/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Søger 2 A-Socket Bundkort
Fra : Douink
Vist : 614 gange
100 point
Dato : 13-07-07 17:16

Hej jeg er på jagt efter 2 billige A-Socket bundkort til billige penge.
Jeg ved godt der er nogle til 400,- på edbpriser men jeg mangler nogle der koster lidt mindre. og må gerne være brugt. Kan nogle hjælpe mig?
A-Socket er 462 og skal kører med 1600mhz procesor. Håber der er en der vil hjælpe mig i jagten på sådan nogle. brugte eller billige nye

MVH

Douink

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 13-07-07 17:17

Ca 200 kr pr stk er ok

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 13-07-07 17:19

Hvor i landet bor du?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-07-07 17:55

Hvor var det lige, jeg skulle sende dem hen ?
Skal det være til SD-RAM eller DDR-RAM ?
Gambrinus
Du ka' jo sende mig et privat indlæg.

Kommentar
Fra : slander

Dato : 13-07-07 18:11

giv lige lyd hvis du stadig mangler

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 29-07-07 12:01

Hej alle sammen, Undskyld jeg tog på ferie og fik ikke svaret inden. det undskylder jeg lige. Undskyld!
Slander jeg mangler dem stadig meget. det må meget gerne være med DDR ram. men også gerne til begge hvis du har noget sådan. bare ikke sdr ram only.

peet49 og Gambrinus
Min Adresse er:

Arne Jørgensen
Ringparken 54. 1. TH
7500 Holstebro
TLF 29780087

Håber meget at høre fra jer igen på trods af min lille ferie uheld

MVH
// Douink

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 29-07-07 12:21
Kommentar
Fra : Douink

Dato : 29-07-07 12:49

Hej peet49
1000 tak for rådet. Jeg vil bare gerne gøre det så billigt som muligt. jeg har 2 computer til at stå og det begge mangler kun bundkort for at jeg så igen kan sælge dem billigt og brugt
Man kan nok ikke få meget mere end 600 - 800 kr for en brugt og derfor vi jeg se om jeg kan holde brugte bundkort under 200kr. så er tabet fra dengang jeg købte dem endnu mindre
Men tak for muligheden, den vil jeg benytte hvis der ikke kommer nogle billiger.

Med Venlig Hilsen

// Douink

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 29-07-07 12:51

Trist man ikke kan rette sine stavefejl her

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 29-07-07 13:00

Stavefejl er gratis, desuden er det meningen, der betyder noget ikke, om det er stavet rigtigt.

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 29-07-07 13:05

Hørt

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 01-08-07 15:36

Hej peet49
Hvordan går det med jagten på bundkortene? Har du fundet noget brugbart?
Jeg ringer nok lige i morgen!

MVH
// Douink

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 01-08-07 15:54

Jeg har et AsRock K7VT4 samt et AsRock K7VTZ begge testet og OK, du kan købe dem for kr.300 tilsammen

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 01-08-07 23:31

Hej Peet49
Det vil jeg meget gerne, Håber bare de virker så. Findes der en garanti for det? og hvordan fixer vi lige betaling osv? Skal jeg betale når jeg har testet dem eller hvad gør vi?
Jeg er altid ærlig med sådan noget. men det vil en kleptoman vel også bare sige

MVH

// Douink

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-08-07 07:16

Kan du ikke lave et privat indlæg, så vi kan fortsætte handlen der.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-08-07 23:10

Jeg ka' se, at i er ved at ordne det.
Jeg har kun fundet nogle bundkort til SD-RAM.
Så god handel begge to.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 20-09-07 13:56

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-09-07 14:01

Selv tak.