/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TV-Out via USB.
Fra : DJ_Puden
Vist : 2665 gange
200 point
Dato : 26-06-07 18:58

Ja, spørgsmålet lyder på, om der er en lille "converter-agtig" usb med TV-out?

Sidder på en bærbar hvor der kun er et intergreret grafikkort og intet Tv-Out. Så jeg tænkte om der ikke var lavet en gadget der kunne fixe det.. Har kigget lidt selv, men synes bare at jeg kun fandt noget om Tv-in, altså at kunne se TV på sin bærbar.
Men det skal være modsat, bærbar på fjernsynet så der kan ses film på 42" istedet for 15" =)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-06-07 19:38

http://www.overclockers.com.au/article.php?id=334086
Men jeg aner ikke hvor den købes.

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 26-06-07 20:04

Det jeg søger efter er en indgang til S-vhs, og ikke alm. 15pin VGA-connecter.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-06-07 22:04
Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-06-07 00:14

Hvis du har vga out , kan du bruge en vga til tv omsætter . De fås. Jeg har selv en liggende, som jeg aldrig har brugt. Skriv igen hvis du er interesseret.
Du skal ikke forvente dig computerskærm kvalitet på et tv. Når signalet kommer fra tv out.
Men det kan virke udmærket til film.

Det er bedre at brænde over på DVD og så spille fra en regulær dvd afspiller til TV.

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 27-06-07 17:21

e.c, Det er lige præcis så´n fætter jeg mener...

Ved du om den kan købes herhjemme?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-07 20:44

Det kan godt være at den findes her i Dk, men jeg kan ikke finde den.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-06-07 16:35

Den ec linkede til er ikke til tv out. Den er til digitalisering af tv. Altså den modsatte vej.

Det er ikke en indgang til computeren du skal bruge. Det skal være en udgang.

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 28-06-07 21:00

Nå for pokker.. det lignede ellers meget godt, måske sq jeg oz læse lidt om den istedet for kun at kigge på billedet.. =)