/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
incredit mail
Fra : kirstenRap
Vist : 827 gange
100 point
Dato : 09-01-07 16:56

Hej alle

Jeg har et e-mail program der hedder incredit mail,de har en datterside der hedder wallpaper hvor jeg har downloadet flere baggrunde,bl.a. nogle her til jul,men nu gider jeg faktisk ikke se på julemænd mere ! Er der nogen der ved hvordan man sletter lige netop disse wallpapers ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 17:00

Ja - det gør du i mailprogrammet.....

Når du skriver en ny mail er der til venstre eksempler på brevpapir osv....

Der kan du slette dem du ikke vil have mere....

Bare højreklik og slet (delete) ....

Ellers et udmærket program - bruger det selv....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 09-01-07 17:06

Hej rappe Kirsten
Det program bruger jeg også.Hvis det er julebaggrunde du har gemt,kan du bare lade dem være til næste jul.Men Selvfølgelig er det surt hvis de dukker frem hver gang du tænder din pc.Så må du bare slette dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 17:21

Ja - det var jo ikke brevpapir, men baggrunde....

Bare højreklik på dit skrivebord - egenskaber - faneblad skrivebord.....

Der er dem du kan vælge imellem....

I princippet kan du vælge ALLE bmp eller jpg billeder du har på din komputer uanset HVOR de ligger... - Det husker XP

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 17:23

Hvis du absolut vil slette julebillederne og det blot er stillbilleder...

Gå i stifinder og i Windows-mapper...

Der ligger de sandsynligvis....

Har du downloadet et program sammen med baggrundene ligger de i programmet...

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-07 18:34

Jeg bruger selv Incredimail. Det du har gjort er at du har downloaded et specielt program fra samme firma. Programmet hedder Magentic og giver dig mulighed for at downloade i 100-vis af Wallpapers til din PC sammen med et program der hedder Magentic. Dette program kan styre dine Skrivebordsbilleder (Wallpapers) og dine Pauseskærme (Screensavers). Du har allerede installeret Magentic så du har sikkert Iconen liggende på skrivebordet, ellers må du finde programmet via Start-menuen.

Kald programmet og find de Gallery's du ikke længere ønsker at bruge. Højreklik og vælg Delete, så bliver de slettet. Du kan også via dette program gå ind på hjemmesiden og downloade mange nye og flotte Wallpapers og Screensavers.

Skriv lige tilbage hvis du ikke helt har forstået min beskrivelse.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-07 18:40

P.S.: Det Gallery du skal slette ligger under Holidays og hedder Christmas.

Kommentar
Fra : kirstenRap

Dato : 09-01-07 22:03

hej arne
tusind tak for hjælpen,det virkede

Godkendelse af svar
Fra : kirstenRap

Dato : 09-01-07 22:05

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-07 22:42

Det var så lidt. Altid glad for at kunne hjælpe.

Godt Nytår til dig og dine.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-07 04:32

Kirsten -> Gå lige ind under dine Private Indlæg. Der er en besked til dig.