/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Webcam på hjemmeside,
Fra : DJfrakja
Vist : 857 gange
100 point
Dato : 09-01-03 05:20

Hvordan sætter jeg mit webcam op, således at man kan se det på min hjemmeside. ?

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-03 08:53

Der er et lille program der hedder webcamXP der kan hjælpe dig. Det er freeware. webcamXP er en webcam server som sørger for at streame dit billede ud på nettet! Det er godt dokumenteret! det eneste du skal gøre er at linke til den side som webcamxp laver for dig.
hent det her: http://www.webcamxp.com det er en forudsætning at du bruger windows OS og ikke linux.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 09-01-03 09:13

Kammarades kommer med lidt ad-ware og CaptureMAX er kun en DEMO. Jeg har brugt webcamXP i over et ½ år! uden klager. Det er sq noget der funker

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-01-03 17:21

CaptureMAX er et webcam program fyldt med features, der virker med de fleste webcams eller hvilket somhelst Windows video kort.
Programmet sender automatisk billeder til din hjemmeside, laver videoklip med lyd, tilføjer overliggende tekst og tilføjer tid og dato til dine billeder, og meget mere.
Programmet er nemt at bruge og har indstillingsmuligeheder der passer til stort set alle webcam behov.

http://www.download.dk/index.asp?prog=2064&selOS=windows

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 10-01-03 08:07

Kopieret direkte fra hjemmesiden; længere nede på siden står der:
Kode
Version: 1.0.0
Størrelse: 3.17 MB
Antal downloads: 187
Program type: Demo
Producent: TNL Total Solutions
Brugernes vurdering: 2 ud af 5 mulige. Stem selv her.

Programmet har ikke fået gode ros. Programmet er en demo!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : DJfrakja

Dato : 11-01-03 01:43

Tak for svaret xodeus. Jeg har et nyt problem vedr. prgrammet. kik her http://www.kandu.dk/dk/spg.asp?mode=view&groupid=30610