/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
manglende respekt for privatli
Fra : irokese
Vist : 811 gange
40 point
Dato : 29-01-07 10:20

Er det helt umuligt for jer at fatte at i SKAL FJERNE MIG FRA NETTET NU .
Så skal i sq da ikke blive ved at lægge indlæg ud. I har sq da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-07 10:34

irokese - når du går ud på nettet med indlæg og andet kan du ikke forvente andet end at det ligger både hist og pist - og her som i dit andet spørgsmål hjælper det ikke at skrive i tråden kandu - men du kan henvende dig til teamet bag kandu ved at skrive til dem på service@kandu.dk- henvise til hvad det er du ønsker fjernet og det vil ske hvis der er godt grundlag for det.

Dog læs lige det her:

http://www.kandu.dk/rules.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-07 10:39

Jeg synes at det er helt fint, at den slags platugleri bliver synligt.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 29-01-07 10:49

hvis du ikke vil modtage flere indlæg fra Kandu.dk skal du ind og redigere din profil og lave en lille ændring:
"Tillad private indlæg"
"Hvis du klikker dette felt fra, vil ingen brugere kunne sende private indlæg til dig, med mindre de er registreret som en af dine favorit brugere"

det samme kan du gøre med andre felter derinde.

du kan jo også ændre din e-mail-adr. til en fiktiv

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-01-07 11:00

Du kan ikke blive fjernet, ej helle de indlæg du skriver her, men du kan skrive til kandu, iøvrigt der er vist ikke meget privatliv på nettet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-07 11:12

Hvad skulle det hjælpe, at Kandu slettede det irokese FORLANGER LOOL

Jeg formoder ikke at Kandu stopper med at "abonnere" på nyhedsgruppen, fordi en voodootilhænger forlanger det, og så vil irokese's indlæg fortsat komme på Kandu.

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 50 point
Dato : 29-01-07 11:13

jamen - det handler slet ikke om Kandu, men om Usenet.

Indlæg, der er skrevet på Usenet har intet med Kandu at gøre, og de kan i øvrigt ikke slettes, når de først er skrevet.
Der er ingen fortrydelsesret.

Det, du kan gøre er at tjekke den side, hvor du skrev dit vidnesbyrd i første omgang og se, om der på nogen måde er ophavsret til din historie. Det sandsynlige er, at du har opgivet den, da du offentliggjorde den. Det er muligt at siden har ophavsretten, og så har du en chance for, at få indlægget fjernet ad rettens vej - hvis det ikke kan lade sig gøre uden. Hvis der ikke ligger nogen aftale om ophavsret, så kan du glemme at få det indlægget fjernet fra Usenet.

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-07 11:18

Det er jo osse det jeg ville ha sagt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-01-07 11:18

Er der nogen af jer der ved hvad det er for indlæg så læg et link, man bliver da nysgerrig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-07 11:21

står i den første tråd men her da http://www.kandu.dk/unet524043.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-07 11:21
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-07 11:22

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-07 11:23

Du er eddermukkemig hurtig LOOL Tar du vitaminpiller???

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 29-01-07 11:32

Hey, Klumme - dig er der da også Krummer i

Din "ven" fra før har lukket alle sine ubesvarede...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-07 11:41

LOOL Nååå så hjælper det jo.

Egentlig er jeg ret ligeglad, men på en eller anden måde synes jeg ikke man kan være bekendt i den grad at ignorere brugeres hjælpsomhed.

At det kostede mig 2 x BL må jeg forsøge at overleve. Måske kan jeg få irokese fra Usenet til at gå i forbøn for mig, så jeg med det hvide ud af øjnene, sitrende dajser om........ og er tilgivet

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 29-01-07 12:00

Tja, Go(o)d Luck med det...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-01-07 12:03

Den side der henvises til findes på Group.google.com

http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/fabab393ba28d62c?

Om denne gruppe

Aktivitet Mellem - 50 nye forfattere
Beskrivelse Forum for kristendom og kristendomsrelaterede emner
Kategorier Usenet : dk.livssyn
Region : Europa >Danmark
Sprog : Dansk
Aktivitet : Mellem
Adgang Offentligt - Usenet

Så det må være op til dk.livssyn at slette indlæget.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-01-07 12:40

Måske er det omvendt salgsteknik.
ævbæv i må ikke se hvad der står i den bog jeg lægger på bordet.......... mens jeg går en tur.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 29-01-07 13:22

irokese . Nu har jeg lest din fortelling ,vil du fortelle os her på kandu ,hvordan det går i dag .VH .vonna

Godkendelse af svar
Fra : irokese

Dato : 29-01-07 15:57

Tak for svaret vaxen.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 29-01-07 16:18

Så det går neppe så godt ,havde håbet på et positivt svar