/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
internet virker kun i ti min.
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 549 gange
102 point
Dato : 15-04-07 14:08

Hej!

Jeg har et problem med mit internet. Når jeg tænder min laptop, fungerer alt fint, mit internet osv. Men efter et kort stykke tid, ca. 10 minutter virker min browser ikke længere (det med tiden kan dog variere), den kan ikke finde nogen sider, og opfører sig som om, jeg ikke er online. Det virkeligt mærkelige er, at min messenger stadig virker upåklageligt, og hvilket jo betyder, at der er hul igennem. Jeg har prøvet at køre både ad-aware og mit antivirus, men dette løser ikke problemet.
Er der nogen af jer, som har erfaringer eller løsninger på dette ret så irriterende problem?

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 15-04-07 15:40

Prøv Spybot og dernæst Easy Cleaner - specielt registreringstesten og Unødvendige filer.
Wibbi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-07 15:40

Du kunne jo starte med at fortælle hvilket styresystem og browser du bruger....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-04-07 15:41

Det kunne jo være at du "optager" alt i en buffer, som er sat for lille og løber fuld.

Se efter din browser indstilling. Hvis du skrev hvilken kunne det være noen kunne give dig et bestemt svar.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-07 00:32

Er det noget den er begyndt på for nylig kan du jo prøve at sætte den tilbage til da den virkede I start programmer tilbehør system systemgendannelse
Mvh Sune
Ps har du opdateret din browser ?? ellers prøv at installerer Avant browser som også skulle være den hurtigste http://www.avantbrowser.com/

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 17-04-07 09:48

Ja, flot af mig det tænkte jeg slet ikke på at nævne. Jeg har XP home edition og IE 7.0. Jeg har ikke ændret noget ved mit system overhovedet, så jeg kan ikke se, at det skulle være der problemet lå. Jeg har også prøvet at se, om Firefox gjorde det samme nummer, hvilket det viste sig, at den gjorde...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-04-07 10:23

Har du prøvet at afinstallerer IE7 og geninstallere samme og muligvis kører et rekcleaner program efter afinstallationen og før geninstallation,det er ikke nøvendigt at kører en regclean,men den der med at gå med seler og livrem
Er IE7 hentet på win update?

geninstallation>sluk for dit anti virus program(ikke firewall),vis du har anti spyware programmer der
der har forbindelse med IE7,så som spyBot SD/spyware blaster o.s.v,slå dem fra før du installere(immunize/block bad downloades is installet/undo)
Du siger der er hul igennem,så problemet kan være IE.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-04-07 11:34

Prøv at kopiere en HijackThis log her ind. Det kan være vi kan se noget i den http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-04-07 11:58

Jeg må vist hellere melde min ind i dit forum en af dagene stl_s så jeg kan følge med i dit gode arbejde

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-04-07 12:11

Du skal være så velkommen Manse. Det sker nu ikke så meget i øjeblikket. Det eneste jeg har lavet der i dag, var at smide en russisk spammer ud.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-04-07 12:27

De russere kan sku finde de mindste smuthuller på
WWW,de må være meget sultne derovre eller
de har ikke penge nok til deres daglige forbrug af vodka jeg tror det var en sulten fordruken russer der
opfandt WWW.

Kommentar
Fra : Manse9933