/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Tro det eller la vær.......
Fra : Klumme
Vist : 704 gange
500 point
Dato : 31-05-07 16:22

Sønnen af en IKKE troende jødisk familie kommer fra skole og fortæller sin far, at de i religionsundervisning har hørt om "Treenigheden". Han spør faren, om han vil fortælle ham noget mere om dette.

Faren kigger hen over sine brillerne på sønnen og siger: "Hør nu her min dreng. Det med Treenigheden er noget forbandet vrøvl. Der findes KUN EEN Gud, og ham tror vi ikke på!!!!!!!!

Er der noget som jødehistorier?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-07 17:28

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-05-07 19:31

HE HE.... Vidste godt det lige var din humor (og min)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-05-07 19:35

Jøderne er dælme stride i deres humor vedr. dem selv.

For år tilbage kom der en stor jøde på omkring de 60 år på værtshuset Ludvig 2. i Ordrup.
En søndag eftermiddag stod jøden eftertænksomt og rodede med sin cerutstump i et askebæger. Naboen spurgte hvad han lavede, og han svarede...."Slægtsforskning" Barsk ik??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-07 19:42

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-07 20:14

Hvod'den får man 25 jøder ind i en maskot????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-07 20:15

2 på forsæderne, 3 bagi og resten i askebægeret.

(ved godt den bestemt ikke er ny)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-05-07 20:51

Fyyyyyyy

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-07 20:58

Ham Jesus kunne nu også være strid ind imellem.

En dag havde han lyst til en dadel.
Han sendte Peter om i palmen, men der var ski’ ikke nogen dadler på træet.

Jesus havde åbenbart fået det forkerte ben ud ad sengen til morgen.
Han nedkaldte en forbandelse over palmen og den gik ud.

Jamen for fand.. et temperament !
Hvad nu hvis han står i Netto og der ikke er nogen sødmælk ? ? ? ?
Gambrinus
Frit efter morgen-Tv hvor en eller anden stand-up-komiker havde læst 3-7 bibler for at lave et show.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-05-07 21:13

LOOOOL Det er da okay Så kan den skodforretning lære, at have noget så almindeligt som mælk på hylderne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-07 21:22

Lad de små børn komme til mig.
Jeg gi'r dem kunstgødning !
Jeg vil så gerne, at de bli'r lidt længere.
Gambrinus
(Hvor får du dem fra Gambrinus ?)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-05-07 21:38

Har du en kortærmet på Gambrinus?? LOOL.

Hælder lige lidt flere point på spørgsmålet som ikke er noget spørgsmål????? Jeg kommer jo aldrig af med point ellers.

Fyr bare nogle stride jokes af, men please.... ikke de slimede under bæltestedet

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-05-07 22:33

NØØØJJJJJ er det NU Dorthe skal forarges?

Kan du SÅ bevæge den hen i den rigtige kategori DO - den hører ikke til her under 'religion'!

Jeg kan nu osse et par stykker meeeeennnnn, dem lægger jeg ikke frem her, gnæk gnæk (vil så gerne bevare forargelsen)

Go' fornøjelse derudaf

(jeg kigger med, ind imellem)

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 500 point
Dato : 31-05-07 22:42

Hva'ba'hva' ? ? ? ? ?
Det ER da den rigtige kategori
Igen må jeg sige, at jeg ikke aner, hvor jeg har dem fra.
Nogle er helt sikkert fra Kandu, så bær over med mig, hvis det er en gammel Kandu-traver.

Eksamen om helvede !

Det følgende er angiveligt et virkeligt spørgsmål, der blev stillet ved en halvvejseksamen på University of Washington.

Svaret var så slående og opsigtsvækkende, at professoren der modtog det, delte det med sine kollegaer via nettet, og det er så grunden til at vi kan læse det nu.

Ekstraspørgsmål :

Er Helvede eksoterisk (afgiver varme) eller endotermisk (absorberer varme)?

De fleste studerende skrev om deres overbevisninger, hvor de brugte Boyles Lov, dvs. gas køler ned, når det udvider sig, og varmes op når det bliver presset sammen), eller en lignende variant.

Der var dog en studerende, der skrev følgende:

Først skal vi finde ud af hvorledes Helvedes masse forandrer sig gennem tiden. Så vi skal finde ud af med hvilken rate sjæle ryger i Helvede, og med hvilken rate sjæle forlader Helvede.

Jeg tror at vi nogenlunde sikkert kan slå fast, at når en sjæl havner i Helvede, ja så forlader den det ikke igen. Ergo er der ingen sjæle der forlader stedet.

Når det så drejer sig om antallet af sjæle der ryger i Helvede, bør vi kikke på de forskellige religioner der findes i verden. De fleste af disse religioner påstår, at hvis du ikke er medlem af deres religion, ja så havner du i Helvede. Siden der er mere end en religion af den type, og siden folk som regel ikke tilhører mere end en religion, kan vi forudsige at alle sjæle havner i Helvede.

Med fødsels- og dødstal kan vi så forvente at antallet i Helvede øges hele tiden.

Derpå kikker vi på hastigheden af forandringen af størrelsen på Helvede, fordi Boyles Lov siger at for at temperaturen og trykket i Helvede skal forblive det samme, bør størrelsen af Helvede forøges proportionelt, efterhånden som der kommer flere sjæle til.

Dette giver os to muligheder:

1. Hvis Helvede øges ved en langsommere hastighed end med den, antallet af sjæle i Helvede øges, så vil temperaturen og trykket øges, indtil Helvede bryder løs.

2. Hvis Helvede øges med en større hastighed end den, hvormed antallet af sjæle i Helvede øges, så vil temperaturen og trykket falde indtil Helvede fryser til.

Hvilken mulighed er det så?

Hvis vi accepterer det som Teresa sagde til mig i løbet af mit første år som studerende, at "det ville blive en kold dag i Helvede før jeg går i seng med dig" og regner det faktum med, at jeg var i seng med hende i går nat, så må det være nr. 2 der er sand, og på den måde er jeg sikker på at Helvede er eksoterisk og allerede frosset til.

Det logiske resultat af denne teori er, at siden Helvede er frosset til, modtages der ikke flere sjæle, og Helvede er derfor udslettet. Dette efterlader kun Himlen, og forklarer derved en guddommelig eksistens, hvilket igen forklarer hvorfor Teresa blev ved med at jamre og råbe "Åh Gud !".

Denne studerende fik det eneste 13-tal
Gambrinus for helvede !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-05-07 23:19

Sku Mr. Hades ikke se at få indlagt fjernvarme.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 01-06-07 02:22

Den kan du godt give gambrinus pointene for

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-07 22:30

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-06-07 23:37

Ctrl-C Ctrl-V Virker hver gang !
Gambrinus