/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Åbne nyt vindue
Fra : Ursula
Vist : 704 gange
150 point
Dato : 18-02-07 23:52

Hej
Inde på f.eks. krak er der en funktion hvor man kan trykke på et link der normalt ville åbne en side så man kan printe kort mm. ud, denne funktion kan jeg ikke få til at virke mere, er der nogen der kan give en forklaring om hvad der kan være galt og hvordan jeg kan få det til at virke igen?
Hilsen Ursula

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 19-02-07 02:19

Lyder som om det er din popup stopper der virker fint...

Der burde komme en bjælke frem oppe under hvor du skriver web adresserne hvor der står at IE har stoppet en popup og du kan trykke på her for flere muligheder...

Bruger selv firefox. Så ved ikke om det lige er ordret det jeg har skrevet.. Men du burde få en advarsel om det på en eller anden måde.

Kommentar
Fra : Ursula

Dato : 19-02-07 08:01

Hej

Desværre, det eneste der sker er at der nederst i vinduet kommer en meddelse med fejl på siden, åbner jeg det skriver den objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode...Og der kommer ikke som normalt en bjælke øverst der advarer om at pop up virker

Hilsen Ursula

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 08:29

hmm jeg kan fint få linket print til at virke - prøv at holde enten shift eller ctrl nede mens du klikker - det bør override popup-stopper mm.

ps... får du en gul linie foroven i vinduet når du forsøger ???

Kommentar
Fra : Ursula

Dato : 19-02-07 08:55

Hej

Jeg kan også få det til at virke på en anden computer, og prøver jeg at holde enten shift eller ctrl nede samtidig sker der ikke noget, kun som før omtalt at der kommer en fejl meddelse på nederste bjælke i vinduet (er man ikke gråhåret så bliver man det

Hilsen Ursula

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 08:59

Hvad står de i den fejlmeddelelse ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 09:03
Kommentar
Fra : Ursula

Dato : 19-02-07 09:06

Hej

Linket virker, men har lige opdaget at det ikke er den eneste side jeg ikke kan trykke på link uden der kommer fejlmeddelsen : objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode :
Har lige været inde og se på en shoppingguide i Aarhus og ville videre til forretningen men desværre det virkede heller ikke..

Hilsen Ursula

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 09:13

er det noget der er opstået i forbindelse med ie7 ???

Kommentar
Fra : Ursula

Dato : 19-02-07 09:16

Hej

Nej har først opdateret ie7 i går og da var fejlen der allerede....

Hilsen Ursula

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 09:17

aha - bruger du macAfee antivirus ???

Kommentar
Fra : Ursula

Dato : 19-02-07 09:19

Hej

Jeg bruger E trust security suite..

Hilsen Ursula

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 09:21

prøv så lige:

Åbn IE - Funktioner - Internetindstillinger - Avanceret - Rul ned, til du finder "Deaktiver script-fejlfinding (anden) og "Deaktiver scriptfejlfinding (Internet Explorer)" - Sæt mærke i felterne Anvend og OK.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 09:23

lige et ps - på nogle maskiner er det nødvendigt at genstarte !

Kommentar
Fra : Ursula

Dato : 19-02-07 09:25

Hej

Er glad for at du prøver at finde ud af fejlen,men desværre der er sat flueben i de felter..

Hilsen Ursula

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 09:26

det var hulans - går i tænkeboks

Kommentar
Fra : Ursula

Dato : 19-02-07 09:31

Hej

Takker for din foreløbige hjælp, tager selv og kører en tur til Viborg..

Hilsen Bente

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 09:41

har du tilladt jacascript ????? (samme fremgangsmåde som før i ie)

Kommentar
Fra : Ursula

Dato : 19-02-07 09:46

Hej

Ja det er også ok.

Hilsen Ursula

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 09:48
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 09:49

hmm - jeg forsøgte lige at slå javaen fra og så kunne jeg heller ikke - altså burde det være det der driller ????

æuw altså sådan noget drilleri

hvis du nu sætter din browser til standard bør du få en meddelelse der giver et spor - gjorde min i hvertfald

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 09:51

jeps refi - hmm hvorfor glemte jeg det link ???

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 150 point
Dato : 19-02-07 09:54

her virker det når java JIT compiler er aktiveret - men ikke når det er deaktiveret

Godkendelse af svar
Fra : Ursula

Dato : 19-02-07 14:07

Tak for svaret miritdk.

Valgte at give tilladelse i min firewall til at acceptere alt indhold fra Krak, så nu virker det, må så gøre det samme hvis det kommer igen på andre sider.

Tak for hjælpen som gjorde at jeg kunne få det til at virke igen...

Hilsen Ursula

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-07 15:21

arghh da også - hvornår lærer vi at firewalls har deres eget liv