/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til mit webcam
Fra : floridaelsker
Vist : 269 gange
20 point
Dato : 13-04-07 19:03

Hej folkens.

Jeg har et lille problem som jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med.

Jeg har et webcam tilsluttet min computer og det tan tage billeder og lave små film.

Mit spørgsmål er så hvorfor jeg ikke kan få det til at virke på messenger og andre online steder? Det virker fint når det kun bliver brugt på min egen computer.

Håber at i kan hjælpe

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-04-07 19:06

har du kørt indstillinger for lys og webcam i msn. Det er i funktioner osv

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-04-07 17:20

Har du et andet program, som køre i baggrunden, og som lægger beslag på dit CAM???