/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lyd i XP
Fra : zlug
Vist : 461 gange
20 point
Dato : 13-01-07 00:42

blev endelig træt nok af de provokerende toner XP spytter ud når det starter og slutter så besluttde mig for at endre det...

men kan det virkelig være rigtigt at man kun kan vælge Wav filer??

dem jeg vil have ind har jeg med vilje exporteret som mp3 (da jeg genneralt forsøger at holde mig fra Microsoft (hvorfor jeg så bruger windows er en lenger forklaring))

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-01-07 00:54

Linux - kig med her: http://www.kandu.dk/spg98771.aspx

Kommentar
Fra : zlug

Dato : 13-01-07 01:21

Prøver for tiden at instalere Linux på nogle andre computere... men det går ik' så godt..
Skal bruge Windows for at kunne køre mine spil optimalt og Dual boot er for upraktisk... overvejer det dog stærkt...

har også et problem med mit alt for fancy mus og tastatur i Linux (første og sidste gang jeg køber et mus/tastatur sæt der bruger Bluetooth)

så jo.. magt til Linux og ned i støvet med Microsoft... men vil stadig gerne ha endret de lyde i mit XP (hænger nok på det et stykke tid endnu)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-07 02:25

Ja det er rigtig som du har fundet ud af, du kan kun bruge wave filer, har du nogle fede lyde, så konverter dem med CDex, den er men at gå til og på dansk: http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=842 jeg har oprettet en mappe som jeg kalder Windows lyde, og gemmer sjove lyde der, så er de nemmere at finde når jeg vil skifte Windows lyden

Kommentar
Fra : zlug

Dato : 16-01-07 19:49

det ironiske ved det var at jeg havde valget mellem at exportere mine filer som Wav eller mp3... selvfølig valgte jeg mp3 og nu har jeg foreløbigt ikke adgang til den computer orginal filen ligger på.. jeg ku selvfølgelig konvatere dem som du foreslår men vil ikke miste for meget af lyd kvailiteten

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-07 19:59

Nu er det vel ikke en hel orkester du vil lytte til ved en Windows handling ? start, luk, ny post og andre eksempler, det er kun nogle få sekunder, selv kan jeg ikke høre forskel på den originale MP3 og den konveterede som jeg bruger

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-01-07 20:34

En lille indskydelse...............jeg er glad for at se O.V.N. på nettet igen, for jeg var bange for at Linux/Ubuntu havde taget dig her i weekenden.