/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hvor ligger dette tårn.
Fra : Mosebaek
Vist : 729 gange
50 point
Dato : 02-04-07 10:45

Er der nogen der ved hvor dette tårn er placeret.
Det er en familiemedlem,der vil lege "gemmeleg" med mig.Det eneste jeg ved er at det ligger i
Danmark.

V.H.Mosebaek. (Håber linket virker).

[URL=http://www.picoodle.com/view.php?srv=img03&img=/7/4/2/f_Trnm_8d5f23f.jpg][IMG]http://img03.picoodle.com/img/img03/7/4/2/t_Trnm_8d5f23f.jpg[/IMG][/URL]

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 60 point
Dato : 02-04-07 10:47

Du skal ikke bruge hele linket, kun dette lille stykke:

http://img03.picoodle.com/img/img03/7/4/2/t_Trnm_8d5f23f.jpg

//Kettedk

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-04-07 10:58

Tak for svaret kettedk.Den er jeg meget glad for.Dette prg. vil jeg benytte flittigt fremover.
Jeg støder nemlig tit på billeder,som jeg gerne vil have identificeret.
Som du nok har set,skal jeg lige have rettet linket i mit anden indlæg.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-04-07 11:03

Undskyld, men hvor ligger det?
Nu er jeg nemlig nysgerrig.

Jeg kan ikke se svaret på spørgsmålet i linket?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-07 11:05

Spørgsmål:
[CITATHvor ligger dette tårn][/CITAT]

Svar:

Citat
Du skal ikke bruge hele linket, kun dette lille stykke

Citat
Tak for svaret kettedk.Den er jeg meget glad for

Goddag mand........økseskaft

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 02-04-07 11:06

dova -> Måske skulle jeg henvise til hans andet spørgsmål:

http://kandu.dk/spg102587.aspx

//Kettedk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-07 11:07

Tja, jeg troede også lige jeg skulle bliver klogere på lidt Danmarkshistorie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-07 11:10

Ja det hjalp da med forståelsen for problemet, vedr. at indsætte billeder, men besvarer da ikke

spørgsmålet i denne tråd

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 02-04-07 11:11

Nej, du har ret.

mosebaek -> Sig endelig til, hvis du vil have dine point fra dette spg. tilbage igen.
Du har jo ikke fået et "gyldigt" svar.

//Kettedk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-07 11:11

Citat
Ja det hjalp da med forståelsen for problemet, vedr. at indsætte billeder, men besvarer da ikke

spørgsmålet i denne tråd ;-)

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-04-07 11:13

HVOR ER DET TÅRN?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-07 11:18

HEY vi kan da lege "tampen brænder"... vi kan da vist godt udelukke Nordsjælland

meeeen hvor ligger det mon så henne, det der tårn ??

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-04-07 11:19

heller ikke århus og omegn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-04-07 11:31

Næj, æj i Århus..

Hanne

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-04-07 11:33

Undskyld allesammen! Nu går det op i "hat & briller".Det kan jeg godt se.(Jeg er ingen øvet Kandu
bruger).Det fremgår vist meget tydeligt.Jeg sammen blander begge mine indlæg.Nu holder jeg lige
en pause,for at "afstresse".Men vender tilbage igen.
"Svar accepteret" fra Kettedk er reel nok: Jeg fik svar på hvordan man overfører et billede til
Kandu.dk,som jeg kan bruge. Jeg skal bare ha`finpudset mine evner til at bruge programmet.

V.H.Mosebaek.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 02-04-07 11:35

Mosebaek -> Husk også at få lukket den anden tråd.
Acceptér evt. ans' indlæg.

//Kettedk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-07 11:52

Så så så, ikke stresse

Jeg skulle lige til at skrive - velkommen til kandu - meeen så ny er du jo heller ikke

Du fortæller lige hvor i landet vi kan finde det tårn ik??

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-04-07 11:53

Jeg er ligeglad med, om du har blandet dine indlæg, jeg vil stadig gerne vide, hvor det tårn er?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-04-07 15:15

Mosebaek - du skal nok komme efter det

MosterHannejordhakker

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-04-07 20:35

Hej igen! Nu er den store entertainer tilbage.(Det er vist mig der har stået for underholdningen på
Kandu idag).Det kunne jeg såmænd godt ha`været foruden.Jeg røg vist ind i noget begrebsforvirring.
Nå,men sket er sket og jeg under jer et godt grin.
Som Nordsted1 skriver,er jeg ikke helt ny på Kandu (det er dåbsattesten desværre heller ikke)
men lad mig så sige at jeg er grøn i brugen af Kandu.I særdeleshed i overførsel af billeder.
Jeg har dog lært i dag at det går nok bedst med et enkelt indlæg af gangen.(Ryfryf).Jeg har det
som bl.a. Frieda,jeg vil også pokkers gerne vide hvor det tårn ligger.Jeg skulle nemlig imponere min
bror ved at gætte stedet lynhurtigt. AK JA.
Men som i jo nok har konstateret,kan tårnet ses ved at åbne Kettedk`s link.Dog i en miniature
udgave.Jeg har så trods alt,fundet ud af at billedet kan forstørres,inden overførsel. (Hurra).
Uden at undskylde på grund af alder,vil jeg blot sige: Da jeg var ung brugte vi blæk og fjerpen.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-04-07 21:01

Så holder du dig vist ret godt, Mosebaek