Baggrund vises ikke
Fra : perjr
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 16-04-07 10:44

På min bærbare PC, HP Pavillion, vises baggrunde ikke. Det fungere normalt på den stationære PC.

Er der nogen der har en ide om løsning af problemet?

Fra : Kortoververden

Dato : 16-04-07 10:45

Hvilke baggrunde er der tale om?

Fra : perjr

Dato : 16-04-07 10:49

Det er generelt ved visning af hjemmesider. Baggrunden er hvid.

Fra : Kortoververden

Dato : 16-04-07 10:53

Kan du ikke komme med et par eksempler på en hjemmside der vises med hvid baggrund uden at den burde?

Fra : perjr

Dato : 16-04-07 11:44

Fx http://www.krak.dk/ på min stationære PC har fanbladene farver.
Firma (mørkerød), Person (orange) osv forskellige farver og feltet nedenunder følger farven på det fanblad, der aktiveres. På den bærebare er der ingen farver på baggrunden. Den er hvid.

Fra : Kortoververden

Dato : 16-04-07 11:54

Har du opdateret maskinen?

bl.a. denne kan meget nemt mangle

http://www.java.com/en/download/index.jsp

Fra : perjr

Dato : 16-04-07 12:51

Tak for tippet, men det løste desværre ikke problemet.

Fra : refi

Dato : 16-04-07 13:46

Kører du med IE7 ?????

Fra : perjr

Dato : 16-04-07 14:18

Ja det er Internet Explorer 7 der kører på den bærbare.

Fra : refi

Dato : 16-04-07 14:51

Internetindstillinger...

Faneblad "generelt"

Nederst til højre - knap "tilgængelighed"

Der må ikke være noget hakket af.....

Jeg tror du har "pillet"

Fra : perjr

Dato : 16-04-07 17:16

Tak for tippet - jeg har kontrolleret at der ikke er noget hakket af under tilgængelighed så det er ikke problemet.

Fra : refi

Dato : 16-04-07 17:46

Prøv en anden browser....

Det forrige var det eneste der kunne fjerne mine farver.....

Fra : perjr

Dato : 17-04-07 11:46

Jeg har prøvet at fjerne IE7 og installere IE6. Jeg har prøvet at installere Mozilla Firefox

Men problemet er der stadig.

Fra : Manse9933

Dato : 17-04-07 12:21

Har du prøvet i IE7>under> avanceret>nulstil(i bunden),læs hvad der står i boksen det kommer frem pluds linket i bunden,luk browseren>genstart pc'en.
Vis du kun har problemet i din browser.

Fra : perjr

Dato : 17-04-07 13:19

Så har jeg også prøvet en nulstilling i IE7, genstart - det hjalp desværre heller ikke

Fra : Manse9933

Dato : 17-04-07 13:22

Har du været inde i>Start>kontrolpanel>skærm>udseende>avanceret og ændre noget?
Er det kun i browseren du har problemet?

Fra : Manse9933

Dato : 17-04-07 13:28

tjek også lige under generelt i indstillinger(IE)>farver>om der er sat flueben i brug window farver.

Fra : perjr

Dato : 17-04-07 13:31

Ja, der er flueben i Brug Windows-farver

Fra : Manse9933

Dato : 17-04-07 13:33
Fra : perjr

Dato : 17-04-07 13:40

Nej jeg har ikke ændret i skærm udseende og det er kun ved visning af hjemmesider jeg har problemet

Fra : Manse9933

Dato : 17-04-07 14:03

hmm,mystisk ,jeg må i tænke boks.
Vis der er flue ben i > Brug altid Clear Type til HTML
under avanceret(IE)så prøv at fjerne det og genstart browseren,jeg tror der er et problem i regedit,har du kørt et reg Cleaner program.?
Andre resurser>

ie7 troubleshooting color

http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=+ie7+troubleshooting+color&spell=1

ie7 troubleshooting

http://www.google.dk/search?hl=da&q=+ie7+troubleshooting+&btnG=S%C3%B8g&meta=

Fra : Manse9933

Dato : 17-04-07 14:15

Har du hentet alle opdateringer fra win update til IE7?
noget der ligner>
http://support.microsoft.com/kb/933006/en-us

Fra : perjr

Dato : 17-04-07 19:21

Jeg har prøvet at fjerne Brug altid Clear type, kørt Registry Mechanic fra PV-Tools, aftestet opdateringer.

Baggrundsfarver mangler fortsat

Fra : refi

Dato : 17-04-07 19:52

Tja....

Hvis en nyinstallation af browser og 0-stilling af internet heller ikke hjælper må der jo være noget galt med maskinen......

Der er ligesom ikke andre muligheder.....

Fra : molokyle

Dato : 18-04-07 02:38

Bruger du et antivirusprogram eller en firewall, hvor du kan filtrere hvad som må vises når du går på nettet? Det kunne være 'noget' i den retning, da jeg aldrig har hørt om, at et sådant problem kan opstå i både IE6, IE7 og Firefox uafhængigt af hinanden. Det er næppe selve browserne som er årsag til 'balladen'. Hvis ikke det er dine sikkerhedsprogrammer kunne det være malware !!!

</MOLOKYLE>

Fra : Manse9933

Dato : 18-04-07 03:27

prøv
at geninstallere grafik driver/bundkort driver.

Du har følgende muligheder