Langsom PC - er Slow-PCfigter OK ?
Fra : Strandkro
Vist : 1328 gange
25 point
Dato : 08-05-10 13:51

Min Pc er meget langsom.
Jeg fik at scanne gratis min PC med "SLOW-PCFIGTER.
Programmet fandt over 3000 (tretusind) fejl.
Jeg skulle købe et fuld program til at rense min PC.
Naturligvis - det vil jeg gerne betale for - og købe det - jeg er bare i tvivl om hvorvidt det er et programm man kan stole på.

Fra : webm

Dato : 08-05-10 13:57

Har kun gode erfaringer med programmet må jeg sige.

Fra : Nordsted1

Dato : 08-05-10 14:09

Flere andre siger det ikke er pengene værd... der findes gratis programmer der er lige så gode, hvis ikke bedre

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=147253

Fra : severino

Dato : 08-05-10 14:32

Jeg har prøvet Slow Fighter, også betalt for et års forbrug; Mennnnnn jeg kan ikke se det er pengene værd.

Da jeg kørte med prøveversionen, skrev den at der var flere hundrede forskellige filer der skulle fjernes, før den var ren. - Jeg skulle dog betale for, at den kunne fjerne dem alle.
Jeg overførte penge til dem, og så skulle den sag være i orden. Men betalingsversionen, fandt Laaaannnnngt fra 1/10 af hvad prøve versionen fandt. "PIS"

Man indbilder altså folk om at de er kraftigt angrebet, og når så pengene er i kassen, så er dette program ikke til en SKID!

Nu er der så gået et år, og de har bedt mig om at indbetale for endnu et år!
Mine gratisprogrammer gør det langt bedre!

SÅ SPILD IKKE DINE PENGE PÅ DETTE PROGRAM

Fra : Strandkro

Dato : 08-05-10 14:46

Hej severino !
Hvor kan jeg finde en program som kan hjælpe mig ?

Fra : LuffeA

Dato : 08-05-10 14:55

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Gratis og effektivt.
Husk at vælge Yahoo toolbar fra ved installationen

Fra : Strandkro

Dato : 08-05-10 15:09

Til Luffe - er det en på Dansk ?

Fra : LuffeA

Dato : 08-05-10 15:19

Ja, jeg tror endda den vælger dansk ved installationen, ellers må Du lige vælge i rulleboksen.

Fra : Klaudi

Dato : 08-05-10 15:32

ccleaner uden toolbar er her
http://www.piriform.com/ccleaner/download/slim

Fra : o.v.n.

Dato : 08-05-10 15:38

Hold dig fra den det er penge ud af vinduet, i går var der et spørgsmål om det samme, citatet er mit indlæg i det spørgsmål
Citat
Lige for at gentage de andre, Slow PCfighter er ikke pengene værd, synd at et ellers hæderligt firma forsøger at narre folk til at bruge dette program, læs debatten på Eksperten og døm selv, sælgeren forsøger at komme med et slags forsvar af programmet:
http://www.eksperten.dk/spm/896485
det er samme firma som har det gode program SpamFighter og de risikere at få deres gode rygte ødelagt med dette snydeprogram SlowPCfighter

Du har følgende muligheder