/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tv bruges til pc
Fra : peteralf
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 23-06-07 11:05

Jeg har et dumt problem som jeg håber kan afhjælpes af "kandu"
Alt imens jeg arbejder med PC slår min system pludselig over til TV og jeg må igen til at omstille systemet d.v.s flytte fra scart-stik eller Tv forbindelsen og over til PC-stillingen D-sup.
Men mit spørgsmål er: Hvordan får jeg systemet til at blive hvor det er således at det ikke skifter til Tv uden jeg be'r om det???
V.H.Peteralf

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 29-06-07 14:04

Slår over til TV hvordan?

Slår den over og køre på dit TV kort så du kan se TV på din computer?

Eller slår den bare over og køre på dit TV-out stik så du kan se din computer skærm på dit TV?

Jeg forstår nemlig ikke dig problem..

Men jeg vil gerne prøve at hjælpe.