/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Pop-up på Kandu - debat
Fra : CLAN
Vist : 1031 gange
500 point
Dato : 02-04-07 18:37

Haløjsa, hvad er den nu af
Kandu er hoppet på vognen med pop-up reklamer. Noget jeg tidligere beundrede Kandu for ikke at gøre - kradser krisen?? Jeg vil helst være fri!

Ordet er frit... kom med jeres mening.
Spørgsmålet lukkes i morgen... på et ikke endnu bestemt tidspunkt, og "vinderen" vil være vilkårlig.
Rigtig god påske til alle her på Kandu
Søren

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-04-07 18:41

Jeg har ikke set nogen popup. Hvor/hvornår kommer den ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 18:43

Pop-up reklamer, så er jeg da gået glip af noget

Hvor kommer den/ de reklamer fra. Ja jeg tænker på firmaet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-07 18:46

Når man lige har logget på
Prøv at logge af... på - måske det er "random", jeg ved det ikke, men jeg opdagede det på jobbet, og nu her (hjemme). Jeg har først set det i dag!
Begge PC'er (job / hjemme) lige renset for diverse snavs, ikke fordi der var noget alvorligt
Har andre ikke opdaget det - eller er det kun mig??

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-04-07 18:48

kan ikke fordrage pop-ups, så det er godt med en pop-up-killer
Men det er vel meget forståeligt at Kandu.dk gerne vil generere nogle indtægter, da jeg absolut ikke tror at der ellers er penge / ressourcer til forbedringer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-04-07 18:49

Jar ve os se påbåpper.

Bare ikke her hos Kandu.

Ps. Clan - det var 1 april ....................... i går.

Hvis Kandu bliver for poppet, så tror jeg langsomt at Kandu siver ud i ingenting.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-04-07 18:50

Jeg kan af en eller anden grund, slet ikke logge af Kandu, lige nu

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-04-07 18:52

Citat
Kandu er hoppet på vognen med pop-up reklamer

Nå - det forklarer da hvor lortet kommer fra... jeg troede det bare var mig. Æv altså...

Kommentar
Fra : slander

Dato : 02-04-07 18:55

jeg har set blinket fra en popup som blev dræbt af min popup kikker..

jeg hader de der popup reklamer.............. så jeg håber at det er en fejl de er her på siden, det ville være synd at ødelægge siden med sådanne noget pjat..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-07 18:58

Ditto dræbt af min pop-up killer, men her er den altså
- http://peecee.dk/?id=37674
- http://peecee.dk/?id=37675
Fy da, da, da Kandu

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-04-07 19:00

HMM.. Det skal de bestemt ikke have ros for

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-07 19:05

NB: For at lave de screen-dumps på
- http://peecee.dk/?id=37674
- http://peecee.dk/?id=37675
måtte jeg rense min IE for cookies mv. logge på Kandu igen, og så gå ind på et spørgsmål.
OK popup-killereen galede op om det, men med min "tidligere" tiltro til Kandu, ja så skulle jeg da liiiige se, hvad det var for noget.
Hvad bliver det næste... spyware?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-04-07 19:12

Sikke nogle sild................jeg må vist lige snakke med min popupstopper.
Der skal justeres lidt på systemet.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-04-07 19:32

Gå i IE -> Internetindstillinger -> Beskyttelse af personlige oplysninger -> Websteder, skriv http://doubleclick.net og klik bloker. No more poupup

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-07 19:42

stl_s du fortjener de 500 poæænger
Gå i IE -> Internetindstillinger -> Beskyttelse af personlige oplysninger -> Websteder, skriv http://doubleclick.net og klik bloker. No more poupup

stl_s... gå ind på http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=102609

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 19:42

CLAN

Du har også deltaget i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg102587.aspx jeg mener det var der, jeg fik en popup, men har ikke forbundet det med kandu, men det link, jeg klikkede på.

Jeg fulgte så med i dette, nu lukkede spørgsmål http://www.kandu.dk/spg102589.aspx der var også link, jeg klikkede på.

Men om det var fra det ene eller andet spørgsmål jeg fik en "pop-up" husker jeg ikke, men det var i et af de 2 spørgsmål.

Som e.c tidligere har nævnt, så er det ikke den 1. april i dag, så du tager vel ikke "gas" på brugerne.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-04-07 19:51

Ved IKKE hva du taler OM....

Hvad F--- og alt andet, elsker du reklamer og popup´s
Dette forum, er til tider værre end =/)/%¤ PORNOSIDE.
Men her er programmet der holder skidtet væk...

Anbefalet af www.spyware----- men fik KUN 4 ****
Fuk,,,,, den skulle HAVE 10

http://www.superadblocker.com/?tag=SUPERADBLOCKER

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-07 19:54

Citat
Du har også deltaget i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg102587.aspx jeg mener det var der, jeg fik en popup, men har ikke forbundet det med kandu, men det link, jeg klikkede på.

Det spørgsmål har jeg ikke deltaget i og heller ikke det andet der linkes til, og har ikke klikket på de link der ligger i de to tråde.......og med det samme jeg gik ind på Kandu i dag, fik jeg beskeden:

"Et pop-up-vindue" blev blokeret........og selv om man klikker den beskedlinie væk, kommer der en ny besked hver gang man skifter side

JEG HADER POP-UP-REKLAMER

mvh dova

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-07 19:55

Jeg tager absolut ikke gas... og har ikke klikket på link(s) i selve "tråden"
Jeg anklager seriøst Kandu for at "falde" for reklamepenge
og... nej det har intet med den overståede 1'ste april at gøre

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-04-07 19:56

Så lige sti_ls osse er her,
Den eneste ULEMPE med det program, er
at det ALTID beder om UDGÅENDE tilladelse.

Har blokkeret for det,
men har du Norman,,,,,,,,,,,,,
GO fornøjelse, din firewall, fryser som BARE den.

Og Den skal NOK prøve på at finde en ANDEN LEDIG port.

Så om dern indeholder SPYWARE,,,,
Eller den BARE vil på nettet, kan jeg ikke forstå...

Og her TALER jeg om EXE filen.

IKKE OPDATERINGER, så var den vist på PLADS....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-04-07 19:58

HMM... og så lidt mere mystik. Jeg deaktiverede diverse beskyttelse, og blokering af tredieparts cookies, og så kom IE og sagde at Kandu ville installere Google toolbar .

Nu har jeg den i forvejen, men det er det underligt .

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-07 20:01

Citat
JEG HADER POP-UP-REKLAMER :O||

Tadaaaa...Det hjalp vist

2 sekunder efter jeg skrev sådan, får man ikke længere popupper

mvh dova

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-04-07 20:02

Der kommer altså ikke nogen popup her hos mig.
Jeg har bare denne fra Kaspersky www.activevirusshield.com

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-04-07 20:11

Det er muligt at blokering af trediepartscookies gør tricket alene. Jeg har ikke prøvet det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 20:14

Jeg har kun fået en popup i dag, men det mistænker jeg et link for.

Ingen popups i forbindelse med kandu.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 500 point
Dato : 02-04-07 20:16
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-04-07 20:18

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-07 20:25

FEDT... hele teksten skal bringes - Kandu er "frifundet"
Citat
Hej Alle

Vi har lige opdaget, at firmaet som levere vores reklamer, har været så frække at indsætte popup reklamer på kandu.dk.

Dette vil snarest blive stoppet igen, da der her er tale om en fejl, og vi har ikke sagt god for denne måde at køre vores reklamer på.

Vi beklager disse popups, men håber på i vil bære over med dem, indtil dette vanvid bliver stoppet.

Med venlig hilsen

Teamet fra Kandu.dk

Så kan jeg jo roligt slukke og lukke denne tråd... og ans får poængerne
Takker for informationen ans... jeg lukker i morgen, men points er dine

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-04-07 20:29

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-07 20:33

Ja jeg blev sgu' (undskyld mit fransk) helt nervøs... og "tændte" liiiige af

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-07 20:47

IE 7 og ad muncher er løsningen. Admuncher æder lortet uden problemer. Det tager 30 sekunder at installere, og fylder under 1 mb.

http://www.admuncher.com/download.shtml

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-07 20:48

Desuden har kandu et login problem. Det er efterhånden sjældent kandu giver mig adgang, men jeg har på fornemmelsen at jeg ikke går glip af alverden, og min tid til kandu også begrænset, så det gør ikke så meget

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-07 20:54

Nå, nå creamy... ind med tungen
Nu hvor vi er i "hakke-hjørnet", så har de også problemer med SEND knappen
Go' påske...
Søren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 21:11

Ja "send-knappen" burde kandu også lige få styr på, det ville være dejligt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-04-07 21:14

Den send knap virker da nu...................hos mig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 21:18

Ja, men i hvor lang tid !?!?

Jeg har da i dag måtte kopiere, åbne nyt vindue for så at sende.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-07 21:23

Ans... copy og så bare refresh (F5) - det er nok
Du behøves ikke lukke og åbne

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-04-07 21:26

Hvorfor kan jeg stadigvæk ikke LOGGE UD ??? Jeg er FANGET her på kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 21:29

Uanset om det er på den ene eller anden måde, så er det irriterende ikke at kunne sende et indlæg.

Jeg lukker ikke, men åbner et nyt "vindue", så er der et i reserve

Duer det ene ikke, så gør det andet, men det er vel ikke det, der er meningen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-04-07 21:29

Det er dine cookies som spærrer.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-04-07 21:31

Til Stl_s
Det er dine cookies som spærrer.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-04-07 21:35

Nu var den adresse blokeret i mine indstillinger i forvejen, så derfor har jeg ikke set noget til disse POP-UPs!
Men jeg har observeret at der er LIV i KANDU teamet!
De har været inde med en bemærkning, så nu er der måske lys forude, så de kan besvare mange af de spørgsmål der har været stillet gennem tiden!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-04-07 21:38

e.c de cookies burde da ikke spærre. Jeg gemmer login cookien, og har da altid kunnet logge ud alligevel, og det burde man også kunne, selv om den ligger der.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-07 21:44

Det er sq da lidt grineren, at nogen ikke kan logge ud - og andre ikke kan logge ind!

Skal man mon tillægge det noget dybere, at det lige præcis er Stl_s kandu holder på, og Creamy de holder ude?!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-04-07 21:47

Skal vi bytte cookies Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-07 21:48

Tror du det hjælper

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-04-07 21:53

Det er muligt - men en dag hvor jeg lige ville skifte "profil" og ikke kunne logge af, så hjalp det at slette cookies.
Det har også hjulpet mig, at logge på fra en anden browser, og så tilbage til den gamle browser.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 21:58

Ja dem, der har flere profiler får også flere problemer

Men om man kan logge fra eller ej, med kun 1 profil ændrer ikke noget. Den lille ludobrik ændrer ikke farve. Den skifter farve, som det passer den.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 02-04-07 23:22

Popsups r den metervare du får med i købet ved brug af "gratis ting" og er med til at holde en hjemmeside kørende....dræb den ved hjælp af Killerware, eller klik den væk eller undgå sider der har et kommercielt islæt, hvad næsten alle sider bruger for at holde en side udgiftsneutral eller med hensigt at give et lille overskud.

Jeg er ikke generet sønderligt, da jeg allerede bomberderes med reklamer i licennsbetalt , brugerbetalt og kommercielt tv hvor man kan vinde en PS3 eller en peogout

I morgen skinner solen atter og du og jeg har ikke vundet en skid, men PopsUps og reklamer fylder stadig vores Pc, viatuelle og fysiske postkasse uden de gratis smagsprøver du får i Føtex omkring den 1. i hver måned

ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 02-04-07 23:36

Der var engang en mand der på Amerikansk Tv i 1956 spåede Rock N´Roll en kort levetid...Hvis han levede i dag ville han forudsige at Spam, Virus og Popups bare var et fenomæn som ville lide en snarlig død...ligesom Reality progammerog chatboards

Ziggy99

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-04-07 11:48

Ans - til gængæld kan flere profiler have flere grundholdninger.............men det kan være svært at holde styr på.

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 03-04-07 16:34

Tak for svaret ans... og rigtig god påske

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-07 18:20

Selv tak

Jeg har været forskånet for popups på kandu

God påske til dig og familien, nu mangler jeg lige en påskesmiley, men det er der ikke, så du får denne i stedet