/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
WinXp,volumekontrol siger beep lyd fra k~
Fra : buxxy
Vist : 389 gange
150 point
Dato : 10-01-03 17:47

Hej, jeg kører med WinXp og er løbet ind i et prob. Når jeg vil justere lyden på lydstyrkeknappen nede på proceslinien,kommer der et enkelt bip nede fra kabinettet hver gang jeg slipper knappen.Og ikke den normale "diing-lyd" Nogle der kan hjælpe?? P.S Jeg har on-board lydkort, et Via Ac97.

Kommentar
Fra : buxxy

Dato : 10-01-03 19:00

Hejsa.Har lige prøvet det du foreslog,men uden resultat.
Jeg har oplevet problemet igen og igen,siden jeg fik inst. Xp ,men hidtil har jeg kun q løse problemet,ved at geninst. Xp.
P.S Har prøvet med alverdens drivere til Via Ac97-lydkort, og også til via chipsættet (via4in1)

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 10-01-03 20:38
Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-01-03 21:14

erfaring:
jeg har osse ac`97 på bundkort.det er med 5.1 og havde mikrofon problimmer
i,til at jeg fik sat al udstur helt fast,da der var en lille extra lydudgang der skulle
side der hvor dvs kort sidder på bagsiden af kabinettet.måske en forkert strøm !!!

Kommentar
Fra : buxxy

Dato : 10-01-03 21:25

Hejsa Xou.

Jeg har nu aldrig oplevet prob. med lydkortet før jeg fik inst. WinXp.

Og jeg har ikke inst. nyt hardware i alt den tid jeg har haft computeren. ( den er 1 år gl. og har altid kørt fejlfrit indtil nu )

Så jeg tvivler nu stærkt på at det sq være en forkert strøm...

Mvh, Buxxy.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 10-01-03 22:06

Er du helt sikker på din PC interne højtaler er sat til mute ?

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 150 point
Dato : 31-01-03 01:40

Hej
Hvis du ikke har fået løst problemet/fået svar på spørgsmålet ville det være fint hvis du kunne deltage i dit eget spørgsmål, og skrive det.
Har du fået løst dit problem, så tag lige og luk det ved at acceptere svaret, eller tryk på "accepter som svar" over den kommentar som løste dit problem, eller var bedst medvirkende til dette.

Der er personer der sidder og går gamle spørgsmål igennem, og når der ikke er accepteret et svar, så spilder disse personer sin tid hvis du ikke har et problem mere

Godkendelse af svar
Fra : buxxy

Dato : 31-01-03 14:53

Tak for svaret Uffe29.