/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
3 mdr i spanien
Fra : dordi
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 30-03-07 22:17

Forhåbentligt til September drager vi 2 afsted mod Spanien for at arbejde inde for vores eget fag, blomsterdekoratøre, udover arbejde vil vi selvfølgelig også gerne opleve noget, og i såfald måske have kontakt med nogle "danskere i Spanien" inden vi drager afsted...
Så er der nogen som kender nogen i Spanien, eller har en måde hvorledes vi kan komme i kontakt med nogen henne?
Og måske også nogen som kan hjælpe os med at finde arbejdsstedet, boligen osv???
Vi vil afsted uden at skulle tjene penge, det er en oplevelse for livet, så butikken skal ikke betale os løn, men derimod skal de stille et bo-sted til rådighed.

Mvh
Dorthe

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 30-03-07 23:33

Det spørgsmål har I jo lige haft forleden og med en masse gode besvarelser?

Accepteret svar
Fra : missjosephine

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-07 11:43

prøv at gå ind på siden der hedder www.udvandrerne.dk....der kan i finde en hulens masse om emnet...
skal i arbejde med blomster....er selv blomsterbinder/dekoratør....og håber på at kunne hjælpe lidt når jeg flytter til italien...de ka godt ha brug for at lære noget nyt, med deres kedelige måde at binde buketter på, som vi laver gravbuketter, laver de gi væk buketter....ret kedeligt....
mvh...miss.j

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 31-03-07 12:34

Øøøøhhh, hvorfor det samme spørgsmål igen
http://www.kandu.dk/Spg102407.aspx

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 31-03-07 19:45

det der "der" høre altså ikke med....www.udvandrerne.dk.
miss.j
god tur......og god weekend

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 31-03-07 21:32

Tak for svaret missjosephine.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 01-04-07 12:37

jamen selv tak da..håber du kan bruge siden...
god søndag. miss j.