/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mange tak til severino
Fra : Balcanard
Vist : 590 gange
300 point
Dato : 02-02-07 10:59

og ***** og mange tak for dit tip http://www.kandu.dk/tip15518.aspx
Nu er jeg den lykkelige ejer af en ny oplader. Det er mega-genialt, at den
også kan sættes til i bilen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-02-07 13:04

Jeg forhøjer lige med 100 .
For jeg købte 4 stk i går, og har nu ladet 16 stk batterier op.
Min fjernstyring til skibet bruger nemlig 8 ad gangen.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 300 point
Dato : 02-02-07 22:38

Jo men den oplader rent faktisk ret hurtigt, også i forhold til de andre som jeg har af hurtigopladere.
Og så er der det smarte ved denne, at man kan lade enkeltvis, og man kan se opladningstilstanden!

Så der er ingen grund til at ligge på den lade side!

Godkendelse af svar
Fra : Balcanard

Dato : 02-02-07 22:45

Ja, det er bare en rigtig go' oplader, så vi siger tak

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-02-07 22:47

Øv, glemte at trykke, så du fik 5 stjerner. Du har hermed 2 x * til gode.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-02-07 16:16

Her er lidt point Balcanard til hjælp.