/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ændre E-mail til Worddokument
Fra : dior
Vist : 398 gange
50 point
Dato : 21-01-07 20:20

Hej
Jeg sidder lige og leger lidt,men har et lille problem..Jeg kan godt lave en E-mail om til et Worddokument,men den måde jeg gør det på,er MEGET besværlig!Er der nogle der har en nemmere måde at gøre det på?Jeg gør det på denne måde:
Lav en E-mail om til et Word dokument:
Åbn mailen?Tag et skærmprint?Luk på krydset?Åbn Paint?Klik på redigér?Sæt ind?”Gem som” JPEG?Luk på krydset?Åbn Word?Indsæt?Billede?Fra fil?Find filen(mailen)?Åbn den?Klik på filer?”Gem som” Worddukument.
Hej fra dior

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-01-07 20:21

Ps.Spørgsmålstegnene skulle have været pile--->

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 21-01-07 20:30

Jeg ville markerer hele mailen, derefter kopier, åbne word ,oprette en side, og højreklik på musen, og sæt ind

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 21-01-07 20:36

Tak for svaret Nordsted1.Rigtig god forklaring.Så selv jeg kunne forstå det.Nu har jeg kæmpet med den anden metode i lang tid,så er MEGET glad for din hjælp!Tak skal du have

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-07 20:40

Selv tak, håber du får det til at fungerer

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-01-07 20:43

Jo tak.Jeg prøvede med det samme,og det virkede helt fint.Jeg har kunnet det før,men fordi jeg er for ivrig til at ville lære en masse på én gang,har jeg glemt detSå nu har jeg gemt din "opskrift"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-07 20:50

Det lyder meget bekendt, jeg har taget noget af pc kørerkortet som selvstudium, og når jeg så sad med bogen foran mig, og "kørte løs" gik det rigtigt fint, men når jeg lukkede bogen om aftenen og skulle prøve efter hvad jeg havde lært, så kunne jeg ikke huske det, derefter gjorde jeg det i et
roligerer tempo, og repeterede flere gange om dagen med lukket bog, så gik det.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-01-07 20:55

Jeg burde nok gøre det samme,men har ikke den tålmodighedOg samtidig er jeg ved at "rydde op" i mine mange mapper,som jeg har alt for mange afMen det er nu meget sjovt alligevel.Må hellere stoppe med at skrive,ellers får vi bare besked på at det ikke er her vi skal skriveMen vi høres nok ved en anden gang.Det virker jo til at du har styr på den slags.
Endnu engang tak.
Hejsa fra dior.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-07 21:08

Dior jeg har glemt det meste af hvad jeg lærte, sådan går det når man ikke får holdt det ved lige

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-01-07 21:59

Citat
Dior jeg har glemt det meste af hvad jeg lærte, sådan går det når man ikke får holdt det ved lige

Ja,men man glemmer også nemt,fordi der hele tiden er noget nyt man gerne vil lære,og det er jo så spændende!Man kan jo ikke følge med