/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Noika digital pen
Fra : allan2012
Vist : 252 gange
100 point
Dato : 21-04-07 18:41

Min nokia digital pen er gået død. Formodentlig batteriet. Hvad gør man?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-07 18:42

Nyt batteri

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 18:47

Mere genialt svar kan vist ikke gives....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-07 18:50

Spørgeren er med garanti et geni,
for dem er to og to ikke altid fire.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-04-07 18:55

Jeg har tre forskellige slags af disse penne (men ikke NOKIA).
De to af dem, bruger batteri og tænder så snart man holder den i hånden.
Den ene af dem bruger AAA batterier, den anden bruger kviksølvstabbeletter og er ret dyr i drift.

Den tredie har ikke noget batteri, men får strøm fra skrivepladen via en induktiv spole.

Alt ialt er de ikke pengene værd da de ikke gengiver tingene på en tilfredsstillende måde, men er da et meget sjovt legetøj, når der er tavshed på KANDU!

Kommentar
Fra : refi