/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Ungarn
Fra : Broderpivert
Vist : 399 gange
300 point
Dato : 10-07-07 11:30

Hey allesammen. Vi skal til ungarn på ferie og vi har snakket om at tage til balatonsøen. Vi skal bo på camping i telt, men vil gerne høre noget om hvilke campingpladser der kan anbefaldes. Vi er 2 voksne og 2 større børn. Samtidig vil jeg gerne vide noget om ting man bør se som ligger omkring balatonsøen, og hvordan er priserne dernede i forhold til DK. Er der ting som er vildt billigt Feks. Tøj??? Og hvis der er en pers. herinde som kan finde et kort på nettet over den vej vi bør køre vil der være SUPER. Håber på en som kan hjælpe os.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-07 12:56
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 15:35
Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 10-07-07 15:45

Kan anbefale en tur til Budapest.
Ved ikke lige hvor de søer ligger.. Men byen er et besøg værd. prisniveauet er generelt lavt og der er mange spændende steder at se.

God tur.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-07-07 19:46

Balatonsøen er mange ting Siofok er noget nær nær et helvede med fritter Automathaller, neonlys bras og tyskere.

Balaton Fured på den anden side af søen er smukke omgivelser hoteller, en smuk lille by, gode restauranter (især øverst oppe i bjerget med udsigt, gode bademuligheder og fremragende for børnefamilier. Der er færge til Siofok og gode muligheder for udflugter til spændende byer herfra.
(hvis man ikke kan lide tyskere og russere er Ungarn ikke lige stedet)

Kort:
http://www.guideviaggi.net/english/bal_cart.htm

Budapest er en lækker by med alt hvad man kan begære og hvis man vil bade og slappe af er der en grøn ø midt i floden : en park med 5 kæmpe svømme/badebassiner og vandland til en meget billig entre. Billige markeder, kurbade, stormagasiner og historiske steder trods den hårde medfart under anden verdenskrig

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-07-07 19:49

Reel god camping:

http://www.due-reisen.de/

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-07-07 19:55

Ok routeplanner....

http://www.opel.com/flash.html

Kommentar
Fra : ziggy99