/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ekstra kort på tomtom 300
Fra : tinolarsen
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 18-06-07 21:42

Jeg købt et nyt SD kort til min tomtom 300, for at jeg kan have plads til både mit skadinavien kort, og et over vest-europa..

Jeg kopiere så det gamel sd-kort's data over på mit nye kort - og det fungere.

Men hvordan går jeg lige med det andet kort - hvis jeg bare ligger det over i en mappe på mit nye SD kort kan jeg ikke finde kortet når min tomtom er tændt..

nogle gode forslag...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 21:50

Du kan ikke slå kortene sammen.....

Hvis der ingen ens filer er på de 2 kort kan du muligvis bare blande dem.....

Biblioteker duer ikke....

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 18-06-07 22:27

der er ens filer... - så ingen løsning endnu....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 18-06-07 22:39

Prøv at blande dem alligevel....

Du kan jo slette dem igen hvis det ikke virker....

Hvis det er samme filer både i størrelse og navn er det jo ligegyldig om nogle er identiske....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-06-07 17:33

Prøv at rename den gamle fil på kortet, inden du lægger den nye fil ind.
Var der ikke en installations CD med, hvor programmet kan supplere filen op med de nye data?
Sådan virker det på min. Det er godt nok en Navigon, men der kan ikke være de helt store forskelle, selv om der er nogen.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-06-07 18:46

På min GPS kan jeg sagten kopiere flere kort over på SD-kortet, men det giver umiddelbart ikke adgang til de nye kort - de skal installeres via den medfølgende SYNC-ledning.
I mit tilfælde fremgik det klart at vejledningen.

Har du forsøgt at læse din vejledning til din TomTom?

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 29-06-07 22:37

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-07 22:41

Selv tak.....