/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Rex automater
Fra : spilleautomat
Vist : 434 gange
200 point
Dato : 06-04-07 09:04

Nogen der ligger inde med flere informationer om Rex Automater i Århus.
Rex Automater var ejet af Erik Rasmussen og blev efter hans død overtaget
af Povl Andersen Århus.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-04-07 09:08

Erhvervsarkivet i Århus burde ligge inde med informationer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-04-07 09:10

Erhvervsarkivet
Vester Allé 12
8000 Århus C

Tlf.: 86 12 85 33
Fax: 86 12 85 60
E-post: mailbox@ea.sa.dk

www.sa.dk/ea

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 06-04-07 12:49

Du kan læse en del historie på dette link

http://www.slotmachines.dk/poul.html

Der er også nogle spillemønter til salg på QSL hvor der står REX på.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : spilleautomat

Dato : 13-04-07 05:30

Tak for tilbagemeldinger.
De har desværre intet på erhversarkivet i Århus, har forsøgt der.

Rex Automater blev drevet af Erik Rasmussen samt en´ mere. Blev overtaget
engang i 1960 - 1970 af Povl Andersen ved Erik Rasmussens død.

Der er blevet fabrikeret flere spillemønter med Rex automater - også
mindst med 4-5 forskellige prægninger.