ja vi siger og handler ud fra det som vi ved NU, på det givene tidspunkt, og ikke hvad vi ved senerer, eller i morgen. Det er bl.a det som gør komunikation så SVÆRT. Vi kan kun handle ud fra det vi ved på givende tidspunkt og ikke hvad vi ved senere.

Så giv plads til UVIDENHEDEN, vi vil så meget, men er KUN, det vi ER, med vores NUværende viden og indsigt, og ikke hvad vi DRØMMER om, elller ØNSKER vi var.

Knus og må alle få en GOD DAG.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-07-07 14:24

Fyens Stifttidende:
17-årige Nicklas Bræmhøj er glad for at være fodbolddommer og føler, at der er respekt om ham ...

- og så render han rundt og falder i sin ble...!!!

Accepteret svar
Fra : nicklas_bræmhøj

Modtaget 50 point
Dato : 20-07-07 02:30

hmm..

Ja, må sku nok indrømme at min opførsel ikke har været god, men jeg sys selv jeg havde et godt tip, så blev lidt sur da folk kun så negativt på det.

Men ja, må nok indrømme at jeg gik over stregen. Dette vil ikke gentage sig. Men jeg vil påpege, at jeg stadig sys mit tip var okay, for folk med astma, som vil prøve nogle andre metoder.

Men en offentlig undskyldning herfra - så er det op til jer, at tage imod den.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 20-07-07 02:40

Undskyldning modtaget.

VH

Thomas

Kommentar
Fra : stchrisdk

Dato : 20-07-07 09:23

Respekt til dig nicklas, ja det er præcis det, der gøros menneskelige, at vi fejler, dummer os, o.s.v.

Men, at erkende man har fejl, og kan give en undskyldning. Det er STORT, desværre er vi for få, der har mod nok.

God Weekend til alle.
Stefan

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-07-07 09:24

Tak for svaret nicklas_bræmhøj.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-07-07 17:40

Undskyldningen er også accepteret her fra.

God weekend og god sommer.

VH Louise