/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Invitation Til Joost
Fra : IPM
Vist : 663 gange
50 point
Dato : 28-02-07 19:47

Er der nogle af Kandus bruger der ønsker at prøve det nye Joost online Tv så skriv til mig i privat med jeres e mail adresse så bliver der sendt et link til jer med kode samt link fra Joost.

Så må jeg jo se hvordan jeg kan få skrabet de 50 point sammen jeg sætter på højkant, da det jo er mig som er den glade giver

IPM

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-02-07 19:53

Hvad er det egentlig du reklamerer for?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-07 20:06

IPM -> Jeg stiller mig tvivlende?

Læs det HELE : http://www.kandu.dk/Spg100442.aspx

</TVIVLER BANDEN>

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 28-02-07 20:14

Hej Molo

Du skal da være med på moden ikke.

Her er et link til dem der ikke ved hvad det drejer sig om så kan læse om dette produkt Joost

http://www.computerworld.dk/art/37441?a=related&i=37471

IPM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-07 20:18

Læs nu liiiiige ..een gang til: Det hele IPM

Ik' ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 28-02-07 21:14

Vi kan jo ikke stadig bruge Amiga 64 vel Molo

IPM

Her kan i se hvad de har skrevet til mig, jeg har slettet linket i denne kopi.

Hello,

We have added new tokens to your account, so you can invite more people to participate in the Joost beta testing program.

To invite others, please go to ( det link er slettet her) and enter their email addresses. They'll be sent an invitation and a password to start participating right away.

Best regards,
The Joost team

IPM

Annuller spørgsmålet
Fra : IPM

Dato : 10-04-07 16:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål