/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Samsung SGH D500 - HJÆLP
Fra : salacia
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 31-01-07 23:24

Hej

Jeg er egentlig bare ude på at vide, hvordan mobiltelefonen Samsung SGH D500 er at skrive på?

Jeg har læst en masse om mobilens funktioner osv. - men jeg ville lige spørge herinde inden jeg måske selv køber eller ønsker mig den i fødselsdagsgave :)

Jeg bliver 22 d.23 februar - ikke så vigtigt i ved det, men fik lige lyst til at skrive det hehe.

I må også gerne kommentere selve mobilen.. men jeg vil helst høre fra folk, der har prøvet at skrive på mobilen.. tak :)

Kommentar
Fra : dior

Dato : 31-01-07 23:53

Hej.
Jeg er MEGETglad for min.Og den er utrolig nem at skrive på,og jeg syntes den tager rigtig gode billeder!
Du kan roligt ønske dig den i fødselsdagsgave!
Og så tillykke med dagen,selv om der er et stykke tid endnu
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 31-01-07 23:55

Ps.
Glemte liiige at fortælle at den er meget nem at "lære at kende".Normalt sværmer jeg for Nokia.Men Samsung D500 er mindst lige så god.Kan kun varmt anbefale den!

Kommentar
Fra : karsten62

Dato : 01-02-07 05:48

hej.
har haft en i 12 månder og var godt tilfreds, nem at skrive på og tager gode billeder.
Min datter på 13 har fået den nu og hun er også glad for den

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 01-02-07 08:06

hej jeg solgte min d500 netop fordi den var så træls at sende smser fra... det tager en krig før man kan få lov at sende den..

Kommentar
Fra : salacia

Dato : 01-02-07 09:26

Til Tiemaster:

Mener du, at den var træls at sende sms'er fra, eller at mobilen var dårlig at skrive på?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-02-07 12:17

Hej Tiemaster.
Der har nok været noget galt med din mobil.Min har altid sendt sms'er lynhurtigt

Kommentar
Fra : karsten62

Dato : 01-02-07 12:34

Hej Tiemaster.
Min har der heller ikke været noget med. Min datter som har den nu sender rigtig mange, uden problemer