/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvordan løser jeg usb ???
Fra : return
Vist : 476 gange
500 point
Dato : 25-01-07 21:30

har et problem hvor min mus låser sig fast hele tiden i nogle få sec og så virker den lidt igen men bare for begynde forfra med det igen og igen

nogle gange får jeg en meddelse der pupper op og skriver noget i retning at min com ikke kan finde usb hvor dan skal jeg løse det nogle der har et bud

det skal lige siges at når den skriver den ikke kan finde usb så låser min mus sig totalt fast men samtidigt så pupper der en kasse op i højre hjørne hvor der står at jeg skal klikke på den for at læse om fejlen men hvordan gør man det når mussen har sat sig urokkeligt fast

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-01-07 21:35

Trådløs mus ?

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 25-01-07 21:38

Hvis det er en trådløs mus, skal du tjekke, om der er nok strøm
på batterierne.

//Kettedk

Kommentar
Fra : return

Dato : 25-01-07 21:57

nedj det er en mus med ledning og usb stik i enden

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 25-01-07 22:47

Hej.
IBM pc?
Hvis det er, er det meget vigtigt, at musen er isat, når du tænder.
Prøv på producentens hjemmeside, om der skulle være opdateringer af driveren.
Held og lykke med projektet.
VH
Leif

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 26-01-07 02:20

Opdater driver til musen, fik du en CD sammen med musen så brug den, Højre klik på Denne computer gå ned og klik på Egenskaber, klik på fanebladet Hardware, klik på Enhedshåndtering, gå ned til Mus og andre pegeredskaber, er der et lille + udfor så klik på den, højre klik på linien med navnet på din mus og klik på Opdater driver, har du ikke en CD så sørg for at give tilladelse til at søge på Windows Update, ellers klik på Næste hvis du har CD så læg den i CD skuffen nu, sæt prik i Instalere softwaren automatisk og klik næste, nu søger guiden efter driver og efter en tid, får du meddelelse om at driveren er opdateret eller at guiden ikke kunne finde software som var bedre end det allerede instalerede, klik på Udfør for at afslutte, hvis ikke det hjalp har du mulighed for fjerne driveren, samme fremgangsmåde men i stedet for at klikke på Opdater driver, klikker du på Fjern driver, genstart computeren, nu kommer der en popup og fortæller at Der er fundet ny hardware, efter en tid ændres popupén til Den nye hardware er instaleret og klar til brug, måske kan du låne en mus eller har en gammel mus til PS2 porten, hvis nu ikke meddelelsen Den nye hardware er klar til brug, kommer så skal du klikke på popup vinduet for at starte guiden Instaler hardware

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 26-01-07 15:26

Tak for svaret o.v.n..