/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problem med tastatur
Fra : casio151
Vist : 348 gange
50 point
Dato : 06-04-07 20:21

Jeg har et problem med mit tastatur. Når jeg starter min computer op, kan jeg sagtens komme ind i BIOS ved at trykke DEL osv. Men når jeg har sat en Windows Installations-cd i og har sat compuetren til at starte op via CD-ROM, kan jeg ikke trykke på en tast, for at starte fra CD. Tastaturet vil ikke reagere. Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-04-07 20:30

Er det et USB tastatur ?
Trådløst ?
Prøv med en PS2 tastatur.
Gambrinus

Kommentar
Fra : casio151

Dato : 06-04-07 20:31

Ja, har et med usb og et andet med alm. PS2, men som er trådløst... Har sku ikke et alm. træls...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-04-07 20:34

Så er det fordi der ikke er indlæst drivere til USB og tasteturet.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-04-07 20:36

I sådanne situationer skal du have et gammeldaws tastetur med kabel og til tasteturporten ved hånden, for så har du kun denne standard driver til din rådighed.!

Kommentar
Fra : casio151

Dato : 06-04-07 20:37

Jo, det er der, men har problemet, at mit Windows skal aktiveres nu, men mistede nøglen dertil, under brand i vores hus sidste år, og har kørt med de 30 dage her på det seneste såå... Kan det have noget med det at gøre? Driverne er indlæst og det hele.

Og hvis tastaturet virker til BIOS og når man kommer ind i Windows, hvorfor så ikke under opstart?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-04-07 20:39

Du må da ku' låne et PS2 tastatur.
Det er jo kun under installation af Windows, du skal bruge det.
Gambrinus

Kommentar
Fra : casio151

Dato : 06-04-07 20:39

Ja, det tror jeg sku hehe, det vil jeg prøve. Vender lige tilbage, når jeg har prøvet det. Tak skal I ha alle sammen...