/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
findes der
Fra : ligeham
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 18-01-07 18:12

Hej igen allesammen

Jeg søger en håndholdt PALM og jeg kan se på nettet at der er mange, men er der nogen på dansk???

m.v.h. ligeham

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 18-01-07 20:25

Hvad mener du? Altså hedder håndbolden "palm"? Eller er det en slags film mm?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-01-07 20:51

Palm er pr. definition håndholdt, og om de findes på dansk??

Det handler jo bare om hviklen software du smider i

Kommentar
Fra : ligeham

Dato : 18-01-07 21:03

hej kortoververden kan du give mig nogle tips hvad jeg burde købe og hvilken software jeg står på bar bund er bare nød til at få fat i sådan en

mvh ligeham