/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Billeder i kandu
Fra : BjornJ
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 28-01-07 18:30

Hvordan sætter man billeder ind i kandu?

Jeg har set det gjort, sidst i et spørgsmål om svamo i en fugtig kælder:
Jeg har et spørtgsmå der kræver at jeg sætter et billede ind.

Bjørn

PS jeg spare på point til mit spørgsmål, derfor kun 50

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-01-07 18:38

Det kan du ikke.
Lav et link til en side med billedet.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 28-01-07 18:39
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-01-07 18:45

Citat
PS jeg spare på point til mit spørgsmål, derfor kun 50

? ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-01-07 18:47

Citat
Ubesvarede 10
- Besvarede 13
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 24

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-07 18:50

Teil

Han SPARER på lukninger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 18:50

hej BjørnJ - så vidt jeg husker har du en hjemmeside - du kan sætte billedet ind på en ny side der og så linke direkte til det

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-01-07 18:50

Hvorfor snakker du så meget om point - når du alligevel ikke lukker dine spørgsmål:

Spørgsmål
- Ubesvarede 10
- Besvarede 13
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 24

Point betyder mindre - men at lukke spørgsmål, er at vise interesse for de personer som forsøger at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-01-07 18:54

OK det tal 50 må være opsparingsmålet af ubesvarede spørgsmål

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 18:59

såsåså BjørnJ er vist ikke så meget inde i kandu trods alt - så hvis noget skal lukkes og han kan finde ind i sin egen profil bliver der nok lukket (accepteret) - men er der ikke duelige svar så ?????

BTW har han vist drillet jeg lidt med de 50 hvis i lige kigger

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-01-07 19:04

Drillet eller ikke så bogligt begavet, det er spørgsmålet.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-01-07 22:06

meritdk er inde på det rigtige, det er ikke af ond vilje at jeg ikke følger reglerne om at lukke, men nogen gange forstår jeg ikke svarene.

Teil! Skal man være bogligt begavet, er det ikke nok at være begavet for at deltage?
Flere gange er mine svar blevet accepteret, men det har da ikke været på boglige spørgsmål, det vedgår jeg.

Hvis Teil en dag får behov fore et svar inden for mine områder, vil jeg svare uden at hoverer.

Jeg vil nu gå inde og lukke alle mine spørgsmål, så ken jeg jo stille dem igen når jeg bliver klogere.

Til meritdk, den hjemmeside jeg har bruger jeg i min forretning, og den vil jeg ikke "forurene" med andet end det den handler om.

Jeg overvejer at oprette en hjemmeside til formålet, måske en 123 hjemmeside.

Bjørn

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 23:17

ok glem den hjemmeside så - du kan for i øvrigt oprette en ualmindelig nem hjemmeside til det formål på www.webbyen.dk hvis du har lyst - det kan ikke blive nemmere.

Eller du kan til en engangs visning bruger http://www.peecee.dk/ og skrive stien ind i det spørgsmål du vil bruge billede/foto til.

Fald nu ikke over dig selv med at lukke spørgsmål

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 28-01-07 23:58

Til meritdk
Dette bliver også et af de spørgsmål jeg aldrig lukker.
Jeg køre fast.
Nu har jeg prøvet begge dine link, men jeg kan simpelt ikke find ud af det selv om du siger at det er nemt.

Bjørn

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-07 00:10

hvis du lægger dit billede på skrivebordet så du kan huske hvor det er og hvad det hedder og går ind på peecee.dk - så læs grundigt hvad der står - ved gennemse finder du så dit skrivebord og billede og så går det af sig selv.

Du foreslår selv 123 hjemmeside - er du bekendt med den ??????

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 29-01-07 08:32

BjornJ.. Som Miritdi skiver, læg dit billede ind på pc'ens skrivebord.

Derefter åbner du www.peecee.dk, tryk på gennemse, når du finder dit billede trykker du ovre til højre på uoloade.

Nu henter programmet dit billede, når det er hentet skal du gå op i adressefeltet, der hvor der nu står kandu.dk/questionshist.aspx? osv og kopierer den adresse der står der.

Derefter sætter du ind her, så vi kan se link adr. og så kan vi se dit billede

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 29-01-07 12:56

===> BjornJ: send dit billede til balcanard(snabel a)gmail.com, så skal jeg lægge den på
http://www.peecee.dk/

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-01-07 18:19

Foreløbig tak til alle.
Jeg har nu sendt billederne til Balcanard, der kom med et godt tilbud.
Jeg håber ikke af han ikke bliver for overrasket over at det er flere billder.
Så må jeg se hvordanjeg kommer videre derfra.

Bjørn

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-01-07 21:13

Til Teil

Jeg faldt over et tip fra e.c 20/1 07
Han skriver:
Find straks et eller flere ofre og få flere til at hjælpe med at nedgøre ofret.
Svar aldrig på spørgsmål - brug kommentaren til at nedgøre en af de andre i spørgsmålet.
Lad endelig ikke nogen opdage, at du ikke kan deltage i en debat på almindelig vis

Du skriver:
Pletskud
I dennetråd, skriver du 28/1 07
Drillet eller ikke så bogligt begavet, det er spørgsmålet.

Jeg tror han ramte dig i foden

Bjørn

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 29-01-07 21:16

Tak for svaret Balcanard.

Endnu en gang mange tak.

Jeg har allerede fået en masse svar.

Bjørn

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-01-07 21:22

Velbekomme - håber det lykkes at få opklaret, hvilket dyr der er tale om